Sa nu zic intr-un ceas rau eu nu am avut problemele astea,pana acum.Sper sa nu am probeme de genul asta in viitorul apropiat.Am avut o Dacia Nova inainte sa iau Loganul,mama ce ma freca aia in ultima vreme,mai ales iarna,pretentioasa mai era
Probleme la pornire Ph1 si Ph2
Collapse
X
-
la 1100km citi ai tu rulati , nu ar trebui sa ai probleme cu pornirea, DELOC! depinde si cite grade sint afara si cit de tare bate vintul. o problema ar mai fi motorina, daca e groasa, pornirea este mai grea.Daca indeplinesti o sarcina prea bine, vei ramane cu ea pe cap, cum ar fi Tutoriale pentru Dacia Logan
Comment
-
eu zic ca temperatura..nush cum e la voi dar aici dimineaza e destul de frig.. am observat ca imi ingheatza apa pe parbriz.....deci o fi si din cauza ca e statuta.....plus frigu...la temepratura normala nu am nici o problema. porneste din prima...sigpic
Comment
-
prea tirziu )
da nene, ai 4 bujii pe care le incalzesti inainte de a da la automat :d. cind pui contactul se aprind o caruta de becuri la bord, cind se stinge primul bec, inseamna ca bujiile sint pregatite de pornire.
la tine a stat masina 4 zile nepornita si afara in frig. carusel se referea sa pui contactul si cind se stinge becul, repui contactul si dai la automat. sa incalzesti de 2 ori bujiile la pornire.
dar totusi, daca nici asa nu vrea, dute la service! mie mi-a pornit la -5 grade fara sa tin pe bujii, am dat la automat direct si a pornit!Daca indeplinesti o sarcina prea bine, vei ramane cu ea pe cap, cum ar fi Tutoriale pentru Dacia Logan
Comment
-
Nu stiu cum e la dci, asta pe benzina a pornit din prima si la -22 de grabe iarna trecuta... s-a mai intamplat sa o ia din a doua cand era cam cald afara, in rest nem problema.
Mai greu, dar a pornit din prima cu toate ca nu in toti cilindrii, a fost dupa ce a stat 2 sapt pline neatinsa.
OFF TOPIC: voi le lasati sa se incalzeasca, si aici ma refer si la dci si la mpi? MersiLast edited by golanu; 5 October 2007, 20:14.Don't touch! Never ever steal
Unless you're in for the kill
Comment
-
Chiar vroiam sa intreb cum porneste pe ger (la -22 cum spui tu). Il las putin dar nu sa se incalzeasca mai mult sa se unga (sa spun asa ) vre-o 15-20 de secunde apoi mers incet fara accelerari bruste sau turatii mari. Asa fac la MPI (la dci am inteles ca e bine sa pleci imediat) si cand e sub 5 grade.
Si la fel pe caldura mi-a pus "probleme" dar nu m-am alarmat sau injurat ca e normal mai ales ca erau peste 40 de grade afara.Cel mai lent 1,6 8v
Comment
-
Originally posted by RocriChiar vroiam sa intreb cum porneste pe ger (la -22 cum spui tu). Il las putin dar nu sa se incalzeasca mai mult sa se unga (sa spun asa ) vre-o 15-20 de secunde apoi mers incet fara accelerari bruste sau turatii mari. Asa fac la MPI (la dci am inteles ca e bine sa pleci imediat) si cand e sub 5 grade.
Si la fel pe caldura mi-a pus "probleme" dar nu m-am alarmat sau injurat ca e normal mai ales ca erau peste 40 de grade afara.
In cei 3 ani de cand il am, indiferent de cat de scazuta a fost temperatura a pornit din prima. Atunci la -22 de grade, s-a simtit putin ca uleiul e mai vascos, parca a mers putin neuns dar si-a dat drumu imediat.
Eu las sa se incalzeasca pana apar alea 2 liniute si apoi plec, pt ca nu imi place cand simt ca trage mai greu.... doar daca sunt grabit sa plec imediat si sa menajez motorul pana se mai incalzeste... la urma urmei sunt motoare termiceDon't touch! Never ever steal
Unless you're in for the kill
Comment
Comment