stiu ca este cam ciudat ca nu imi indica temperatura in 4 liniute! cind a inceput sa faca figuri adica sa imi stea apa in 2 liniute am skimbat termostatul iar apoi sonda...si tot degeaba are toane de ex. cind sta pe relantiu apar 4 liniute cum am plecat cu ea scade la 2... si treaba asta o mai face si in mers la drum lung ...citeodata urca iar apoi revine la 2 liniute...De ce sunt sigur ca apa are 90 de grade pt. ca baga caldura cum trebuie am facut comparatie cu alte masini
Probleme la pornire Ph1 si Ph2
Collapse
X
-
salut,baieti! si eu am o problema cu pornirea de dimineata la rece si in timpul zilei in sensul ca porneste foarte greu,dar la prima cheie.Trebuie sa dau la cheie aproape 10 secunde ca sa pornesca,iar dupa aceea am fluctuatii de relanti.Am schimbat pana acum urmatoarele piese si tot degeaba:bobina inductie,fise,bujii,senzor turatie,pompa benzina,filtre de gaz (fiindca am instalatie gpl).Am curatat injectoarele acum vreo 2-3 luni,am reglat culbutorii de doua ori (prima oara la 0.15-0.25,iar a doua oara 0.10-0.25)corpul clapeta de vreo 100 de ori,am fost la toti mecanicii cu ea,am dus-o si la Agrom la bucuresti sa verifice daca este vreo problema de la gpl,ceva dereglat si nu au gasit nimic.Am pus-o pe tester clip la reprezentanta si nu mi-a dat nici o eroare,de asemenea la gpl nici o eroare.Acum cateva zile am remapat calculatorul de benzina la Dim sport,dar sigur nu este asta cauza pentru ca exact la fel facea si inainte de remapare.Nu stiu ce sa mai fac si ma gandesc ca vine iarna acum si nu o sa mai porneasca probabil deloc sau o sa descarc bateria.
Comment
Comment