If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Daca pui contact de 2 ori functioneaza fara probleme . Eu am dupa parerea mea si o bataie de injector de GPL la rece. Merg marti la garantie . NU PLATESC NIMIC . ARE PROBLEME MOTORUL . Ori e o problema cu pompa de injectie . DA SA MOARA LA RECE . Le-o las in curte pana a doua zi
AM TINUT CONTACT INCA 10 sec si tot asa face . DOAR CAND E MOTOR RECE
Am incercat toate metodele descrise de voi, in afara de tinut turatia din pedala de acceleratie nu merge nimic, ori asta nu este normal la o masina noua! Si pt. Razzvan : Baietel eu nu stiu cat de meserias esti tu dar sa stii ca am mai avut masini pana acum, nu noi ce-i drept dar am avut.
Si pt. Razzvan : Baietel eu nu stiu cat de meserias esti tu dar sa stii ca am mai avut masini pana acum, nu noi ce-i drept dar am avut.
Tinere tu esti cu probleme ... Asa ca taci daca nu ai ceva constructiv de spus ( pe langa faptul ca esti un adevarat geniu si ai reusit sa'ti dai seama ca nu e normal la o masina noua ) . Ai avut masini pana acum.... de'alea care nu au ECU probabil .... Mai bine ai incerca sa elimini treptat cauzele problemei tale ( oricum in cazul tau o sa ramai la cauza dintre scaun si volan sau cauza benzina)
ps:Vezi ca esti doar cu un an mai mare ca mine so stfu cu "baietel" .
Tinere tu esti cu probleme ... Asa ca taci daca nu ai ceva constructiv de spus ( pe langa faptul ca esti un adevarat geniu si ai reusit sa'ti dai seama ca nu e normal la o masina noua ) .
Ok "maestre", te rog frumos sa ma scuzi pt. Abordare, dar totusi ai vreo idee "constructiva" cu privire la problema mea inafara de faptul ca sunt sofer prost? Multumesc!
Last edited by SilviuDaniel; 11 October 2008, 10:25.
Garib tine contactul in plus o secunda la pornire,,,vezi mai face la fel?
Asta nu are nici o relevanta, poate ca porneste pe moment dar daca exista o problema tot o sa persiste. Si in plus mai bine ati merge la un service sa cereti o verificare la corpul clapeta daca ziceti ca porneste bine cu pedala apasata.
Andrei am fost la service si le-am explicat domnilor de acolo exact cum se manifesta, mai aveam un pic si le desenam, puteam sa le si imit sunetul motorului . Ei voiau sa le-o las acolo sa vada ei cum face, repet faptul ca masina nu face probleme la fiecare pornire la rece deci se putea sa ramana acolo cateva zile pana auzeau ei cu urechile lor mai fine decat a liliecilor cum face, si masina mea nu ramane in service decat pt. Reparatii majore. Mi-au spus ca e posibil sa fie de la corp clapeta dar totusi trebuie sa ramana la ei in probe, ceea ce nu concep!
s a scris pe forum ca si dupa ce i au schimbat corpul clapeta ,motorul are aceleasi simtome,daca citesti manualul lor de service reiese clar ca sunt mai multe cauze posibile ,,,,,senzor sonda amonte oxigen,reglaj potentiometru clapeta fluture.Uce injectie ,etc,,,,,cind vad ca daca apas pedala de acceleratie nu mai moare motorul,imi vine sa scurtez cablul ,,,,,fac haz de necaz,,,,cred ca o solutie e sa sunam masiv la vc sa si dea seama ca e o problema serioasa ,si sa recunoasca ca e un defect de fabricatie ,,,majoritatea nu am condus numai logan sau nu e asta prima masina,incit sa ne ia de prosti , personal am facut reclamatii si la directorul de service si la vc,,,,ei au zis ca rezolva dar sa las masina la ei ,pina se manifesta ,o las dar sa mi dea masina la schimb ,oricum am 5 ani garantie la motor ,nu scapa ei usor
@saturnia2001 te ador, uite o persoana care vorbeste pe limba mea. Va las fratilor masina sa faceti experimente pe ea cat vreti dar macar dati-mi abonament la autobuz ! Mi-e sila sa mai merg la service, pot sa prevad explicatiile "academice" primite...
Eu am lasat masina in service o saptamana si jumatate pentru cutia de viteze. Si avea doar 3000 de km. Dar mi-au reparat-o(prin inlocuire ). Pentru cei ce injura service-urile va spun un lucru. Ei au proceduri scrise pentru toate defectiunile ce apar de la care nu au voie sa se abata. In momentul cand o defectiune nu se incadreaza in proceduri sunt obligati sa cheme comisia de la Dacia care vine o data pe saptamana(dar nu intr-o zi anume) de aceea solicita sa fie lasata masina mai mult timp pentru a fi vazuta si de comisie.
Plus de asta mecanicii din service mi-au spus(si ii cred pentru ca am vazut cum lucreaza cu hartiile) ca nu stiu ce avea cutia mea pentru ca uzina nu le-a dat voie sa o desfaca. Pur si simplu au inlocuit-o iar pe cea defecta au trimis-o pachet la uzina.
Nu neg ca sunt si cazuri cand mecanicii habar nu au pe ce lume traiesc dar in general sunt constransi de birocratia impusa de Renault.
Andrei te rog spune-mi daca gresesc sau daca m-au mintit cei din service.
@Cristi_LCD eu le las frate masina si 1 luna in service, dar daca problema nu se manifesta exact cand vine comisia aia in control? Ei o declara in perfecta stare? Eu o duc la service in fiecare zi, dar sa-mi inlocuiasca ce cred ai ca e defect pana se rezolva problema, mie nu mi-au dat parintii masina cadou cum au primit-o alti "meseriasi" de pe forum! Si nici motorul nu e de ultima generatie sa zici ca nu au idee de problema! Inca sunt foarte ocupat si nu am timp sa ajung in service iar...
Stai sa-ti spun ca mie pana sa-mi inlocuiasca cutia mi-au schimbat ambele brate pe fata degeaba ca au crezut ca de aici e cauza(moca pe garantie) . Bucuria mea ca oricum pivotii si bucsele se duc(multumesc domnu' Orban si domnu primar de Braila pentru drumurile "minunate" din Braila )
DETALIAT : Logan 1.6 MPi Ph2 cu GPL - 1300km pana acum . Pornirea se face numai pe benzina (am comutat cateva zile doar pe benzina si am mers 500km asa) cum ar trebui . Cum pun contactul astept sa se stinga toate ledurile pompe nebuneli (mentionez ca nu e prima masina proprietate personala si mai am un Logan Ph1 tot 1.6) dupa care cheie - porneste motorul urca gen pana-n 1300rpm si apoi scade puternic sub ultima linie a turometrului (500 sau 750 rpm parerile sunt impartite) masina tremura din toate incheieturile motorul "da" sa moara, dupa care la 1-2 sec isi revine si urca pana-n 1500rpm turatia. Alte probleme NU SUNT ?! Acest defect il are doar cand e motorul rece sau masina e stationata mai mult de 6-7 ore. Azi dimineata acelasi lucru - dupa-amiaza pur si simplu nu a mai reusit sa tina turatia sub limita si efectiv a murit instantaneu . IDEI ? Marti voi merge la service le-o las acolo daca nu ma cred- DE PLATIT NU PLATESC NIMIC -garantie . Benzina Petrom 95+ in ea
p.S Poate ajuta pe cineva : ca un remediu temporar pentru ca tot exista problema ... Daca pui contactul , astepti sa se stinga toate ledurile , si pui iar contact si CHEIE functioneaza motorul in parametrii. Habar nu am ce are - asa faceam pornirea IARNA cand mi-am luat permisul pe Break-u din `88 . DAR ASTA ARE CALCULATOR nu ar trebui sa se intample asa . Poate o fi pompa sau altceva ?!
Last edited by ingerulol; 11 October 2008, 16:08.
Reason: PENTRU MODERATORI - VA ROG - DACA SE POATE STICKY ?!
Revin...
Dimineata azi la 6 cand am plecat la servici a pornit la sfert de cheie fara sa faca nici o figura...Turatie ok.
azi la 15 cand sa plec acasa la prima cheie a luat 1000 si apoi brusc zero si a murit..
la a doua cheie am ajutat-o usor cu pedala ca daca nu pateam cred la fel.
M-as duce la service dar la pitesti eventual ca aici nu am incredere in cei de la IATSA.
Apropo "Andrei" pot sa merg la orice service autorizat dacia nu neaparat de unde am cumparat-o? Nu?
Reply la INGERUL...
Am facut aceeasi treaba azi am oprit gazul, am dat doar pe benzina si apoi am comutat eu la 2.3 minute pe gaz,ca aparat vorbesc, iar el s-a trecut pe gaz efectiv cand a considerat singur ca trebuie...
deci pornirea am facut-o ca orisicare care are doar benzina..Am bagat 98+ de la petrom
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment