Nu Mai Functioneaza Faza Scurta..

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Pentru ca eu am patit la fel cu un Mitsubishi, am schimbat becurile si ...MINUNE!!!!Functionau!
    In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

    Comment


    • #17
      Salut si eu am patit acelasi lucru azi .. Am mers aprins faza scurta si proiectoare..Merg 1 km si imi dai seama ca nu mai mergea faza scurta.. Faza lunga merge , pozitiile la fel , toate luminile merg numai faza scurta nu

      Comment


      • #18
        Verifica sigurantele in primul rind si dupa aia becurile si abia in ultimul rind maneta iluminare

        Comment


        • #19
          Ca sa fiti siguri ca e maneta,verificati daca se aprinde martorul de faza scurta.Daca nu se aprinde e %la %maneta de iluminare,nu trebuie sa mai verificati becuri,sigurante si alte cele.Simplu.

          Comment


          • #20
            Nu vreau sa fiu eu critic... dar titlul threadului este gresit.
            sigpic
            !

            Comment


            • #21
              Buna seara,din pacate si eu ma confrunt cu probleme asemanatoare si mi-ar pare bine sa aflu rezolvarea.
              Mai exact, e vorba despre unul di becurile de pozitie si faza scurta la ambele faruri.
              le pornesc dela maneta...Nu functioneaza...ma indrept catre ele si le lovesc usor (farurile)..surpriza:pornesc! Problema e ca de fiecare data dupa ce masina sta trebuie sa procedez asa...si pe zi ce trece ele(becurile )devin mai insensibile la atingeri delicate.
              Azi, n-a mai dorit sa porneasca deloc unul din ele oricit am insistat si am marit intensitatea lovirilot! Ce ar fi de facut?

              Comment


              • #22
                Tata a avut problema cu faza scurta. Era de la maneta.
                Am desfacut, curatat si de un an merge ca noua.
                ECUFix
                Please don't visit my homepage!

                Comment


                • #23
                  Am si eu o problema cu maneta comda faruri cred. Cateodata cand inchid faza lunga faza scurta se aprinde cu o intarziere de 1-2 secunde, cateodata nu se mai aprinde chiar deloc cand inchid faza lunga, daca ii trag o palma sub volan se aprinde deci banuiesc ca e ceva mecanic care nu se mai misca calumea in maneta. Stie cineva cum se scoate maneta ca sa o curat in interior? Am desfacut capacele din spatele volanuri am ajuns la maneta am scos mufa dar am obsevat ca maneta face corp comun cu o chestie rotunda cu gaura in misloc si cu maneta de la stergatoare. Oare trebuie sa scot tot ansamblul ala sau merge scoasa doar maneta de faruri? Dupa ceo dau jos maneta merge desfacut ca sa ii curat interorul sau e lipita si daca o desfac nu mai merge refacuta?

                  Comment


                  • #24
                    Originally posted by helbet View Post
                    Buna.
                    Sunt nou pe aici.. Dar am o problema cu Domnul Logan.

                    Nu mai functioneaza faza scurta. S-a oprit dintr-o data atat pe stanga cat si pe dreapta. Becurile sunt bune si sigurantele deasemenea. Aveti idee ce ar putea fi ?
                    nu conteaza ce masina ai ci doar daca ai proiectoare de ceat difera putin blocul de lumini,nu am citit toate posturile dar parea mea e ca tu ai o problema la blocul de lumini,din cauza ca in momentul in care stingi luminile si ai si farurile aprinse nu stingi separat prima data proiectoarele si apoi luminile,stingi din prima cred ca tot si de aici si defectiunea blocului de lumini,iti puneam si o poza cu ce trebuie sa faci pe viitor ca sa iti tina mai bine,dar iti pot scrie...stinge separat intrerupatorul de proiectoare si dupa cel de lumini nu stinge luminile cu tot cu cel de proiectoare ce strici clemele din blocul de lumini,vezi ca vindea cineva bloc de lumini la 50 ron pe forum
                    sigpic
                    Poate pentru lume ești o singură personă,dar
                    pentru o anumită persoană, ești întreaga lume!

                    Comment


                    • #25
                      Maneta se poate scoate prin desfacerea a doua suruburi, dar de desfacut bucatele nu stiu cum se face inca nu am avut ocazia. Pana sa cumperi alta eu in locul tau as incerca s-o desfac bucatele, oricum nu ai nimic de pierdut. Pe poze nu prea vad suruburi. Succes.
                      Attached Files

                      Comment


                      • #26
                        Initial am vreut sa schimb maneta cu una noua dar cand am intrebat la magazin cat costa 190RON, am zis ca nu am ce pierde daca o desfac daca o stric asta e iau una nou dar daca o repar economisesc 190RON

                        Am avut azi putin timp liber si am desfacut maneta. Te chinui oleaca cand o desfaci ca e prinsa cu 6 clipsuri si trebuie sa impingi macar 3 simultan ca e destul de dur plasticul. Dupa vreo 20min de chin am izbutit sa desfac maneta. Interiorul arata bine erau unse plasticele sa nu se uzeze prin frecare asta pana am ajuns sa inspectez mecanismul de apridnere si stingere a fazei lungi si scurte care datorita faptului ca trece un curet mare prin acele contacte(aproximativ 10A) l;a fiecare aprindere si stingere face arc electric destul de puternic. Dupa vreo 10min de cercetare mam prins cum fuctioneaza mecanismul, apoi mam apucat si am curatat contactele de funinginea produsa de arcul electric. Funinginea aproape ca facuse o pelicula izolatoare intre cele 2 parti ale contactelor. Deocamdata maneta merge bine astept sa vad in timp daca mai face figuri eu cred ca acea funingine era problema.

                        Stie cineva daca faza scurta si lunga sunt alimentate prin relee sau sunt pe direct? Eu cred ca sunt pe direct fara relee ca contactele din maneta erau destul maricele si erau si afumate bine.

                        Au astia niste preturi la piese de parca ar fi masina de lux daca acea maneta costa 190RON la amgazin, probabil ca la o reprezentata dacia sarea lejer de 250RON, un maner de deschide usa din interior de origine era 82RON la magazin, probabil la dacia sare de 100RON. Mai bine imi luam masian mai scumpa ca tot atat cred ca costau piesele de schimb. Dar sa privim si partea buna a lucrurilor, cu preturile astea ma specializez in mecanica si electica auto
                        Last edited by Flipper; 11 September 2009, 19:56.

                        Comment


                        • #27
                          Azi am vazut ca nu mai am faza scurta, de cateva zile am observat ca am lumina prea slaba, am mers cu proiectoarele. Martorul din bord se aprinde corect, faza lunga merge, proiectoarele merg, cana aprind faza scurta se aprind pozitiile. N-am apucat sa ma uit la sigurante ca e deja noapte si frig, nici nu stiu pe unde s-ar afla, (poate ma ajutati cu niste indicatii) becurile nu le-am verificat inca (am vazut ca se pot arde si ambele odata - prin simpatie), blocul de lumini nu il suspectez ca martorul se aprinde corect. Multumesc.

                          Comment


                          • #28
                            sigurantele?
                            deschizi frumos usa din stinga fata, iar pe bord, in lateral o sa vezi un capac. il deschizi si acolo vei gasi sigurantele (pe capac iti arata de unde e fiecare siguranta).
                            Attached Files
                            Last edited by andr3w; 26 November 2010, 20:09.

                            Comment


                            • #29
                              Mersi, din cate vad pe desen sunt pozitiile 9 si 10. Stiam unde se afla blocul de sigurante in habitaclu, dar mai stiu ca mai sunt unele pe langa baterie - la care chiar n-am umblat niciodata. Ma uit maine sa vad .

                              Sigurantele sunt bune in schimb ambele becuri arse - faza scurta.
                              Last edited by mikebike72; 27 November 2010, 17:08. Reason: Automerged Doublepost

                              Comment


                              • #30
                                Google-Scule-Nervi-Nervi-Rezolvat-Economie bani!!!

                                Dupa ce am dat flash-uri la colegii de trafic cum ca este politie in fata lor (flash-uri cam multe cred eu acum) am ajuns la un semafor unde am realizat, uitandu-ma la masina din fata mea, ca nu mai am faza scurta pe niciun far. Am zis ca schimb becurile si se rezolva totul. Am schimbat un bec si stupoare tot nu am faza scurta. Era ciudat ca nici martorul din bord nu imi aparea. Le-am lasat balta cam o saptamana in care am mers numai cu proiectoarele aprinse si cu morcovul undeva, sa nu se ia politia de mine. Norocul meu ca nu ne-am intalnit deloc! Azi m-am apucat de google-it si dupa cateva minute am decis sa desfac blocul de lumini si sa sterg circuitele ca poate se rezolva ceva. Cand am reusit sa dau maneta jos n-spe mii de cleme pe acolo. Citisem ca sunt greu de desprins dar nici chiar asa. Dupa cateva intepaturi cu surubelnita in degete nu vruiau nicicum sa ma lase sa ajung la circuit. Am apasat mai tare pe vreo 3 dintre cleme in diverse locuri (sa ramana macar una buna pe fiecare parte) le-am rupt in interior si apoi am putut continua cu celelalte care se desfaceau mai usor acum. Am deschis "cutiuta" aia si am inceput sa frec ba cu smirghel ba cu surubelnita pana am hotarat ca este de ajuns. Am pus toate chestiile la locul lor si am inchis cutia. Atentie ca s-ar putea sa nu nimeriti din prima pozitia pt. schimbatorul de pozitie-faza scurta (a trebuit sa desfac de cateva ori cutia ca nu nimeream). Daca vreti luati si un tub de superglue sa lipiti la loc clemele. Intr-un final am reusit. Merge brici. Pentru moment am scutit 150 RON cat era cel mai ieftin bloc de lumini cu proiectoare!!!! Spor si voua la lucru!

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google