Cutie de viteza diferita

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Cutie de viteza diferita

    Incep prin a-mi cere scuze daca a postat thead-ul unde nu trebuie !
    Am si eu o mare problema si nedumerire referitor la loganul meu 1.4 mpi deci benzinar din 2005 ( la care ulterior i s-a adaugat si o instalatie GPL )
    Toate bune si frumoase pana cand intr-o zi mi s-a rupt suportul care tine in tensiune cablu de ambreiaj si care este incorporat pe carcasa de la cutia de viteza.
    Drept urmare am decis ( in urma unei superoferte a unui service de cartier care cu 200 ron a zis ca ma rezolva daca ii fac rost de alta carcasa de cutie ) sa duc loganul acolo.Asta dupa ce in prealabil am facut CURATENIE el sa nu aiba ce completa baietii daca ma intelegeti.
    Intre timp dupa ce s-au chinuit practic jumate de zi sa de-a cutia jos mi-au dat de inteles ca ar fi bine sa nu desfac cutia si sa fac in schimb rost de alta cutie.Au zis ei ca ...cutia desfacuta nu o sa mai fie niciodata la fel dupa montaj..( o sa piarda ulei , o sa faca figuri etc. )
    Nu am fost de acord si printr-o relatie am ajuns cu cutia de viteze in brate la un domn inginer care am aflat ca e specialist in reparat cutii de viteze de orice masina ( si care se pare ca colaboreaza si cu reprezentanta dacia din localitate ) care a fost dispus sa faca contra sumei de 100 ron de la obraz inlocuirea carcasei si reglarea aferenta a tot ce era inauntru ei ..pinioane , furci etc .
    Dupa care mi-a etansat-o la loc cu ajutorul unui paste etansatoare de la loctite ( cea mai bua a zis el ).Asta se intampla in ziua nr. 2
    In dupa amiaza aceleasi zile am revenit cu cutia in brate la service-ul respectiv ptr. montaj ..baietii de acolo 2 la numar lucrau la alta masina si mi-au zis ca se apuca de ea maine la prima ora.
    In urmatoarea zi nu am putut pleca de la servici si am revenit practic ziua urmatoare la pauza de masa unde am constatat ca masina era gata !
    Bun..am platit..am multumit extra baietilor cu 2 pizza si am plecat.
    Pe drum supriza...am costatat ca acul de la vitezometru nu merge si ca la 2 min. mi s-a aprins si un martor la bord..cel care indica problema la motor ( gaze nearse , sonda defecta la catalizator etc. cel din mijloc jos langa martor baterie )
    Am revenit la service si dupa ce au verificat baietii treaba mi-au zis asa cu o nonsalanta de nedescris ca senzorul de viteza e defect..s ca eroare de la bord e nereala si ca se poate sterge de pe calculator.
    Dupa ce am cautat toata ziua un senzor de citire a vitezei a revenit la ei ptr. montaj...DEGEABA ..problema persista si acum deci nu era de la senzor iar dupa ce am pus laptopul pe masina si am sters eroarea la juma de zi a reaparut!
    Cei de la service au ridicat din umeri si mi-au zis ca ii depaseste problema si ma-u lasat cu ochii in soare.
    Am vb in stanga si in dreapta si am aflat ca sa-r putea sa fi fost furat de cei de la service care mi-au montat alta cutie de viteza pe masina de la un logan chel..al meu find full option..si ca modalitatea de citire a vitezei difera in acest caz.
    Va intreb acum..este adevarat ?..e posibil sa fi fost furat ...?
    Astept orice raspuns de la cei care sa-u mai lovit de problema asta atat cu senzorul de citire a vitezei cat si cu eroarea in bord !
    Mentionez ca inainte nu aveam nici un fel de problema iar acum in plus de la acel senzor nu imi mai afiseaza pe display nici km parcursi, consum atat instant cat si la 100 km ! e mort...
    Mutumesc si astept orice opinie !

  • #2
    1. Eroarea legata de catalizator/check engine poate avea legatura cu montajul incorect al evacuarii. Daca nu au strans corect suruburile la colector poate trage aer pe acolo. Poate ti-au desfacut din greseala sonda lambda sau au clipsat mufa prost.
    Ea de fel, cutia, nu are legatura cu becul acela din bord.

    2. La toate Loganele 1 (nu stiu la Logan 2 asta nou), citirea vitezei se face prin acel senzor din cutie. Este posibil ca meseriasul de cutii sa fi desfacut din greseala sau sa fi stricat tahometrul din cutie. Este un mini-pinion din plastic care transimite turatia diferentialului la acesl senzor.

    Ca sa montezi ala corect trebuie sa desfaci cutia din nou. Daca ai ABS poti scapa in 10 minute. Se trag niste fire pe acolo si iti indica viteza din calculatorul de ABS. Crede-ma ca nu mai stiu cum se face.

    Comment


    • #3
      Am verificat sonda lamda..nu e de la ea...
      Nu a ABS la masina
      Am sa pun o intrebare meserisului cu cutia de viteza referitor la ce mi-ai spus ! mersi

      Comment


      • #4
        Check engine-ul in bord e de la senzorul de viteza, nu e nicio problema de evacuare, e sigur de la senzor.
        Cum zice alessandro mai sus , daca ai zis ca ai pus senzor nou si la fel face, ori e problema conectica senzorului ,adica mufe rupte etc , ori ce a zis alessandro , ca meseriasul a daramat ceva in cutie si nu mai citeste viteza.

        Daca nu ai ABS , nu esti full opshan ... esti full full fara piele abs ...chel )
        Last edited by Cristi_Xp; 10 December 2013, 13:05.
        Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

        Comment


        • #5
          Eu am mers fara senzor vreo 2 zile. Nici senzor nici fir tras din Abs si nu s-a aprins becul. Probabil nu am mers suficient.

          Sent from my GT-B5330 using Forum Runner

          Tahometrul ala din cutie iese foarte usor fara batai de cap deci este foarte usor sa I'll deranjezi din greseala.
          Last edited by alessandro; 10 December 2013, 13:14.

          Comment


          • #6
            Eroare este sigur de la vitezometru. Se va stinge sigur ledul din bord dupa ce vei rezolva problema. Daca ai schimbat senzorul sigur e din cutie...

            Comment

            Working...
            X
            Anulare DPF
            Politica de Securitate Google