Vibratii Logan

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Vibratii Logan

    dupa ce mi-am pus anvelopele de iarna se simte o vibratie enervanta chiar daca drumul e bun,rotile au fost echilibrate a fost facut si unghiul si era ok.Vibratia nu se simte in volan sau cand stau in parcare cu motorul pornit,se simte doar in timpul mersului si e tare deranjant.E logan de 1.4 ,70 000 km cu toate reviziile facute la timp si e prima data cand are astfel de probleme si nu stiu ca sa fac...Ceva nu este in regula si sper sa ma puteti ajuta cu niste sfaturi...multumesc

  • #2
    Cauciucurile sunt noi sau le-ai mai folosit?

    Comment


    • #3
      au fost folosite si iarna trecuta aproximativ 5000 km

      Comment


      • #4
        Vezi sa nu ai vreo galma in cauciuc,eu asa am patit la cealalta masina aveam pe spate si imi tramura tot spatele.

        Comment


        • #5
          Originally posted by marcel 1976 View Post
          dupa ce mi-am pus anvelopele de iarna se simte o vibratie enervanta chiar daca drumul e bun,rotile au fost echilibrate a fost facut si unghiul si era ok.Vibratia nu se simte in volan sau cand stau in parcare cu motorul pornit,se simte doar in timpul mersului si e tare deranjant.E logan de 1.4 ,70 000 km cu toate reviziile facute la timp si e prima data cand are astfel de probleme si nu stiu ca sa fac...Ceva nu este in regula si sper sa ma puteti ajuta cu niste sfaturi...multumesc
          Anvelopele sunt cumva resapate?

          Comment


          • #6
            Originally posted by mr.K View Post
            Anvelopele sunt cumva resapate?
            anvelopele le-am cumparat noi,sunt kormoran si le-am folosit doar iarna trecuta.vibratia se simte la viteze mai mari de 70 km /ora,daca circul cu viteza mica nu se simte absolut nimic.Nu se aude vreo bataie sau ceva de genul doar vibreaza masina

            Comment


            • #7
              Verifica daca sensul de rotatie s-a respectat la montajul anvelopei.

              Comment


              • #8
                Mergi la o alta vulcanizare si reechilibreazale. De ce? Pentru ca eu am fost in decembrie anul trecut sa pun anvelopele de iarna pe aceleasi jante de aliaj. Pe fata au intrat cca 40-45 g, iar pe spate la ambele roti cca 70 - 75 g. Interesant. Suparat ca intra asa mult, ma gandeam ca jantele sun proaste etc. Sambata, acum, am fost sa fac aceeasi operatie. La aceeasi vulcanizare. Pe fata stanga mi-a intrat 10 g, pe fata dreapta 15 g, iar pe spate stanga vreo 20 g si pe dreapta vreo 25g. Il intreb pe baiat de ce asa putin deoarece anul trecut intrase nu stiu cat. Tot el facand operatiunea. Mi-a zis ca utilajul/masina de echilibrat a fost la o revizie, a fost reglata si reparata. Intelegand de ce a intrat anul trecut asa mult si de ce dupa 100 km/h imi tremura volanul. Aveam prea mult plumb.
                Problema ta poate fi si de la echilibrare. Incearca sa mergi in alt loc si apoi sa vezi daca iti mai tremura. Eventual ii poti ruga pe baieti sa se uite dupa galme. Problemele trebuie eliminate una cate una, pe rand....

                Comment


                • #9
                  Si cere ca la echilibrare sa puna dornul de 60.1 mm cilindric pe masina, nu ala conic universal....
                  Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

                  Comment


                  • #10
                    va salut si multumesc tuturor pentru raspunsuri.Am fost astazi la o alta vucanizare si le-am echilibrat din nou,interesant ca acum nu mai vibreaza nimic...problema e rezolvata si va dati seama ca de acum am sa fiu atent la ce vulcanizare ma voi duce.Inca o data mii de multumiri tuturor celor care mi-au raspuns!

                    Originally posted by Archangel80 View Post
                    Mergi la o alta vulcanizare si reechilibreazale. De ce? Pentru ca eu am fost in decembrie anul trecut sa pun anvelopele de iarna pe aceleasi jante de aliaj. Pe fata au intrat cca 40-45 g, iar pe spate la ambele roti cca 70 - 75 g. Interesant. Suparat ca intra asa mult, ma gandeam ca jantele sun proaste etc. Sambata, acum, am fost sa fac aceeasi operatie. La aceeasi vulcanizare. Pe fata stanga mi-a intrat 10 g, pe fata dreapta 15 g, iar pe spate stanga vreo 20 g si pe dreapta vreo 25g. Il intreb pe baiat de ce asa putin deoarece anul trecut intrase nu stiu cat. Tot el facand operatiunea. Mi-a zis ca utilajul/masina de echilibrat a fost la o revizie, a fost reglata si reparata. Intelegand de ce a intrat anul trecut asa mult si de ce dupa 100 km/h imi tremura volanul. Aveam prea mult plumb.
                    Problema ta poate fi si de la echilibrare. Incearca sa mergi in alt loc si apoi sa vezi daca iti mai tremura. Eventual ii poti ruga pe baieti sa se uite dupa galme. Problemele trebuie eliminate una cate una, pe rand....
                    multumesc mult ,problema a ca mesterul de la vulcanizare nu si-a facut treaba ,am fost astazi la alta vulcanizare si acum totul e ok,multumesc mult pt tot
                    Last edited by marcel 1976; 18 November 2013, 19:30. Reason: Automerged Doublepost

                    Comment


                    • #11
                      Ma bucur ca s-a rezolvat. E destul de frustrant sa-ti tremure volanul. Mie la cele de vara dupa 140 km/h imi vibra volanul usor. Dar mergand destul de rar cu viteza aia nu m-am agitat prea tare. Sambata dupa ce le-am pus pe cele de iarna si mi le-a echilibrat, cu uimirea de rigoare ca a intrat foarte putin plumb, am fost pana la Braila la un mall. I-am dat aproape 170 km/h pe drum si nicio vibratie. Sunt multumit.
                      Conteaza foarte mult echipamentul de echilibrare si mai mult de atat, persoana care face echilibrarea.

                      Comment


                      • #12
                        Salut! Ajutati-ma si pe mine. Am aceeasi problema ca si persoana care a initiat acest post, cu mentiunea ca vibratia se simte in intervalul 50-65 km/h, mai pronuntat cand reduc viteza. Tremura piciorul sprijinit pe consola central in mers si schimbatorul de viteze.
                        Am crezut in prima faza ca e de la anvelopele sau jantele spate, pentru ca volanul nu vibreaza, am fost si le-am schimbat, rezultatul e acelasi.
                        Unghiul de fuga e facut. Singurele motive pe care le suspectez, dar nu sunt sigur ca e de aici, ar fi ca uneori imi face problem o bujie (nustiu daca are vreo legatura), sau poate vreun tampon de la motor, cutie care produc vibratii la viteza mica....???
                        Ce parere aveti? Multumesc!

                        Comment


                        • #13
                          Bieleta antirasturnare sau anticuplu.
                          Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                          Comment


                          • #14
                            Originally posted by Archangel80 View Post
                            Ma bucur ca s-a rezolvat. E destul de frustrant sa-ti tremure volanul. Mie la cele de vara dupa 140 km/h imi vibra volanul usor. Dar mergand destul de rar cu viteza aia nu m-am agitat prea tare. Sambata dupa ce le-am pus pe cele de iarna si mi le-a echilibrat, cu uimirea de rigoare ca a intrat foarte putin plumb, am fost pana la Braila la un mall. I-am dat aproape 170 km/h pe drum si nicio vibratie. Sunt multumit.
                            Conteaza foarte mult echipamentul de echilibrare si mai mult de atat, persoana care face echilibrarea.
                            la cele de iarna am sesizat ca sunt mai indulgente cu o echilibrare proasta, ajung sa vibreze mai greu volanul decat la cele de vara
                            nu conteaza la ce vulcanizare te duci, daca e sa ai ghinion poti sa mergi numai la autosoft si sa-ti vibreze volanul in permanenta cu jantele drepte, anvelopele bune si echilibrate corect, tot iti bate volanul, caz de exemplu EU
                            Daca prostii ar zbura, ar fi intuneric.

                            Comment


                            • #15
                              La mine cica ar fi de la o anvelopa cu defect, care era pe fata.
                              Acum le-am inversat de pe fata pe spate si imi trage stanga. Nu mai inteleg nimic!!!

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google