Doresc si eu o lamurire, si din pacate nu pot da mai multe detalii:
S-a schimbat mororul de pe un Logan Diesel euro 3 cu un motor benzinar 16MPI(cu tot cu calculator, etc...). Totul merge relativ bine, cu o singura exceptie. Motorul porneste bine, sta bine in relanti, dar la plecare are probleme de putere de parca ar merge in 3 pistoane pana ajunge la 2000 de ture. Dupa 2000 de ture merge fara probleme, in orice treapta de viteza. Problema e ca daca nu esti atent si esti obisnuit s-o calci, risti sa lovesti pe cel din fata in trafic, ca in momentul cant trece de 2000 de ture efectiv izbucneste in viteza...
Ma gandesc ca nu s-a montat vre-un senzor, sonda, ceva...
Vre-o idee?
S-a schimbat mororul de pe un Logan Diesel euro 3 cu un motor benzinar 16MPI(cu tot cu calculator, etc...). Totul merge relativ bine, cu o singura exceptie. Motorul porneste bine, sta bine in relanti, dar la plecare are probleme de putere de parca ar merge in 3 pistoane pana ajunge la 2000 de ture. Dupa 2000 de ture merge fara probleme, in orice treapta de viteza. Problema e ca daca nu esti atent si esti obisnuit s-o calci, risti sa lovesti pe cel din fata in trafic, ca in momentul cant trece de 2000 de ture efectiv izbucneste in viteza...
Ma gandesc ca nu s-a montat vre-un senzor, sonda, ceva...
Vre-o idee?
Comment