Picura Motorina Pe La Bujiile Incandescente.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Imi cer scuze de raspunsul intarziat.
    Nu am incercat sa strang bujiile pentru ca mi-e frica sa nu le rup. Nu s-a format nimic in jurul bujiei , la injectoare nu se vad scurgeri.
    In legatura cu aerul de pe conductele de motorina , am observat ca fostul proprietar a pus o supapa de sens chiar dupa acea para de cauciuc , deci e problema mai veche. Am verificat din nou filtrul de motorina si este bine mufat. Pe unde altundeva ar putea prinde aer?
    Daca nu rezolv problema o sa merg la service.

    Comment


    • #17
      Verifica returul injectoarelor sa nu ai un furtunas de plastic fisurat. Curata cu un servetel si vezi daca ramane motorina pe el.
      Daca scapa compresie pe la o bujie sfatul meu este sa mergi la un mecanic si sa le schimbi pe toate 4 ! Si asa e iarna.
      Riscul sa rupi bujia in chiulasa este mare .

      Comment


      • #18
        Din ce am inteles eu este ca iti vin bule cu aer pe instalatia de alimentare cu motorina,supapa d sens a puso pt ca acea pompita are probleme,mersul patrat al motorului poate fi cauzat si de pierderea compresiei prin pierderea etanseitatii dintre bujia incandescenta si chiuloasa,daca nu te pricepi mergi intr-un serrvice care are si stand de centricubare ale injectoarelor si acolo iti va spune tot,si de unde vin bulele si daca ai compresia buna,daca bujiile sunt stranse cum trebuie sau sficuit vreun filet,cauze sunt multe,insa pina nu mergi cu ea la un doctor nu vei rezolva nimic asciltandu-ma pe mine,x sau y,aaa te pricepi la mecanica,atunci incerci si variantele spuse de noi,succes si fara bule ;)
        sigpic
        Poate pentru lume ești o singură personă,dar
        pentru o anumită persoană, ești întreaga lume!

        Comment


        • #19
          mi se pare ca sa mai discutat treaba cu scoaterea bujiilor si a zis cineva ca e recomandat la motorul rece

          Comment


          • #20
            recomandat este ca atunci cand scoti bujiile,motorul sa fie cald....daca nu a fost pornita masina,o pornesti 10-15 minute si este suficient..se scot mult mai usor asa.
            si eu am avut aceasi problema cu picuratul motorinei pe la bujiile 1,2...numai ca la mine picurase cam mult (era plina chiuloasa de motorina,se prelingea pe ea :| )
            in prima faza m-am cam speriat ca nu stiam despre ce e vorba...dar m-am gandit sa verific cat sunt de stranse bujiile...si surpriza,s-au desfacut fara cel mai mic efort
            cum s-au "desfacut' ramane un mister,erau schimbate de un an doar...probabil nu au fost stranse suficient si nici pasta ceramica nu a fost aplicata pe ele la montaj...

            Comment


            • #21
              nu cred ca au fost stranse bine

              Comment

              Working...
              X
              Anulare DPF
              Politica de Securitate Google