If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Cred că nu ai alta soluţie.
Trebuie sa te hotărăşti pentru ca soluţia adoptată de mecanici nu e una chiar corecta. (dna. Rovana P s-ar supara foarte, daca ar afla asta )
Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.
A trecut mai bine de o saptamana de cand masina porneste normal, indiferent de temperatura de afara. Mai mult ca sigur pot afirma ca o cauza datorita careia motorul porneste greu, dupa ce masina a stat in soare, este canistra de carbon defecta. Va multumesc tuturor pentru sfaturi.
...avand conducta de vapori scoasa din canistra si blindata.
Multumim pentru concluzie, rog pune o poza cu anularea canistrei in perioada fierbinte a anului. Adica ce conducta ai scos si cum ai "sugrumat-o". Multumesc.
La canistra ajung doua conducte negre de plastic si un furtun transparent. Furtunul este pentru aerisire. Conducta care intra orizontal in canistra vine de la rezervor iar cea verticala merge la admisie. Asta se anuleaza: se trage pur si simplu din canistra si se astupa cu un dop, la fel si stutul canistrei.
Si mufa ramane tot bagata? Si dopul din ce sa fie sa nu-l suga in admisie? Cu motorul pornit ar trebui scoasa conducta verticala sa vedem ce vacuum e acolo.
Dai de 2 ori la cheie.
Era o gluma, doar nu crezi ca am parcare rezervata la umbra oriunde ajung.
De cate ori a dat rateu anul asta sau vara trecuta? La mine s-a intamplat de 2 ori in ultimii 4 ani. Mai in urma nu tin minte.
Deci neglijabil. NU merita sa ma agit pentru disconfortul minuscul de a actiona inca odata aprinderea.
Buna ziua.Aceeasi problema o aveam si eu(pe timpul verii cand era canicula bagam benzina proaspata si pornea bine cam o saptamana.Apoi sa te tii.....incepea usor usor si pornea pe la a 7-8 cheie.Dupa ce pornea mergea foarte prost ingatuindu-se).Am scos din functiune canistra de carbon si acum am aproape doua luni de cand nu mai am treaba cu pornirea pe benzina.
Aceeasi problemă o am si eu. Pornire greoaie dupa stationare lungă(5-6 ore). Porneste foarte greu apoi merge foarte bine. Daca o repornesc dupa un timp mai scurt porneste bine. Dacia logan din 2006 1.4 MPI plus GPL 335.000 km. Am schimbat pompa de benzina, bujii, senzorul de pe volanta. La instalatia GPL schimbat filtre și vaporizator. Se comporta la fel pe benzina ca si pe gaz. Am pus-o pe tester la reprezentanta si nu da erori. Azi am blocat furtunul care iasa din butelia de carbon si duce la admisie( am îndoit furtunul si l-am legat cu banda de izolat). Sa vedem dimineata la pornire. E periculoasa strangularea acestui furtunel?
Am ștrangulat furtunul degeaba. Pornirea e la fel de greoaie. Mai facem ,,săpături”.
Last edited by eusebiu; 12 October 2018, 19:19.
Reason: Automerged Doublepost
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment