Probleme la pornire Ph1 si Ph2

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • daca-ti tre' torxuri, am eu set de la 10 la 60 parca.
    Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

    Comment


    • am patit si eu de vreo trei ori lmi pornea la a doua cheie si cand am fost la revizie i am lntrebat si mi au spus ca e din cauza benzinei .

      nu mai scrie mirc...
      Last edited by Seba; 23 April 2009, 11:10.

      Comment


      • Am un DCI de 85cp 8000km si am sesizat ca daca sta mai mult de 24 ore nepornita cand vreau sa o pornesc o ia mai greu, adica porneste la prima cheie, dar trebuie sa invarta mai mult motorul. O fi din alimentare? ...

        Comment


        • Salut,
          Am un logan ambiance din 2005 si am si eu o problema cu pornirea. De vreo doua saptamani imi face figuri aleatoriu si la rece si la cald. Mai exact cand pun contactul se aprind indicatoarele bateriei, uleiului sau frana de mana (daca este trasa). Deasemenea radioul funtioneaza daca il pornesc. Dar nu se amorseaza pompa de benzina si daca incerc sa pornesc nu misca nimic. Daca am miscat putin de cablul de pe borna dreapta a bateriei, a pornit.
          Am curatat bornele cu smirghel de vreo saptamana (erau oxidate) si le-am dat cu vaselina (e bine sau nu?) si de atunci a pornit de fiecare data.
          Azi dupa ce i-am dat cheie la rece si a pornit s-au aprins pentru trei secunde martorii de temperatura si catalizator (atasat), dupa care s-au stins. Dupa ce s-a incalzit am mai incercat din nou pornirea. O data nu a dat nici un semn de pornire (exact ca inainte de curatarea bornelor, fara sa se amorseze pompa de benzina), o data a pornit normal , o data a pornit dar s-au aprins din nou cei doi martori trei secunde iar o data in timp ce invartea motorul, martorul de bujii palpaia intermitent dar a pornit iar apoi toti martorii s-au stins.
          Ce ar putea fi?
          Attached Files
          It's nice to be important but it's more important to be nice!

          Comment


          • Originally posted by Beleaua View Post
            da chiar referitor la spalat .. sa ma risc sa spal motoru la logan .. ca de 3 ani de cand o am nu i-am facut spalare delok .. sau sa uit de idee si sa sterg prafu cu o carpa ?
            eu l-am spalat de 2 ori la spalatorie shi nu am avut nici o problema shi nici nu l-am lasat sa se usuce,asa am plecat cu ea!!

            Comment


            • Am vazut in primul post ca masina s-a oprin in coborarea unui deal....Cum se poate intalmpla asa ceva si ce este de facut ca practic este foarte periculos ramanand fara drane si directie.....:|
              Intalniri Logan Club Constanta:
              In Fiecare duminica la ora 18 la OMV-varianta vis-a-vis de DONA Seat
              Ptr detalii : 0723.955.045

              Comment


              • WOW ... cum sa ramai fara frane si directie ? ))))))

                Comment


                • Originally posted by gabinicu77 View Post
                  Salut,
                  Am un logan ambiance din 2005 si am si eu o problema cu pornirea. De vreo doua saptamani imi face figuri aleatoriu si la rece si la cald. Mai exact cand pun contactul se aprind indicatoarele bateriei, uleiului sau frana de mana (daca este trasa). Deasemenea radioul funtioneaza daca il pornesc. Dar nu se amorseaza pompa de benzina si daca incerc sa pornesc nu misca nimic. Daca am miscat putin de cablul de pe borna dreapta a bateriei, a pornit.
                  Am curatat bornele cu smirghel de vreo saptamana (erau oxidate) si le-am dat cu vaselina (e bine sau nu?) si de atunci a pornit de fiecare data.
                  Azi dupa ce i-am dat cheie la rece si a pornit s-au aprins pentru trei secunde martorii de temperatura si catalizator (atasat), dupa care s-au stins. Dupa ce s-a incalzit am mai incercat din nou pornirea. O data nu a dat nici un semn de pornire (exact ca inainte de curatarea bornelor, fara sa se amorseze pompa de benzina), o data a pornit normal , o data a pornit dar s-au aprins din nou cei doi martori trei secunde iar o data in timp ce invartea motorul, martorul de bujii palpaia intermitent dar a pornit iar apoi toti martorii s-au stins.
                  Ce ar putea fi?

                  Eu zic sa dai o fuga pana la service sa-ti puna masina pe tester . Cred ca garantie nu mai ai, dar macar afli ce ai la masina. Daca nu .... incearca sa recureti bornele (+ ; -) de la baterie, controleaza daca fac un contact bun releele din compartimentul motor . Si poate ar fi bine sa-ti cureti si senzorul de turatie .
                  , sunt cu ochii pe voi !
                  :thumbsup:

                  Comment


                  • @ Razzvan: Lasa ca ai inteles ce a vrut sa zica . Adica frana si directia merg cu greu (daca esti campion la culturism probabil nu bagi de seama ).

                    In principiu o lasi in viteza si cobori in continuare. Ai 90% sanse sa reporneasca motorul si oricum frana de motor "functioneaza" si cu motorul oprit. Daca nu porneste tragi pe dreapta treptat. Daca esti in depasire sau ceva de genul asta faci si o rugaciune rapida.
                    Last edited by Cristi_LCD; 22 April 2009, 17:33.
                    Cel mai lent 1,6 8v

                    Comment


                    • e nasol oricum va ganditi... deoarece in frana de motor opresti destul de greu ... iar frana ai o pedala intreaga.. hai 2 maxim... dupa care papa... si daca ai de franat violent la viteza mare....treci la partea a doua cu rugaciunea.....
                      Intalniri Logan Club Constanta:
                      In Fiecare duminica la ora 18 la OMV-varianta vis-a-vis de DONA Seat
                      Ptr detalii : 0723.955.045

                      Comment


                      • Cred ca utilizatorul BeciAcustic considera ca ramane fara directie si fara frana 100%.

                        Comment


                        • Doar daca opresti motorul din cheie ramai fara directie ca se blocheaza volanul - nu radeti cunosc cazuri (cazul e oltean de-al tau Razzvan ) - . Fara frane nu vad de ce nici in cazul asta. Ca nu mai sunt eficiente franele ca la un motor pornit da este corect dar in principiu ai frane pentru a opri. Nu am incercat dar cred ca se rezolva problema fara mari emotii.
                          Cel mai lent 1,6 8v

                          Comment


                          • La logan se blocheza volanul numai daca scoti cheia din contact,iar in privinta franelor,daca masina este in viteza cu motorul oprit franele au aceeasi eficienta pt ca motorul se invarte chiar daca nu porneste.

                            Comment


                            • salut si eu am avut probleme cu pornirea dar numai vara cand statea mult in soare invartea mai mult dar o lua la prima cheie...si apropo nu e bine sa speli motoru porneste si mai merge atunci nu te lasa dar la cate mufe de cabluri are este posibil sa iti oxideze pinii si mai patesti si altele si nu stii de unde e pentru ca atunci cand da cu vapu la presiunea aia intra peste tot

                              Comment


                              • Clar nu m-ati inteles deci ramai cu directie mecanica iar la frana.... opresti dar nu asa cum ai opri cu motorul pornit.....si bineniteles ca ABS-ul nu merge!
                                Intalniri Logan Club Constanta:
                                In Fiecare duminica la ora 18 la OMV-varianta vis-a-vis de DONA Seat
                                Ptr detalii : 0723.955.045

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google