Picura Motorina Pe La Bujiile Incandescente.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Picura Motorina Pe La Bujiile Incandescente.

    Va salut!
    Am cumparat de curand un Logan DCI ( 2007). Azi am observat o scurgere la una dintre bujiile incandescente si am pornit motorul pentru a verifica. Cu motorul pornit a doua bujie de la stanga la dreapta cum te uiti la motor face bule ,se scurge si pe la cea de-a treia bujie dar acolo nu se vad bule.
    Precizez ca daca masina sta peste noapte se dezamorseaza si vad aer venind pe conductele de motorina , o amorsez putin de la acea para de cauciuc si nu mai vine aer.
    Uneori motorul nu merge rotund la relanti , adica merge bine o perioada de timp apoi pentru o fractiune de secunda are o intrerupere si tot asa..
    Care este problema si ce trebuie schimbat pentru a o remedia?
    Last edited by Mihai.; 5 December 2013, 18:13.

  • #2
    esti sigur ca e motorina si nu e ulei? esti sigur ca e vorba despre bujiile incandescente?
    cel mai simplu e sa le demontezi sa vezi ce e acolo.
    s-ar putea sa se fi umblat si sa nu fie stranse bine.

    Comment


    • #3
      Sunt probleme complet diferite.
      Daca iti scapa compresie pe la bujiile incandescente poti incerca sa le strangi dar cu mare atentie ca poti sa le rupi. Mai bine mergi la un atelier si le schimbi pe toate.
      In privinta bulelor de aer si a dezamorsarii circuitului de alimentare si de retur trebuie verificate oringurile de la filtrul de motorina, de la pompa de inalta, trebuie verificat sa nu traga aer pe la furtunasele de rampa de retur. Daca ai umblat la injectoare, ai schimbat valvele de retur e posibil sa nu le fi strans bine si sa traga aer pe la ele, aer care ajunge in filtrul de motorina si de aici iar pe tur.

      Comment


      • #4
        Am schimbat filtrul de motorina acum o saptamana. Sunt destul de sigur ca filtrul este de origine deoarece magazinul mi-a fost recomandat de o ruda care cumpara numai de acolo si nu a a vut niciodata probleme. Ce e drept nu stiu daca era si inainte aer pe conducte dar motorul tot asa se manifesta la relanti.
        Sunt sigur ca e motorina , am pus mana acolo si apoi am mirosit .
        Poate e o intrebare stupida..., cu ce fel de cheie pot strange bujiile?

        Comment


        • #5
          cu o tubulara de 10 daca nu ma insel , exact ca la bujiile de pe benzinare

          Comment


          • #6
            Originally posted by valentin2005 View Post
            cu o tubulara de 10 daca nu ma insel , exact ca la bujiile de pe benzinare
            La benzinare se foloseste tubulara de 16.

            Comment


            • #7
              stie careva unde gasim oringurile alea de la conducte?
              Inteleptul nu spune ce stie, iar prostul nu stie ce spune.

              Comment


              • #8
                Originally posted by Kojak View Post
                La benzinare se foloseste tubulara de 16.
                da,da si marmota invelea ciocolata in staniol ,eu ma refeream la forma chei dar tu ai inteles pe dos !!!!

                Comment


                • #9
                  Invata mai intai sa te exprimi corect si dupa aia stam de vorba.

                  Comment


                  • #10
                    Exista posibilitatea ca instalatia de alimentare sa se dezamorseze din cauza ca se pierde presiune pe la bujiile respective?

                    Comment


                    • #11
                      Nu. Sigur is bujiile si nu injectoarele? Unde sunt amplasate?
                      o/____\o
                      (i)
                      .........

                      Comment


                      • #12
                        Sigur sunt bujiile. Sunt amplasate langa injectoare si au fisa(cablul) aia in cap

                        Comment


                        • #13
                          ai incercat sa le mai strangi putin?
                          Inteleptul nu spune ce stie, iar prostul nu stie ce spune.

                          Comment


                          • #14
                            Vezi sa nu fie cumva chiloasa fisurata exact in dreptul bujiei cu probleme.

                            Comment


                            • #15
                              S-a stricat garnitura de cupru de la injectorul respectiv(sau e injectorul slabit) si pe acolo iti picura motorina. Asa cred eu. Cumva s-a facut ca o smoala de culoare maronie galbui care se prelinge pe bujie? si cand se incalzeste miroase a gaze arse pe la motor?

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google