Salut tuturor,
Am o problema la care solicit ajutor:
Acum 2 zile era in trafic, aveam aprox 2500rpm si la un moment dat am simtit ca o pocnitura la motor pe care am simtit-o si in pedala de acceleratie. La primul semafor am oprit si a inceput sa-mi scoata foarte mult fum pe easapament - de parca luase foc.
Am fost in service a doua zi, mi-au zis ca aveam o bujie arsa si mi-au curatat EGR-ul de depuneri - era plina de negreala teava care duce la EGR.
Inca de cand am patit incidentul simt ca sub 2000 rpm acceleratia nu mai merge liniar ci parca da rateuri. Dupa 2000-2200 rpm nu mai am nici o problema. La service mi-au spus ca s-ar putea sa fie regulatorul de presiune - dar ca nu vad nici o eroare pe tester.
S-a mai confruntat cineva cu aceasta problema?
Masina are 120.000km si nu are distributia schimbata.
Multumesc,
Adrian
Am o problema la care solicit ajutor:
Acum 2 zile era in trafic, aveam aprox 2500rpm si la un moment dat am simtit ca o pocnitura la motor pe care am simtit-o si in pedala de acceleratie. La primul semafor am oprit si a inceput sa-mi scoata foarte mult fum pe easapament - de parca luase foc.
Am fost in service a doua zi, mi-au zis ca aveam o bujie arsa si mi-au curatat EGR-ul de depuneri - era plina de negreala teava care duce la EGR.
Inca de cand am patit incidentul simt ca sub 2000 rpm acceleratia nu mai merge liniar ci parca da rateuri. Dupa 2000-2200 rpm nu mai am nici o problema. La service mi-au spus ca s-ar putea sa fie regulatorul de presiune - dar ca nu vad nici o eroare pe tester.
S-a mai confruntat cineva cu aceasta problema?
Masina are 120.000km si nu are distributia schimbata.
Multumesc,
Adrian
Comment