Nu Mai Functioneaza Faza Scurta..

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Nici la mine nu s-a mai aprins faza scurta si nici macar martorul din bord...in rest toate functionau normal:faza lunga, pozitia si proiectoarele.Se pare ca problema apare numai la cei care au proiectoare, deoarece nu sting separat intrerupatorul de proiectoare si dupa cel de lumini....sting luminile cu tot cu cel de proiectoare si se coclesc clemele(de la amperaj) din blocul de lumini.
    Dupa ce am verificat sigurantele, becul din dreapta ca cel din stanga se da greu jos..:, m-am prins ca e ceva cu blocul de lumini.Eu am gasit o solutie mai usora decat antescriitorii mei...la mine a functionat, sper sa mearga si la voi.
    Deci:dupa ce am dat capacul de sub volan jos, am ajuns la blocul de lumini dar nu l-am dat jos (mai ales ca am inteles ca se da destul de greu)... am luat un spray de contacte si rotind maneta de la blocul de lumini in asa fel incat sa deschid contactele am pulverizat cu generozitate spray....am repetat procesul de cateva ori la un interval de cateva minute....dupa ce l-am lasat sa se usuce putin, minune...:)) faza scurta functiona perfect si au trecut cam 2 luni si nu am probleme.
    Oricum, nu mai aprind proiectoarele odata cu faza scurta si le si sting inainte!!!! Sper sa scapati si voi la fel de ieftin ca mine.
    Last edited by cedone; 23 October 2012, 01:36.

    Comment


    • #32
      Originally posted by cedone View Post
      Se pare ca problema apare numai la cei care au proiectoare, deoarece nu sting separat intrerupatorul de proiectoare si dupa cel de lumini....sting luminile cu tot cu cel de proiectoare si se coclesc clemele(de la amperaj) din blocul de lumini.
      Poate ai vrut sa spui ca se deterioreaza starea contactelor datorita presiunii insuficiente sau a sarcinii prea mari; cocleala e un proces de oxidare si nu are nici o treaba cu situatia de fata.
      Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

      Comment


      • #33
        Originally posted by cedone View Post
        Se pare ca problema apare numai la cei care au proiectoare, deoarece nu sting separat intrerupatorul de proiectoare si dupa cel de lumini....
        Solutia are o mare doza de falsitate.Proiectoarele au in circuitul de alimentare releu de protectie,deci prin comutatorul de comanda lumini trece doar curentul necesar aclansarii releului de protectie(0,3A),care nu are efecte distrugatoare cum se spune. Cred ca unii "cinta",dupa ureche...!

        Comment


        • #34
          mai sunt unii care si-au legat proiectoarele pe circuitul de ceata spate care este fara releu ca sa nu mai schimbe maneta cand au pus proiectoarele. numai ca tot nu este o explicatie plauzibila ca i s-au perlat contactele la faza scurta pentru ca circuitele trec prin contactori diferiti. (deci tot dupa ureche e explicatia de la #32)
          sigpic
          Ambition 1.5 dc

          Comment


          • #35
            Am avut aceeasi problema cu faza scurta.

            Am desfacut blocul de lumini cu destul de multi nervi pana m-am prins cum se declipseaza acele cleme de plastic.

            Partea proasta a fost ca am indoit acele tablite de contacte in momentul in care am incercat sa curat pelicula de oxid.

            Odata indoite acele tablite elastice, nu am mai reusit sa fac sa mearga comutarea intre faza lunga si scurta ca inainte.

            Pana la urma am cumparat un bloc de lumini nou cu 100 de RON care are in plus si maneta pentru proiectoare de ceata pe care intentionez sa le montez in viitor.

            Pana acum noul bloc de lumini functioneaza foarte bine. Il am de vreo 2000-3000 de kilometri si am mers destul de mult noaptea.
            Logan GPL 1.4

            Comment


            • #36
              Si mie mi-sa intamplat la fel de mai multe ori,am desfacut blocul de lumini si am curatat contactele responsabile cu faza scurta dar degeaba pt ca din cand in cand tot imi mai face,pana la urma trebuie alt bloc de lumini

              Comment


              • #37
                În principiu blocul de lumini e foarte sensibil şi când se strică, nu prea se mai repară, din păcate.
                Şi în plus, eu nu recomand blocurile de lumini no-name pentru că nu funcţionează la fel de bine şi au o longevitate semnificativ mai mică.
                Mai bine unul din dezmembrări, de exemplu, dacă unul nou este prea scump.
                Cel mai nou proiect auto din România!
                Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

                Comment

                Working...
                X
                Anulare DPF
                Politica de Securitate Google