Relantiu La 2500 Rpm

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Relantiu La 2500 Rpm

    Salut, de ceva timp imi tot face probleme relantiul si chiar nu stiu ce sa mai fac .. Cateodata cand este motorul rece si vreau sa o pornesc, da sa porneasca se chinuie putin si moare nu tine relantiul .. iar la a doua cheie porneste fara probleme dar sta la 1500 Rpm o perioada dupa care isi revine, pe langa asta dupa ce merg putin cu ea sau accelerez mai tare turatia ramane la 2500 si fluctueaza pana la 3000 si nu mai revine la normal iar daca apas pedala de frana se accelereaza si mai mult .
    Ma gandesc ori la mpp , ori nu am pus la loc furtunasul care vine din carcasa filtrului la motor (si de aici problema cu frana)

    P.S. MPP schimbat acum vre-o 7..8 luni
    Senzor volanta curatat acum o luna
    Garnitura dintre corpul clapeta si carcasa filtrului de aer schimbata acum 7..8 luni odata cu MPP-ul .
    Dati-mi niste pareri ca ma scoate din minti masina asta .
    http://www.loganclub.ro/forum/ct_03_fie-t42314.html ..My Ride

  • #2
    Daca MPP a fost ala de nu scrie nimic pe el, deja a tinut prea mult.
    INTALNIRE LOGAN CLUB CALARASI DUMINICA ORA 15

    Comment


    • #3
      Originally posted by xplood View Post
      ....dar sta la 1500 Rpm o perioada dupa care isi revine, pe langa asta dupa ce merg putin cu ea sau accelerez mai tare turatia ramane la 2500 si fluctueaza pana la 3000 si nu mai revine la normal iar daca apas pedala de frana se accelereaza si mai mult ....

      Asta e "aer fals" - de unde? asta tu trebuie sa descoperi ; fie ca este o garnitura ciupita pe unde rasufla, fie ca e ceva nestrans ( sau strans prost pana plesneste) si nu in ultimul rand acel MPP (defect si/sau nestrans correct etc)

      Comment


      • #4
        asa ceva am patit la supernova cand m-a lasat MPP. am schimbat 7-8 pana sa gasesc unu care sa mearga corespunzator. Ori cumperi unu de origine ori cel turcesc e o loterie

        Dupa ce am gasit unu bun turcesc m-a tinut aprox 40.000 km si incepuse sa faca figuri
        sigpicMy black ride....http://www.loganclub.ro/forum/my_83_...5.html?t=42435

        Comment


        • #5
          Salut, astazi am cumparat garniturile corpului clapeta + un MPP nou 40 lei, le-am montat si am reglat MPP-ul .. acum relantiul sta la 750 - 800 Rpm fara fluctuatii.
          Ce ma nedumereste este de ce cand calcam frana se accelera ? la fiecare apasare a pedalei de frana turatia crestea cu 500 Rpm si acolo ramanea .. Mai apasam odata inca 500 Rpm .
          http://www.loganclub.ro/forum/ct_03_fie-t42314.html ..My Ride

          Comment


          • #6
            Din cauza Mastervac-ului, care trage aer din admisie; dupa cum observi ECU, corecteaza imediat aceasta mica fluctuatie. Asa trebuie sa se intample...
            Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

            Comment


            • #7
              Ce e Mastervac?
              INTALNIRE LOGAN CLUB CALARASI DUMINICA ORA 15

              Comment


              • #8
                Ampificatorul de frana. Aspiratie, vaccum...
                Termenul a fost utilizat de un user cu ceva timp in urma...nu e o noutate aici.
                Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                Comment


                • #9
                  Aia e servofrana, amplificator de frana e altceva.
                  INTALNIRE LOGAN CLUB CALARASI DUMINICA ORA 15

                  Comment

                  Working...
                  X
                  Anulare DPF
                  Politica de Securitate Google