Probleme ? Un Shuierat Ciudat . Ceva Pareri Va Rog .

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Probleme ? Un Shuierat Ciudat . Ceva Pareri Va Rog .

    Se aude un suierat cam la 2.600 rot/min , e un logan DCI de 70 cai , numai cand ajunge la turatia aia se aude are un sunet metalic , ciudat este ca nu se auzea innainte sa-i fac revizia de 1 an care am facut-o acum 1 luna , masina nu are decat 7 mii km , inca e in garantie am sa merg pe la AutoEuropa sa vad ce e insa pana atunci as fi curios de ceva pareri , mentionez ca nu la ei am facut revizia , am facut -o tot la o firma agreata Dacia ... S.C. AutoCardo in Timisoara ,am preferat AutoCardo ptr ca ma lasau sa aleg eu Uleiul care vruiam am pus un Castrol Magnatec full sintetic, voi ce ziceti sa merg la Autoeuropa sau la firma unde am facut schimbul ? Si ce parere aveti de suntetul ala ciudat ?
    ''M-am certat si cu Mitica Dragomir, dar fara jigniri. El m-a facut oligofren, eu l-am facut zdreanta, dar nu ne-am insultat''. (Gigi Becali)

  • #2
    Suierat....Sau taca-taca-taca...Ca si la mine a facut la fel....Am fost la un mecanic bun...Si mi-a zis ca este de la ulei...Ca am ales unul mai subtire si se aud culbutorii....Am schimbat uleiul cu unul de la ei(dacia) si s-a mai atenuat...Dar tot se aude daca sunt atent

    Comment


    • #3
      deci shuieratul il facea fix la 2,700 rot/ min indiferent ca turam deodata sau il tineam fix la 2,700 accelerat .

      i-am scos putin plamanii acum pe weekend si acuma nu se mai aude insa nu e exclus sa reapara , masina e a lu tata miu si am obs ca el nu trece in condus de 2 mii de ture si cand o luase trecea si de 3 mii lejer obisnuit fiind pe o masina benzinara .

      om vedea ce va fii ....
      ''M-am certat si cu Mitica Dragomir, dar fara jigniri. El m-a facut oligofren, eu l-am facut zdreanta, dar nu ne-am insultat''. (Gigi Becali)

      Comment


      • #4
        Mai ai spus ca e vorba de un DCI. La cat intra turbina la DCI? Nu cumva asta auzi tu? Daca spui ca tatal tau nu trecea de 2000rpm si turbina intra, sa zicem, la 2700... Eu cred ca asta auzi.
        E o parere.
        Numai de bine
        sigpic

        Comment


        • #5
          Turbina la dci intra la 1900 rpm, din cate stiu eu.

          Comment


          • #6
            La dci 70 hp intra la 1900, la cel 85 hp intra in jur de 2000 si ceva rpm. ( insa nu 2700)

            Comment


            • #7
              E posibil sa se auda de la vana de comanda EGR sau sa intre ceva in rezonanta, in compartimentul motor.
              Cel mai nou proiect auto din România!
              Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

              Comment


              • #8
                Deci nu e sunetul cand intra turbina in functiune aia e sigur se aude clar sunetul turbinei

                shuieratul e clar diferit e ca si cum ai freca ff fin o elice pe o suprafata metalica asa e sunetul .

                azi dimineata cand am plecat cu masina cand a fost motorul rece iara s-a auzit , acum 30 min m-am intors din oras nu se mai aude nicicum .

                nu stiu ce sa zic o sa trec pe la aia de la Dacia insa daca ajung acolo cu motorul cald nu au ce sa auda , trebe sa stau probabil acolo sa se raceasca motoru .


                Si da asta e un DCI de 70 cai .



                Nu mai posta consecutiv, ai 10 minute timp pentru modificarea postului.
                Last edited by vali007; 12 August 2008, 12:40.
                ''M-am certat si cu Mitica Dragomir, dar fara jigniri. El m-a facut oligofren, eu l-am facut zdreanta, dar nu ne-am insultat''. (Gigi Becali)

                Comment


                • #9
                  Andrei,EGR-u ala nu-i sunetu care-l face cand lasi picioru de pe acceleratie?..De ex o turezi pe loc pana la 3000 rpm si lasi aceeleratia?La Skoda unui prieten se aude foarte tare ..El zice ca-i de la EGR..Si nu stiam exact ce face
                  Cumpar volan de Duster

                  Comment


                  • #10
                    @MariusTm29: S-ar putea sa fie descentrata paleta turbinei, desi e putin probabil.
                    Cel mai nou proiect auto din România!
                    Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

                    Comment


                    • #11
                      S-au schimbat total datele problemei.

                      l-am pus pe tata miu sa asculte cam de unde se aude in timp ce eu tineam turat si nu auzea nimic , am zis dao dracu cum nu aude , l-am pus pe el sa tina accelerat intradevar de la motor nu se aude absolut nimic nimic , cand am venit spre sofer si m-am aplecat putin tot sunetul vine de sub masina de pe la mijlocul masinii subt ea undeva , n-am groapa sa ma uit acuma , stie ce anume subt masina ar putea sa faca un asemenea sunet ? Deci sa fie clar sunetul se aude si in mers si pe loc , pe loc pe la 2,700 rot iar in mers pe undeva pe la 2.200 din cate am vzt azi.

                      orice sfat e binevenit cu toate ca is mai linistit ca nu e de la motor , sau cel putin asa cred
                      ''M-am certat si cu Mitica Dragomir, dar fara jigniri. El m-a facut oligofren, eu l-am facut zdreanta, dar nu ne-am insultat''. (Gigi Becali)

                      Comment


                      • #12
                        Fisura/por in tevaraia de evacuare...
                        Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                        Comment


                        • #13
                          Ori asta ori domne fereste sa nu fii spart ceramica din catalizator(desi nu cred ca ala face urat de tot)

                          Comment


                          • #14
                            Sau s-a slabit prinderea tevii si traseul de evacuare intra in rezonanta la 2.700 rpm...
                            Cel mai nou proiect auto din România!
                            Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

                            Comment


                            • #15
                              Sau daca merge taicasu subturat probleme atunci la turbina & ...
                              sigpic

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google