Va cer ajutorul, deja am ajuns la capatul meseriei ! Dupa schimbarea suspensiei am urmatoarea problema :intre 120 si 130 trepideaza puternic volanul, mai ales cand reduc viteza, de mentionat ca rotile sunt absolut echilibrate,am schimbat un cap bara pe dreapta,mi sa parut ca are putin joc,am facut geometria rotilor si nimic.M-am muncit o zi si am dat arcurile si amortizoarele jos si le-am montat pe cele originale si nu mai apare acea trepidare,rog colegii care au montat alta suspensie sa-mi spuna daca au intalnit aceasta problema.Un "meserias" mi-a spus ca din cauza planetarei,unghiul de atac al acesteia s-a micsorat si trebuie reechilibrata,este vorba de planetara din dreapta care este mai lunga.
Problema Directie
Collapse
X
-
Se poate sa fie si din cauza discurilor de frana ovalizate...Si probabil nu sesizezi asa bine ca nu zdrangane asa tare cand e stock...Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.
-
Pai nu cand franez ,in mers, asta e problema.Face exact ca atunci cand ai o roata descentrata,dar rotile sunt ok,toate 4.Ma dispera pentru ca,cu suspensia stock nu se simte nici cea mai mica trepidatie,chiar si la 150-160.Aceasta trepidatie apare intre120 si 130 si cum trec de 130 dispare.LOGAN--><--TOYOTA
Comment
-
Mai exista un topic similar aici.
Au fos date ca solutii,,,verificarea unghiurilor, geometriei,,,schimbarea pieselor uzate (bucsi, pivoti, capete de bara), eventual vreo caseta de directie "durdulie", presiune neconcorma cu specificatiile producatorului...Poate ceva din toata "lista" duce la eliberarea de "frisoane"Logan Ambition-dCi, 70 CP (+25); C.V.-JR5, A.H.; barza sosita in 2007, iulie
Comment
-
Originally posted by 77sky View PostMai exista un topic similar aici.
Au fos date ca solutii,,,verificarea unghiurilor, geometriei,,,schimbarea pieselor uzate (bucsi, pivoti, capete de bara), eventual vreo caseta de directie "durdulie", presiune neconcorma cu specificatiile producatorului...Poate ceva din toata "lista" duce la eliberarea de "frisoane"LOGAN--><--TOYOTA
Comment
-
Dupa ce pui suspensia sport, trebuie sa slabesti suruburile de la bascula, faci o tura cu ele slabite is sa le strangi la loc cu masina pe roti, nu ridicata pe elevator.
p.S. Daca aera de la planetara, ar fi trebuit s afaca si cea din stanga. Planetarele au totusi niste articulatii felxibile, si daca ar fi sa pateasca ceva acea planetara, ar fi sa troncane, nu s ainduca vibratii.
verifica bucsele de la bascula ca si mie im tremura pe la 130 in decelerare si dupa schimbarea acelor bucsi nu a mai facut.
Comment
-
Asta este singura treaba pe care nu am facuto,reasezarea bucsilor bascula fata,ca pe spate am facuto.Bucsile nu le schimb pentru ca sunt impecabile,verificate pe platformele de articulatii,chiar sunt prea bune pentru km parcursi.LOGAN--><--TOYOTA
Comment
-
Pe spate nu e necesara reasezarea pentru ca miscarea laterala a puntii spate e insignifianta.
pe fata insa e necesar.
Comment
-
Astazi am facut si reasezarea bucsilor fata,daca aveam ce sa reasez pentru ca practic prin schimbarea arcurilor si a amortizoarelor,nu se modifica pozitia basculei,coboara caroseria,problema trepidatiei nu a disparut,asa ca,cu parere de rau am revenit la suspensia stock.Acum nu mai este asa stabila in curbe dar pot rula si cu viteze de peste 120 fara sa trepideze volanul.In concluzie pana nu aflu cauzele acestei probleme raman la suspensia stoch.LOGAN--><--TOYOTA
Comment
-
Cum nu se modifica pozitia basculei? Caroseria coboara din ce? Nu se apropia lonjeroanele de pamant si implicit schimba unghiul? Ca doar fuzeta ramane la acelasi nivel fata de sol...Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.
Comment
-
M-ai spart...de unde dracu atata experienta?
nu stiu ce sa zic, eu am schimbat suspensiile pe ambele masini si n-am avut probleme, (iti zic intr-un pm cat de tare am mers si inainte si dupa schimbarea suspensiilor) si masina n-are nimic. Nu zdrangane, doar o idee mi se pare ca face tzac cand virez tare pe denivelari, pt ca e comprimat la maxim surubul din capul telescopului si totusi arcul nu e comprimat daca ridic masina pe cric. Sper sa nu se duca rulmentul ala de presiune din oala telescopului, in rest, nici o planetara nu bate, nu tacane, rotile sunt echilibrate si merge "brici" masina.
chiar n-am idee ce paote fi la masina ta. Apropo, eu n-am slabit bucsele bratelor, nici pe fata, nici pe spate, nici la aop, nici la ujvDemocratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.
Comment
-
Nu m-am lasat invins de mecanica si astazi am rezolvat problema,erau rulmentii din capul amortizorului.La suspensia stock nu le pasa,cu toate ca aveau putin joc,asa ca acei dintre voi care opteaza pentru o suspensie mai tare,tot umblati acolo schimbati si acei rulmenti,eu nu am gasit de Logan si am pus de Clio.Acum sunt expert in schimbat amortizoare fata,pe un elevator nu imi trebuiesc decat 45 min si fara presa.Pot spune ca am masina, din punct de vedere al stabilitatii si a directiei,daca as mai avea si un motor macar de 100 de ponei........LOGAN--><--TOYOTA
Comment
Comment