Stationare In Soare = Pornire Grea

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    DECI:

    o sa testez maine daca porneste cu busonul scos si o sa incerc si cu contacte succesive
    problema este ca se mai intampla sa pornesca si la prima cheie dar numai dupa 5 sec (si nu imi vine sa tin cheia atata,,,)
    se intampla sa tin si 6-7 secunde si nu porneste ...Dupa care renunt.......
    Mentionez ca bujiile sunt noi

    Comment


    • #17
      Poti tine contactul pus si 10 min pompa merge doar 3 sec dupa care se opreste automat

      Comment


      • #18
        Eu stiu ca pompa nu se opreste dupa cateva secunde.
        Zgomotul acela se aude cand se amorseaza (cand ajunge in parametrii si are benzina pe circuit) apoi dispare, dar pompa merge.
        Exact ca la pompa de apa (de la centrala spre ex), inainte sa traga apa face zgomot, dupa care n-o mai auzi, dar ea merge.

        Comment


        • #19
          Pai daca se opreste dupa 3 secunde, cine mai alimenteaza motorul? Rampa de benzina ar trebui sa fie tot timpul sub presiune. Sau !?
          Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

          Comment


          • #20
            Daca mai intampini probleme cu pornirea, in momentu' in care dai la cheie compenseaza cu putina pedala (apasa usor acceleratia) si va porni. ;)

            Comment


            • #21
              @Cristi_XP: salut
              bujiile au fost schimbate. Cred in continuare ca singura problema o reprezinta bateria

              Comment


              • #22
                Originally posted by csebalyn View Post
                Pai daca se opreste dupa 3 secunde, cine mai alimenteaza motorul? Rampa de benzina ar trebui sa fie tot timpul sub presiune. Sau !?
                in pompa de benzina exista u regulator de presiune care o tine la 3 bari dupa ce senzorul de turatie simte ca motorul se invirte datorita electromotorului trimite impulsuri catre calculator care comanda din nou pompa de benzina
                sper ca esti multumt de raspuns

                Comment


                • #23
                  Originally posted by laur_cos View Post
                  Sau mai e o chestie pe care o pateam si eu si ziceam ca e masina de vina pana mi-a zis tata ca soferu e de vina si a avut dreptate. Pe caldura eu dadeam scurt la cheie, aveam senzatia ca porneste repede si sufletu'. Se ineca si trebuia sa mai dau o cheie,poate 2 sa mai porneasca (Nu radeti eram si eu pe atunci cu mamaligile in geam)
                  exact asha pateam si eu..Obisnuit sa porneasca la cheie scurta imi murea....Pana mi-o zis tata-miu k daca o las la soare mai mult sa dau cheie mai lung pana porneste

                  Comment


                  • #24
                    La mine face asa aproape mereu cand e cald rau afara si o pornesc pentru prima oara. Am baterie de 72Amperi, bujii 4 electrozi, totul e bun, toata treaba e ca se avapora benzina din injectoare si conducte si pana ii aduce pompa benzina proaspata zici ca imii da in nas......Eu asta cred ca e problema.
                    sigpic
                    The MVP

                    Comment


                    • #25
                      Raspunsul meu era adresatg domnuluo csebalin

                      Comment


                      • #26
                        Fratilor, masina mea are 6 luni, fabricatie 2008. Si eu am probleme cu pornirea

                        Intradevar,daca accelerezi porneste, un pic mai greu, dar porneste. Insa, ar trebuii sa stiti ca nu este bine sa accelerezi masina cand o pornesti. Ganditi-va putin, isi ia turatie dar fara ulei!? Pe moment nu are nimic...
                        Last edited by Guest; 10 August 2008, 13:51.

                        Comment


                        • #27
                          La mine sta masina de dimineata pana seara in soare + ca e de culoare inchisa dar nu am patit niciodata sa nu porneasca din prima, fara nicio acelerare. Cateodata a stat si 2-3 zile nepornita si a luat-o din prima.

                          Comment


                          • #28
                            Originally posted by Kojak View Post
                            Daca mai intampini probleme cu pornirea, in momentu' in care dai la cheie compenseaza cu putina pedala (apasa usor acceleratia) si va porni. ;)
                            Da, si asta e o solutie, dar numai daca este de la admisia de aer.
                            Cel mai nou proiect auto din România!
                            Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

                            Comment


                            • #29
                              Si eu patesc la fel... Daca o las in soare am aceeasi problema. Asa ca, sa nu mai chinui saraca masina, dau cheie, las sa se stinga toate becuelete, si a 2-a oara merge sigur.
                              Buji schimbate, bateria e buna, senzor de turatie curatat.... Problema se stie si la unele service-uri, se evapora benzina de pe rampa de injectie si (cum s-a spus si mai sus) pompa trage din rezervor mai mult vapori. Tot ce e de facut este sa treaca vara si sa asteptam toamna!
                              GL-22-TOF

                              Comment


                              • #30
                                Ai incercat pornirea cu busonul scos?
                                Cel mai nou proiect auto din România!
                                Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google