Zgomot Roata Dreapta Fata

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    La bolo era vorba de rulmentul stanga fata. L-a schimbat acum vreo saptamana.
    Ţăranul de la oraş e cel mai prost animal.

    Comment


    • #17
      Salut.
      Am observat si eu o problema in seara asta.
      Cand am rotile virate maxim spre dreapta si plec usor de pe loc se aude un poc si atat E ca si cum ar agata ceva si scapa apoi. Deci o singura data si imediat ce am plecat de pe loc. Apoi nu mai are nimic. Masina este inca in garantie(si are 50000km), dar vroiam sa aud ceva pareri.
      Multumesc.
      Last edited by Klax; 28 August 2009, 20:16.
      fara linkuri externe

      Comment


      • #18
        salutare

        La mine problema este in felul urmator:
        La trecere peste denivelari se auzea zgomot(scartzait) la roata dreapta fata
        am fost la service autorizat Dacia s-au uitat aia pe acolo au desfacut amortizorul si m-au chemat sa iau masina spunandu-mi ca au facut nustiu ce gresare si acum totul e ok In dimineata urmatoare am plecat cu masina la un drum mai lung si am obs ca masina ca sa mearga drept trebuia sa tin volanul putin spre stanga.Dupa ce m-am intors m-am dus direct la service si le-am spus ce probleme am.Am lasat masina vreo 2 ore m-au chemat si a luat masina.Mi-au spus ca au facut geometria si ca au schibat roata dreapta fata cu stanga spate ca nu stiu ce avea cauciucul si mi-au echilibrat rotile ca pe la 140 la ora imi tremura volanul, si acum totul e ok. Astazi dupa-amiaza am plecat spre Bucuresti (dinspre Tecuci-Galati pe E85) si din nou daca tin volanul drept masina se duce in stanga deci ca sa merg drept trebuie sa tin volanul spre dreapta!!!!!!!!!! + acum se aude scartait la roada din stanga acum la fel cum se auzea la roata din dreapta si pe la 140 la ora volanul tot tremura. Deci va rog sa ma credeti ca nu mai suport.Masina este in garantie un Kiss 1.6 14600 km Recomandati-mi va rog un service autorizat in Bucuresti care sa-mi remedieze si mie problemele!!!!!!!!!!!!!!!!!

        Comment


        • #19
          salut.
          de vre-o 2 saptamini, cind iau maxim stinga sau dreapta ,se aude un fisiit,de undeva din zona din spatele farului, ca si cum ar scapa aer
          cauciucul este ok am facut proba si cu alta roata.
          ma poate lamuri cineva??
          Ne plac femeile,dar,iubim masinile [SIGPIC]

          Comment


          • #20
            Originally posted by Klax View Post
            Salut.
            Am observat si eu o problema in seara asta.
            Cand am rotile virate maxim spre dreapta si plec usor de pe loc se aude un poc si atat E ca si cum ar agata ceva si scapa apoi. Deci o singura data si imediat ce am plecat de pe loc. Apoi nu mai are nimic. Masina este inca in garantie(si are 50000km), dar vroiam sa aud ceva pareri.
            Multumesc.
            sal
            Aceeasi problema o am sh eu...sh nu i am dat de cap...
            U ai rezolvat cva in legatura cu "pocnitul" ...
            http://www.youtube.com/watch?v=ymiF-okrdMg

            Don't Drink and Drive

            Comment


            • #21
              info

              aveam si eu un zdranganit la al meu si ma dispera,asta pana intr-o zi cad m-am hoarat sa ma bag sub ea si ce constat ca suruburile de la scut erau putin slabite si din cauza asta se auzea zdranganitul care initial dadea impesia ca e de la roata. se merita sa incercati mie m-a luat o piatra de pe inima ca ma freca de cate ori mergeam

              --------------------------------------------------------------------------------

              aveam si eu un zdranganit la al meu si ma dispera,asta pana intr-o zi cad m-am hoarat sa ma bag sub ea si ce constat ca suruburile de la scut erau putin slabite si din cauza asta se auzea zdranganitul care initial dadea impesia ca e de la roata. se merita sa incercati mie m-a luat o piatra de pe inima ca ma freca de cate ori mergeam
              Last edited by B-84-NXC sika; 5 September 2009, 05:51. Reason: Automerged Doublepost

              Comment


              • #22
                batai pe fata,cauze

                salutare all
                bataile la roata pot fi cauzate de urmatoarele:
                1 - bucsile bascula duse
                2 - placuta de frana joaca un suportul etrier
                3 - bieletele antiruliu terminate
                4 - bucsa bara torsiune
                5 - planetara desfacuta din piulita
                6 - roata nestransa
                7 - flansa amortizor(foarte greu de depistat si in service)
                8 - amortizor slabit in partea cu fuzeta(cele 2 suruburi de 18 pe cheie)
                9 - capat de bara
                10 - brat capat bara
                11 - caseta directie
                12 - pivot bascula
                13 - poate bate si planetara,nu trebuie sa huruie in viraje neaparat(luati maxim stanga dreapta si daca va da volanul inapoi e problema
                14 - poate bate si etrierul in suportul lui,are doua tije care al sustin acestea se pot toci si de aici joc(mai greu dar e posibil)
                15 - piulita flansei amortizor daca nu e stransa sau s-a tocit poate cauza bataie
                incerc sa atasez si niste poze cu sistemul de bascule logan,in prima poza e sistemul ,iar in cea de a 2 a e flansa amortizorului
                sper sa fie pe intelesul tuturor daca nu va astept cu intrebari sa va lamuresc
                ciao ciao
                Attached Files
                sigpic
                Poate pentru lume ești o singură personă,dar
                pentru o anumită persoană, ești întreaga lume!

                Comment


                • #23
                  Originally posted by B-84-NXC sika View Post
                  aveam si eu un zdranganit la al meu si ma dispera,asta pana intr-o zi cad m-am hoarat sa ma bag sub ea si ce constat ca suruburile de la scut erau putin slabite si din cauza asta se auzea zdranganitul care initial dadea impesia ca e de la roata. se merita sa incercati mie m-a luat o piatra de pe inima ca ma freca de cate ori mergeam
                  e vorba de batai si nu de zdranganit,se poate sa si zdrangane,aia e cu totul altceva
                  nu mi-o lua in nume de rau,respect maxim
                  sigpic
                  Poate pentru lume ești o singură personă,dar
                  pentru o anumită persoană, ești întreaga lume!

                  Comment


                  • #24
                    Originally posted by B 74 NYT View Post
                    salutare all
                    bataile la roata pot fi cauzate de urmatoarele:

                    13 - poate bate si planetara,nu trebuie sa huruie in viraje neaparat(luati maxim stanga dreapta si daca va da volanul inapoi e problema
                    14 - poate bate si etrierul in suportul lui,are doua tije care al sustin acestea se pot toci si de aici joc(mai greu dar e posibil)
                    15 - piulita flansei amortizor daca nu e stransa sau s-a tocit poate cauza bataie
                    incerc sa atasez si niste poze cu sistemul de bascule logan,in prima poza e sistemul ,iar in cea de a 2 a e flansa amortizorului
                    sper sa fie pe intelesul tuturor daca nu va astept cu intrebari sa va lamuresc
                    ciao ciao
                    Am observat ca mi da volanul inapoi la viraj maxim..care este cauza sh ce piese treb schimbate Ms anticipat
                    http://www.youtube.com/watch?v=ymiF-okrdMg

                    Don't Drink and Drive

                    Comment


                    • #25
                      Originally posted by marius.gss View Post
                      Am observat ca mi da volanul inapoi la viraj maxim..care este cauza sh ce piese treb schimbate Ms anticipat
                      cauze nu sunt majore,nu trebuie sa schimbi nimic atit ca nu trebuie sa fortezi prea tare(in viteza) pe viraj maxim,poti sparge planetara,face asa din cauza ca le-a fost lene sa mai puna niste opritoare pe fuzeta,la un animit unghi face asa,incearca sa o dai un sfert de tura inapoi si sa vezi ca numai face
                      e o defectiune sa ai zic asa de fabrica
                      sigpic
                      Poate pentru lume ești o singură personă,dar
                      pentru o anumită persoană, ești întreaga lume!

                      Comment


                      • #26
                        volanu e facut sa "dea inapoi". cu cat viteza e mai mare cu atat forta de a se roti in sens invers e mai mare. atunci cand nu se mai intoarce e belea mare
                        sigpic

                        Comment


                        • #27
                          Originally posted by bogdan_1984 View Post
                          volanu e facut sa "dea inapoi". cu cat viteza e mai mare cu atat forta de a se roti in sens invers e mai mare. atunci cand nu se mai intoarce e belea mare
                          daca taceai honoris cauza ramineai,la anumite masinii agata planetarele in viraj maxim,of bogdane
                          si tu ai dreptate ce spui,nimic de zis dar aici se discuta cu totul altceva
                          ai 4 in catalog,of
                          sigpic
                          Poate pentru lume ești o singură personă,dar
                          pentru o anumită persoană, ești întreaga lume!

                          Comment


                          • #28
                            Salut Zoliasi,eu nu cred ca zgomotul este de la suruburile etrierelor,trebuie sa verifici bieleta de directie,pivotul,bucsele barei antiruliu, amortizorul si rulmentul de sarcina.Pentru a verifica cat mai precis pivoul,trbuie mai intai sa desfaci prinderea barei antiruliu de bratul inferior.M-ar intersa daca mai ai continuarea fisierului atasat de tine.

                            Comment


                            • #29
                              sal.. am fost in service in legatura cu "pocanitul","trosnitul" la roata dreapta fata sh tipu' d akolo a zis ca nu am probleme nici la bucsi nici la bieleta, nici la pivoti .... doar tre sa mi schimb placutzele de frana ca joaca pistonul de la etrier.... Am schimbat placutzele sh draci nimik.. akm a inceput sa mi pocane in in linie dreapta knd plec d p loc sh knd pun frana... nush ce sa i mai fac... HELP
                              http://www.youtube.com/watch?v=ymiF-okrdMg

                              Don't Drink and Drive

                              Comment


                              • #30
                                fixarea in arc din tabla otelita pt placutele de frana

                                Originally posted by marius.gss View Post
                                sal.. am fost in service in legatura cu "pocanitul","trosnitul" la roata dreapta fata sh tipu' d akolo a zis ca nu am probleme nici la bucsi nici la bieleta, nici la pivoti .... doar tre sa mi schimb placutzele de frana ca joaca pistonul de la etrier.... Am schimbat placutzele sh draci nimik.. akm a inceput sa mi pocane in in linie dreapta knd plec d p loc sh knd pun frana... nush ce sa i mai fac... HELP
                                daca ti-au zis mescheriasii aia sa scimbi placutele,ca un pic de adevar au avut si ei in cea au zis,ai schimbat si tablitele ale otelite in care se fixeaza placuta de frana?..eu am patit la fel si nici o ameliorare pina nu am schimbat si tablitele respective
                                iti pun si o poza cu despre ce tablita e vorba sper sa iti dai seama,am pus si o sagetica mica
                                Attached Files
                                sigpic
                                Poate pentru lume ești o singură personă,dar
                                pentru o anumită persoană, ești întreaga lume!

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google