Zgomot Roata Dreapta Fata

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Iuliane, pentru a ne putea exprima o parere avem nevoie de mai multe detatii, in ceea ce priveste acel zgomot sau pocnitura. Se manifesta la anumite portiuni din carosabil, denivelari, in viraj, e o pocnitura ritmica sau aleatoare ? Spune mai multe, nu fii chitra
    Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

    Comment


    • 31yulian posibil de la rulment(o bila sparta sau mai multe)sau de la planetara daca face pe viraje,ori cum ar fi trebuie demontat si vazut ce este acolo

      Comment


      • Salut,vin si eu cu un zgomot tot de la roata dreapta fata care in ultimul an s-a accentuat.Am presupus ca poate fi din capatul de bara dar dupa schimbarea acestuia pe ambele parti plus bielete de directie totusi zgomotul persista.Nu este un troncanit ori bataie si nu se aude regulat,doar atunci cand intalnesc o denivelare.Se aude ca un zomot infundat dar nu metalic mai mult ceva ce loveste de cauciuc.Inafara de cele de mai sus si consumabile nu am schimbat nimic la ea,masina este din aprilie 2008.

        Ps: m-am uitat la bara antiruliu,partile unde vine prinsa de lonjeron si bascula,cauciucul in zonele de prindere este crapat la suprafata dar nu sunt semne de uzura iar pivotul l-am incercat cu ranga sa vad daca se misca si nu are nimic.
        Last edited by john Q; 26 September 2012, 16:17. Reason: Automerged Doublepost
        "light up the darkness" Bob Marley

        Comment


        • Foarte posibil bucsile basculei sa fie de vina...
          Logan Ambition-dCi, 70 CP (+25); C.V.-JR5, A.H.; barza sosita in 2007, iulie

          Comment


          • Poate fi flansa amortizor;
            este un troncanit ori bataie si nu se aude regulat,doar atunci cand intalnesc o denivelare.Se aude ca un zomot infundat dar nu metalic mai mult ceva ce loveste de cauciuc..
            Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

            Comment


            • Pocnitura roata spate

              Am un logan 1.4 din 2006 cu 75000 km reali si astazi am observat ca la denivelari se aude o pocnitura la roata dreapta spate.Am coborat din masina si am apasat pe partea cu pricina si cand apasam mai tare se auzea iar acea pocnitura.Sa fie de la arcul de la suspensie,sau vreo bucsa?

              Comment


              • Aceasi problema aveam si eu , dar am rezolvat-o .
                Cu tubulara de 21 + prelungitor am strans piulita superioara de la amortizor , cam un sfert de tura.
                La mine zgomotul se manifesta la mersul inapoi atunci cand roata dreapta fata intalnea o denivelare, in mers si viraje nu se auzea nimic
                Logan 2010 )

                Comment


                • Originally posted by ReBe View Post
                  bolo are aceeasi problema... :-? La un moment dat, inainte sa-si schimbe placutele de frana se uzasera parca mult prea tare (cred ca gresesc) sau oricum, ceva ce a deteriorat discul de frana... Initial a crezut ca cauza era faptul ca inca se niveleaza discul, dar zgomotul n-a incetat din cate stiu. La el aparea zgomotul cand vira dreapta. Sper ca n-am vorbit prostii prea mari.
                  O sa-i dau lui cuvantul mai bine
                  La fel si eu. am schimbat placutele...am tocit buza formata pe disc....nu se mai aude
                  Ma intreb: Noi astia lenesi, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?

                  Comment


                  • salut. am in mcv 1.5 am 251000 km cu el si cam de 1 luna se aude un uruit cand virez dreapta doar deapta, imi da si o vibratie in podea . specific ; am verificat planetara e ko, rulmentul e ko . ce ar putea fii?
                    astept sugestii , multumesc

                    Comment


                    • Trecand peste faptul ca daca erau ...ko, trebuiau inlocuite, intreb; cati km. ai cu masina si cum ai verificat planetara?
                      Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                      Comment


                      • Salut!
                        In aceasta primavara am inceput sa am probleme la Logan. Masina are 71k de km si ete fabricata in 2008.
                        De aproximativ 20k de km masina a inceput sa traga usor stanga atat cu rotile de vara (la 37k de km le-am pus noi pe puntea fata) cat si cu cele de iarna (noi marca Nokian) asa ca m-am hotarat sa fac geometria.
                        Am fost la Autosoft si in urma verificarii a reiesit faptul ca geometria este in parametrii normali, neidentificandu-se nici un fel de joc in articulatii la controlul manual.
                        Mecanicul mi-a recomandat sa schimb intre ele rotiule pe fata. Dupa schimbarea rotilor masina nu mai trage stanga.
                        Dupa aproximativ 100 km, rotile din fata au inceput sa scartaie aleatoriu la viteze de pana la 50km/h. In momentul in care apas catusi de putin frana scartaitul dispare ca prin minune. Scartaitul este asemanator cu cel produs de placute proaste sau de un carut de butelii cu rotile negresate. Cand face, parca este caruta bunicului.
                        Placutele sunt cele din fabrica si mai au 3 - 4 mm de ferodou. Discurile sunt uzate uniform.
                        La scurt timp dupa aparitia scartaitului, la parcarile laterale pe trotuar, cand am rotile bracate la maxim stanga sau dreapta, in momentul schimbarii sensului de deplasare a inceput sa apara o smucitura scurta care se simte si in volan, insotita de un pocnet slab. Acest zgomot se manifesta doar la parcarile laterale.
                        In timpul bracarii rotilor stanga dreapta pe loc nu se aude nici un zgomot suspect iar volanul se misca lin ca inaite.
                        Masina nu bate pe un drum cu denivelari.
                        De unde este problema?
                        Last edited by tumpi; 22 May 2013, 10:15.

                        Comment


                        • Acele smuciuri le-am observat la multe loganuri ,am geometria in parametri si tot face,doar la bracare maxima cu plecare de pe loc.
                          La fel facea si supernova.
                          Cat despre scartait,schimba placutele si deblocheaza culisele etrierilor,eventual sa nu ramana blocate
                          Trasul stanga/dreapta poate sa vina de la presiune necorespunzatoare/uzura neuniforma/etrieri blocati/bascula,amortizor stramb/articulatie stransa necorespunzator/etc!
                          sigpic
                          "BRABUS" STYLE

                          Comment


                          • Acele smuciuri le-am observat la multe loganuri
                            Subscriu. Initial am crezut ca am trecut cu roata peste ceva, am coborat din masina si nu era nimic.

                            Comment


                            • Sa inteleg ca acest defect este din gama "asa face toate"!
                              Inseamna ca sunt norocos ca la mine a tinut minunea 5 ani jumatate.
                              Presiunea in roti o verific destul de des.

                              Comment


                              • De 10 min. am venit de la service Dacia. Cei de acolo mi-au spus ca trsonitul de la virajul in dreapta se datoreaza jocului din pivot cre trebuie schimbati urgent. Cele doua variante de schimb al pivotilor oferite de inginerul auto sunt.
                                1. Schimbul celor doi pivot evident la 200 lei unul sau oferta
                                2. schimbul basculelor la 190 lei una.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google