Stationare In Soare = Pornire Grea

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Poate ne spune si noua un membru cat costa un absorbant de vapori nou
    SSO - sa-ti faci griji cand apar simptomele, pana atunci - drum liber !!!

    Comment


    • am gasit un cod de vaporizator dar trebuie sa il verific 7700418166 si ar costa 380 -415 ron , dupa sursele mele . deci nu e un chilipir inlocuirea acestuia.

      Comment


      • Merci Mishu pt info - prefer sa nu ...

        Comment


        • am si eu o intrebare - am cautat o gramada, n-am gasit raspunsul: cat e viteza normala la ralanti in timp ce se incalzeste motorul? stiu ca pentru motor cald e 750 rpm, dar pana se incalzeste cum trateaza calculatorul problema? in functie de ac pornit sau oprit, cat trebuie sa fie, maxim? difera la 16v fata de alte motorizari?
          ii rog pe meseriasii de pe forum, cei care au cunostinte solide in ale loganului , dar nu numai, si experientele personale sunt bine venite. La ce turatie a stat la fiecare maxim la ralanti pana sa se incalzeasca motorul la temperatura nominala?

          Comment


          • La pornire la rece sta un pic pe la 1250 si scade incet. La doua linii la apa, turometrul imi sta la un lat de ac peste 500 (pot pune poza... daca ma invata cineva) si acolo ramane la ralanti daca nu merge A/C-ul. Turatia creste peste 750 (mai precis intre 750 si 1000, dar mai aproape de 1000 cand merge aerul A/C-ul si porneste ventilatorul).
            The future is already here - it's just not very evenly distributed. - W. Gibson

            Comment


            • da, asa facea si la mine - si "asa face toate" masinile normale. De pe la 8500 km incoace, cateodata cand o pornesc sta intr-adevar pe la 1000+, dar numai pana plec de pe loc, sau pana pornesc ac, sau cata vreme e sub doua linii la apa, sau daca nu s-a odihnit bine peste noapte (nu imi e clar care e criteriul). Dupa asta, sta constant la 2500-2700 rpm pana se incalzeste motorul (adica pana ajunge la 4 linii si vreo cateva minute dupa aia). De cateva ori chiar nu mai scadea sub 2700 deloc, nici cand porneam de pe loc, nici cand mergeam cu ea, indiferent in ce viteza (nasol, trebuia sa opresc motorul si sa-l pornesc iar ca sa scada turatia, altfel nu puteam sa merg decat... repede, sau cu frana, sau cu ambreiaj patinat). Acum macar scade turatia la 1000+ atunci cand bag in viteza si pornesc de pe loc, si merge cu ce viteza vreau eu. Dar tot turat in draci cand stau pe loc si e la ralanti, de se uita la mine chioras bajetii de pe trotuar...
              Am fost urgent la service, de doua ori pana acuma. Au turat-o aia acolo (dar pe loc, nu in mers...), n-a facut figura. Nici nu face mereu, dar imi e de ajuns o data pe zi, ca ma linisteste.
              ce-o fi? ...aia din service se uitau la mine ca la un ipohondru, s-au uitat la pres, sa nu jeneze la acceleratie, au verificat cablul de acceleratie, au scos motorasul pas cu pas (cred) si i-au dat cu un spray - fara efect. Au verificat pe clip - nici un defect memorat. Mi-au zis sa ma dau jos din ea cand face, cu motorul pornit, sa verific in ce pozitie e cablul de la ambreiaj, la motor - am facut si asta si e ok, e la zero, cu motorul zbarnaind in draci.
              Ma duc iar in service, dar parca vad ca iar ma trimit la plimbare, dand din umeri si privindu-ma circumspect.
              Ma gandeam chiar ca o fi normal, asa e ea, mai turata cand ii e frig (desi iarna n-a facut asa deloc), dar fazele alea cand nu scadea sub 2700 nici in viteza, in mers, si ma obliga sa merg repejor, sa nu incurc circulatia???

              A, am uitat sa spun: prima data mi-a facut figura chiar dupa ce am fost cu ea in service si am schimbat uleiul si filtrele. Le-am spus si asta si au zis ca n-are nici o legatura...

              asa ca, vedeti, eu n-am probleme cu pornirea grea - la mine e chiar prea vesela... poate pentru ca stau mereu cu rezervorul peste jumate - baga la greu ca stie ca are de unde...
              Last edited by ParuLuScorilo; 9 June 2009, 10:44.

              Comment


              • Vezi ca mai sunt ceva tutoriale pentru motorasul pas cu pas (desi cred ca e cam devreme pentru motoras, chiar daca flacaii l-au dat jos). Eu am deja 13000 km cu ea si merge la fel ca in prima zi.
                The future is already here - it's just not very evenly distributed. - W. Gibson

                Comment


                • da, am vazut. Motorasul ala sa fie cauza? ca dupa ce se incalzeste, merge dupa aia fara cusur... oricum ma mai duc in service, nu am de gand sa surubaresc eu la ea, cu atat mai mult cu cat nici nu ma prea pricep. Dar orice idee e binevenita, sa stiu ce sa le cer alora, atunci cand sa uita la mine ca prostii si imi spun ca n-are nimic, acuma merge, si "tinem legatura"...

                  Comment


                  • @JREwing: Vezi ca marcajul turometrului incepe de la 500 rpm, nu de la 0. Deci nu are cum sa stea un pic peste 500 rpm, asta ar insemna sa aiba un mers foarte neregulat si cu multe trepidatii.

                    @ParuLuScorilo: La pornire, UCE injectie comanda o turatie mai mare in functie de anumiti factori. In general, mai mult de 1.500 rpm nu are cum sa stea si asta se intampla numai iarna. Vara, in jur de 1.000-1.250 rpm e maximul, fara consumatori porniti.
                    Cel mai nou proiect auto din România!
                    Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

                    Comment


                    • da, asa era si la mine, pana la prima revizie (pe la 8400 km). Dupa aia mi-a facut figura cu intermitente. Acum sta la ralanti pe la 2500-2700 (fara sau cu ac) pana se incalzeste - dar, daca bag in viteza si plec, scade turatia si merge normal. Cand debraiez, creste iar la 2500... deci nu e normal!
                      multam de lamuriri - iar ma duc in service...

                      Comment


                      • @Andrei: Chiar la service s-au mirat de turatia joasa la care sta (cand am avut probleme cu AC-ul), dar pusa pe tester asa e (si chiar din uzina) si merge rotund, fara nicio trepidatie. Maine fac poza, dar nu stiu sa postez cu imagini, mai ales ca va fi cu telefonul si la 3,2 MP... Din ce am vazut eu, intr-adevar, marcajul nu pleaca de la zero fiindca nu are marca zero, dar de unde pleaca acul si pana unde se opreste (ca punct de reper am luat marcajul de 1000 rpm) sunt aproape 500 de ture. Nu te contrazic, dar atunci hai sa discutam maine pe imagini, daca ma inveti cum sa fac. Mersi.
                        The future is already here - it's just not very evenly distributed. - W. Gibson

                        Comment


                        • Vin si eu mai tarziu cu 2 specificatii.

                          1.Nu cinteaza ca masina"ta" a fost in soare si 4 zile si porneste din prima, pentru ca nu toate masinile au problema asta,asa cum nu toate 1.4 au probleme din fabrica cu pinionul de la pompa de ulei.

                          2.La mine o las in soare cand sunt la munca(de la 2 dupamiaza cand apare soarele de dupa cladirea ce o mascheaza pana la 6-7 cand plec) circa 4,5 ore, si intradevar eu nu am patit ca alti sa nu o ia din prima, dar dau mai mult la automat si o vad cum se chinuie sa urce in turatie.

                          Problema este clar de la soare==> usuca injectoarele si pana trage bine benzina,se chinuie pe vapori.

                          Asta o putem incadra din nou la minunile LOGANIENE,caci nu am auzit de alta masina sa faca asa.

                          Succes ..still 33.000 km,cu pinion de ulei si vreau sa ajung la 40.000 cand voi schimba distributia

                          P.s - nu va mai bateti capu sa schimbati ceva la ea,asa face in soare(la unele),si daca o ia la cheia a 2-a care e problema?,eu am vazut passat nou care o lua periodic din a 3-a cheia ..asa ca LOGAN rulzzzzz

                          Comment


                          • la mine faza cu soarele a facuto de 3-4 ori in primul an de achizitie...dupa aia...never ever...
                            aaaaaa la prima revizie am specificat la service...si mi-a curatat ceva pe sub capota...a dat cu un spray degresant cred...si gata....nu mai am prb de atunci
                            Un om inteligent nu va fi niciodata rau. Rautatea se naste din prostie, inferioritate si frustrare.

                            Comment


                            • Salut! Scriu pt prima data pe aici! Anul trecut am fost si eu terorizat de problema cu pornirea in soare. Zi de zi dimineata o lua la "sfert" sera la automat fara numar. In fine, problema o stiti. ACUM... SA NU-I FIE IN CEAS RAU AM GASIT SI REZOLVAREA... NU AM MAI DAT PE LA PETROM SI NU AM MAI PUS PIC DE TOP 99 IN REZERVOR. DE ATUNCI AM MAI PATIT O SINGURA DATA FAZA ASTA DAR NU CU MASINA STATA IN SOARE CI DIMPOTRIVA IN PLOAIE SI PE O VREME RACOROASA.


                              Originally posted by tutupiciu View Post
                              Problema pornirii greoaie a autoturismelor dvs. poate fi din cauza nefunctionarii corespunzatoere a electrovanei din absorbantul de vapori de benzina - iar acum sa incerc sa ma explic:
                              cand e cald si cum noi romanii circulam in general cu benzina in rezervor de 50 lei (rezervor niciodata plin) cantitatea de vapori ce se acumuleaza in rezervor este mare;
                              acum acesti vapori se duc catre *absorbantul de vapori de benzina* - eu ii spun *canistra carbon* pentru ca ea e plina cu granule (ca un filtru de hota antimirosuri) si cum ei sunt multi, canistra se inhiba (se satureaza de vapori) si daca ai si norocul ca electrovana sa nu fie perfect inchisa, colectorul de admisie de inhiba (se satureaza) de vapori;
                              Deci la pornire auto, daca in loc de aer - intra deja un amestec de benzina cu aer si injectoarele mai pulverizeaza si ele doza de combustibil ai de-a face cu un amestec suprasaturat care *ineaca motorul* iar masinuta nu porneste sau porneste balbaindu-se la o turatie redusa;
                              De aceea pleca la a doua cheie cand deja acel amestec il elimini din motor sau cand ii aduci un aport de aer proaspat prin apasarea pedalei de acceleratie.
                              OK ?

                              Comment


                              • aoleoo!!1...eu numai de la petrom bag benzina(tot 99)...dar sa nu generalizam...scuze de off-topic!
                                Slow & Safe

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google