Daca sint cu adevarat dacoteci atunci nu ar trebui sa isi faca probleme la un astfel de defect
Stationare In Soare = Pornire Grea
Collapse
X
-
Da posibil cei care au mai intalnit cazuri asemanatoare sa se descurce dar sunt cate uni care se invart ca curca in lemne am patit-o pe propria piele. Imi cer scuze daca am deranjat pe cineva mai ales din cate stiu eu Dumneavoastra lucrati in domeniu.Last edited by vali007; 7 November 2008, 19:51.sigpic
Comment
-
Pana la urma ideea topicului era pornirea greoaie la stationarea in soare cateva ore. Asta insemnand temperaturi de peste 30 - 35 grade. Asta vara am avut ceva probleme, vara trecuta la fel, iar cand au scazut putin temperaturile totul este ok. Porneste normal, fara a tine contactul mai mult de 1 sec.
Deci? Acea supapa nu se poate strica vara si repara singura toamna...
Comment
-
Intradevar lucrez in domeniu si ma deranjeaza cand aud ca sint incapabili sa rezolve o problema dacia pitesti le pune la dispozitie tot ce inseamna noutati tehnice dar nu toti pun mana sa se documenteze sa se puna la punct cu tot ce este nou in domeniu si aunci vina cade tot pe fabrica
Comment
-
@LuciBursuc06: Oricat de incapabili ar fi trebuie sa depisteze problema pe tester daca vine de la sistemul de recuperare vapori.
Comment
-
Eu deja m-am obisnuit cu golanul meu! E greu de crezut dar si eu am am ceva probleme de genu.La calduriile mari de anul acesta pornea greu.Iar acum cand sa mai racit vremea sau oricat de frig ar fii porneste la sfert.Am avut inainte un diesel si pornea mai repede ca loganul benzinar!Cum ziceam......M-am obisnuit!!!
Comment
-
Va spun eu ca nu e vb de nici o supapa.E vb de presiunea care se face in rezervor in urma calduriilor prea mari.La logan nu e ca la daciile vechi unde gazele mai iasa pe la busonul de la rezervor,pe la carburator,un furtun cu un colier mai slabut etc.De problema asta nu o sa scapam.Tatal meu are si el aceeasi problema .Are un espero din '98.Mia zis sa numi fac griji.Astea sun legiile fizicii!!!
Comment
-
Exista supapa in zona busonului, iar daca nu-si face treaba se acumuleaza vapori si pornirea e greoaie.
Comment
-
Salut,
Am problema asta de ceva timp, de cand am luat masina, din vara. Atunci a fost mai frecvent, acum de cand e frig se intampla mai rar, dar totusi se intampla si e deranjant. Am fost la un nene care a disgnosticat-o si zice ca la injectoare nu are nimic, presiune buna, bujii bune; singura problema care a vazut-o ar fi ceva electric intre alternator si bujii, dar nu a avut cum sa fie sigur, pentru ca bateria mea e cam veche. Dimineata nu am probleme, ceea ce ma face sa ma gandesc ca totusi nu e de la baterie dar, in timpul zilei, la reporniri repetate deja e enervant; 4 -5 chei pana la pornire. Mai are cineva vre-o idee?
Multumesc!
Comment
-
Originally posted by csebalyn View PostPai daca se opreste dupa 3 secunde, cine mai alimenteaza motorul? Rampa de benzina ar trebui sa fie tot timpul sub presiune. Sau !?
------------------------------------------------------------------------
Comment
-
@stefanita: Trebuie pusa pe tester, sigur apar erori.
Comment
-
Lasati ,baieti vine frigul!!... In rest cu pornirea la a doua -a treia cheie (doar dupa stationare de peste citeva ore in soare puteric)e o chestie de fizica si e greu de explicat ca nu are nici o legatura cu sondele de oxigen, canistra de carbon. Senzorul de turatie poate fi o problema dar daca defectul apare foarte rar si in context legat de temperatura ridicata in compartimentul motor nu este luat in considerare.Traiesc in ROMANIA SI ASTA IMI OCUPA TOT TIMPUL !
Comment
Comment