Stationare In Soare = Pornire Grea

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Salut.Va spuneam acum cateva zile cum porneste loganul meu, Si anume "da sa moara la pornire", se balbaie, cum zicea cineva mai sus.Acum insa porneste numai la a doua cheie. la prima moare si la a doua cheie porneste la sfert.Asta e loganul cumparat de la faimoasa marca de masini DACIA.Va rog sa-mi scuzati limbajul, dar astia de la Dacia sa se duca dracu cu loganul lor cu tot, ca mi-a facut parul alb in cap taraba asta de masina.Mare teapa am luat eu cu loganul asta.

    Comment


    • Pai si daca iti zic ca de cand am Loganul eu nu am fost nevoit niciodata sa mai mult de un sfert de cheie?Si am mers cu ea si iarna niciodata mai mult de un sfert de cheie,e vorba si de noroc ce masina prinzi si cum o intretii, nu e numai Dacia cea mai proasta firma de masini.

      Comment


      • dupa amorsare pompa e oprita din calculator de un releu,incearca sa scoti benzina cu contacul pus si vezi cat iti da benzina...iti sparcaie putin dupa care gata sparcaitu,incearca sa dai la automat si vezi cum iti vine benzina ca nu vine continuu si in sparcaituri,ZLATE58 are dreptate asa ca daca nu va proceputeanu nu vb si induceti in eroare lumea,nu vb cu suparare si sa va suparati
        referitor la pornit poate sa fie bujia presiunea prea mare in rez?(scoate busonul rez)
        benzina putina in rez
        benzina prea multa de obicei nu e bine sa fie ochi rez la tac-ul pompei e bine sa umpleti pe timp de vara
        sonda lamda
        senzorul de turatie
        uleiul de aseamenea neschimbat la timp ai senzor pt asa ceva si daca numai ai vascozitate el iti spune nu ma porni ca trebuie sa imi faci schimbul
        mizerie in rezervor si sorbul il trage si de acea nu prea porneste
        verifica deasemenea si contactele sigurantelor electrice din tablou vreuna care are legatura cu pompa nu mai face contact cum trebuie si ele sunt o cauza de multe ori greu de depistat
        la logan indiferent de motorizare daca nu lasi martorii de bord sa se stinga si sa iti recunoasca cheia iti pot distruge calc,un amic de-al meu a patit asa ceva vb in cunostinta de cauza nu aiurea
        sunt mec auto si daca a=ti sti cate cauze sunt in momentul in care nu iti porneste as face un roman foileton nu chiar dar nu mi-ar permite topicul sa scriu pe toate
        o zi buna all ciao ciao
        sigpic
        Poate pentru lume ești o singură personă,dar
        pentru o anumită persoană, ești întreaga lume!

        Comment


        • salut

          i sa mai intamplat cuiva ca dupa o zi de stationat in soare sa gaseasca dezlipit chederul care fixeaza parbrizul in partea de jos pe o portiune de aprox 20 cm?
          HD-87-DLR

          Comment


          • Personal nu mi s-a intamplat,dar nici nu am mai auzit de asa ceva.

            Comment


            • sincer si eu am ramas masca cand ma chemat un vecin sami arate , precizez ca masina e un laureat ph2 din septembrie 2008
              HD-87-DLR

              Comment


              • ai fost la spalatorie cu ea?...se poate sa iti fi iesit din cauza presiuni cu care a fost spalata si nu ai observat sau cand ti-a sters geamul la scos din greseala mie mi s-a intamplat o data dar am fost la spalatorie si de acea,de atunci nu a mai iesit ba chiar eu ma duc cu el scos,si cel de sus si cel de jos, sa dea cu presiune sa ia noroiul adunat acolo
                sigpic
                Poate pentru lume ești o singură personă,dar
                pentru o anumită persoană, ești întreaga lume!

                Comment


                • Originally posted by B 74 NYT View Post
                  dupa amorsare pompa e oprita din calculator de un releu,incearca sa scoti benzina cu contacul pus si vezi cat iti da benzina...iti sparcaie putin dupa care gata sparcaitu,incearca sa dai la automat si vezi cum iti vine benzina ca nu vine continuu si in sparcaituri,ZLATE58 are dreptate asa ca daca nu va proceputeanu nu vb si induceti in eroare lumea,nu vb cu suparare si sa va suparati
                  referitor la pornit poate sa fie bujia presiunea prea mare in rez?(scoate busonul rez)
                  benzina putina in rez
                  benzina prea multa de obicei nu e bine sa fie ochi rez la tac-ul pompei e bine sa umpleti pe timp de vara
                  sonda lamda
                  senzorul de turatie
                  uleiul de aseamenea neschimbat la timp ai senzor pt asa ceva si daca numai ai vascozitate el iti spune nu ma porni ca trebuie sa imi faci schimbul
                  mizerie in rezervor si sorbul il trage si de acea nu prea porneste
                  verifica deasemenea si contactele sigurantelor electrice din tablou vreuna care are legatura cu pompa nu mai face contact cum trebuie si ele sunt o cauza de multe ori greu de depistat
                  la logan indiferent de motorizare daca nu lasi martorii de bord sa se stinga si sa iti recunoasca cheia iti pot distruge calc,un amic de-al meu a patit asa ceva vb in cunostinta de cauza nu aiurea
                  sunt mec auto si daca a=ti sti cate cauze sunt in momentul in care nu iti porneste as face un roman foileton nu chiar dar nu mi-ar permite topicul sa scriu pe toate
                  o zi buna all ciao ciao
                  Si care e siguranta care porneste motorul?Ca sunt o gramada de sigurante acolo.
                  Sau mai bine spus, care e siguranta care are legatura cu pompa?

                  Comment


                  • releul cu pompa si daca stii sa faci contactele iti va merge sa curga continuu si se afla in cutia neagra pe aripa dreapta intre far si amortozor cum te uiti la motor
                    sigpic
                    Poate pentru lume ești o singură personă,dar
                    pentru o anumită persoană, ești întreaga lume!

                    Comment


                    • la spalatorie am fost cu cateva zile in urma si nu a fost asa cn stie din ce cauza dar trebe sami fac o data timp si sa merg cu ea la service sa vad ce zic si baietii
                      HD-87-DLR

                      Comment


                      • daca e garnitura de cauciuc de jos sau cea de sus o poti pune tu cu minutza ta ,trebuie doar sa o scoti la un colt sa iti dai seama care e criteriul de montare si o poti pune tu ca sa fii sigur ca numai iese decat daca doresti doar tu serios vorbesc,nu e mare inginerie
                        sigpic
                        Poate pentru lume ești o singură personă,dar
                        pentru o anumită persoană, ești întreaga lume!

                        Comment


                        • Eu de cand mi-am pus folie la capota (termoizolanta 1 cm grosime, cu o parte aluminizata) nu mai am treaba cu pornirea in soare.

                          Comment


                          • Trebuie sa pun si eu din asta termoizolanta . Am pus din aia de vinde silviu dar tot mai face figuri . Trebuie sa fie neaparat termoizolanta . Acuma am noroc ca zilele astea nu e cald .

                            Comment


                            • Azi am fost cu masina la service sa vad de ce porneste greu .A fost bagata pe testerul ala de doua ori,a curatat(CU O CARPA) nenea de acolo motorasul din imaginea alaturata si verdictul mecanicului: nu are nimic.Eu am insistat ca de o saptamana porneste la a doua cheie si nenea a dat din umeri.A rezolvat-o si p"asta.Nu stiu unde sa ma mai duc, ca imi sta pe creier problema asta.La final mi-a dat numarul lui de telefon, sa-l sun in cazul in care iar face taraba figuri.
                              Attached Files
                              Last edited by bearsone; 23 June 2009, 15:33.

                              Comment


                              • in functionare normala, pompa de benzina merge incontinuu. daca nu ai presiune in rampa, injectoarele ce sprituie? cu contactul pus fara sa pornesti motorul, da, se opreste pompa...
                                Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google