Probleme la pornire Ph1 si Ph2

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Nu stiu cum e la dizel, dar la benzinar, se aude pompa de benzina cand pui contactul.
    E normal
    Cand e vorba de bani, toti suntem de aceasi religie...

    Comment


    • e foarte normal

      Comment


      • Salut,
        am logan din februarie 2008 cu 26300km la bord. Totul functioneaza in regula, insa in diminetile foarte friguroase se intampla un fenomen care a mai fost detaliat intr-un post anterior.
        Pun contactul, astept sa se stinga martorii.... masina porneste la sfert, insa se reaprind doi martori pentru 2 sec maxim: cel de temperatura si cel de catalizator....
        mentionez ca acest lucru se intampla cand e foarte frig peste noapte. Are cineva idee ce se intampla cu aprinderea celor doi martori?

        Comment


        • La mine cel de ABS si de frana de mana se aprinde vre-o 3-4 secunde dupa pornire cand e foarte frig. E ceva ce tine de beculete si fire probabil nu de probleme la sistemul de franare (cazul meu) sau catalizator (cazul tau).
          Cel mai lent 1,6 8v

          Comment


          • Credeti ca m-ar ajuta o verificare a CB-ului pentru eventuale erori? Unde as putea gasi acel software DDT ? Multumesc.

            Comment


            • salut , la loganul meu 1.4 se mai intampla cateodata sa nu pornesca normal adica este cand tin cheia pe pornire cu cateva secunde mai mult ca de obicei ,sa intamplat odata sa nu porneasca di prima ci numai dupa a doua cheie , tot la CB pot fi probleme

              Comment


              • salut.
                am un logan 1,4. nu imi mai porneste.
                - am observat ca: nu se mai aude zgomotul de la pompa de benzina cand pun contactul, am dat-o jos am pus pe direct la baterie si functioneaza.
                - am verificat sigurantele si relele de sub capota=functioneaza.
                !!!!!!!!!!
                tudor

                Comment


                • inverseaza totusi 2 relee intre ele
                  Pain brings out the truth in us all...
                  ...how much truth can you stand?

                  Comment


                  • salut! am si eu o problema cu un logan 1.6 la pornire. masina nu am luat-o noua dar nu a avut nici o problema primele 4-5 luni dupa care imi face probleme la pornire am fost la cineva si mi-a desfacut si sters nu stiu ce senzor si nu am mai avut probleme o perioada.de aprox 2 luni a inceput sa faca iar fite si nu numai la pornire de exemplu azi eram in trafic si cat am stat la semafor mi sa oprit motorul brusc am dat cheie de mai multe ori dar tot nu a vrut.dupa vreo 10 min am reusit sa o pornesc si mi-am continuat drumul.aveti idee de la ce ar putea fi?

                    Comment


                    • Da, era motorul pas cu pas MPP si corp clapeta murdare. Le cureti si o sa fie perfect. Ca sa porneasca te puteai ajuta de pedala de acceleratie...
                      Toate cele bune.
                      Dacia Logan Prestige, 1.6 16V, gri comet...

                      Comment


                      • Buna seara,
                        Am si eu o mica probl si anume, cand ponesc motorul dimineata, turatia scade pana la zero - chiar se opreste motorul. ca sa o pornesc o ajut cu pedala de acceleratie dar situatia nu mi se pare coresta. Aveti idee cam ce ar fi? Multumesc anticipat (logan face deux din nov 2008 18000 km)

                        Comment


                        • Incearca curatarea motorasului pas cu pas. Gasesti tutoriale pe forum, foloseste cautarea.
                          Logan PH2 1.4 MPI ABS+AFU+GPL ProiectoareEchilibru perfect.

                          Comment


                          • La "GOLANU'" meu de 1,6 MPI 8V am o belea care vad ca a aparut la mai multi detinatori; nu porneste la prima cheie...cel putin inca una,sau,mai rau,acum cateva zile abia la a 5-a incercare. Am observat ca asta se intampla de obicei cand masina sta un pic mai mult;de exemplu peste noapte. Acum 100 km i-am schimbat distributia si tot ce mai trebuia la 56000 km si am fost cu masina la acelasi service pt. "neporneala" de care zic dar,dupa ce au pus-o pe computer si au frecat-o vreo 2 ore nu a mai "zis" nimic.Nu stiu ce sa mai cred!

                            Comment


                            • cum a dat frigul gata o ia la adoua , a treia cheie. am un 1.4 din 2005.I-am curatat senzorul de turatie si degeaba, mai nou nu mai indica nici apa . sta in 2 liniute in loc de 4. i-am pus sonda noua la fel sta apa.Antigelul este schimbat , apa are 90 d egrade sigur ... baga caldura la greu.
                              ce este de facut?

                              Comment


                              • senzorul de turatie cand e defect probleme sunt cu pornirea la cald , rareori la rece .Senzorul poate fii defect ,caz in care degeaba tot il cureti , ca vine vremea cand trebuie cumparat altul .
                                Imposibil ce zici tu acolo , sa ii schimbi sonda , sa ajunga la 90 grade si sa fie tot 2 linii . Ceva nu e ok , ori sta la 2 linii din cauza termostatului defect (caz in care nu ajunge de nicio culoare aproape de 90 grade),ori e defecta sonda(ceea ce m-as mira pentru ca zici ca numa ce ai schimbat-o cu alta buna ) .Alte variante nu sunt ,deci pot sa trag concluzia ca exagerezi cu alea 90 grade.
                                Ai facut o afirmatie ca sigur are 90 grade apa , cum ti-ai dat tu seama ca sigur / exact/ precis are 90 grade ?
                                caldura incepe sa bage dupa ce motorul e pornit de 5 minute , si apa nu e nici la 50 grade . Si cu termostatul defect masina mai baga caldura si baga destul de bine.
                                Problema cu pornirea e de la motorasul pas cu pas .
                                Last edited by Cristi_Xp; 11 December 2010, 21:39.
                                Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google