Salut,
Deschid acest topic in speranta ca voi gasi la voi niste raspunsuri care mi-ar rezolva problemele.
Am un logan chel din 2004 pe benzina. Timp de o luna nu l-am pornit deloc, dupa care am facut un drum de vro 500 de km. Toate buna si frumoase, a pornit la cheie, pana aseara cand am plecat iar la drum. Dupa un km am observat ca iar a inceput cureaua de la alternator sa tipe, scartie de o ia naiba timp de vro 2-3 minute. Mi-am zis ca nu e problema isi revine ea caci asa imi scartie de vro 3 luni timp de 2-3 minute atunci cand e rece afara.
In mers am observat ca am un hop la pedala de acceleratie, adica apas pe acceleratie si la un moment dat pedala imi opune rezistenta, trebuie sa apas mai tare ca sa trec de acel hop si sa prinda viteza (pana aseara nu s-a mai intamplat). Dupa alt kilometru s-a aprins in bord martorul de la airbag. M-am trezit din somn si am realizat ca ceva nu e in ordine cu masina. Am tras pe dreapta, am oprit motorul, am fumat o tigara de draci si cand sa o pornesc... pauza. Avea simtomele ca bateria a murit. Am deconectat bornele am incuiat masina si am plecat acasa.
In dimineata asta am luat un voinic cu mine si cu cabluri, am ajuns la masina si m-am gandit ca inainte sa pun cablurile hai sa ii dau o cheie. Surprinzator a pornit si asa am ajuns acasa cu ea. Pe drum aceeasi problema cu acceleratia, am un hop pe la un sfert din cursa pedelei. Scartit la curea iarasi.
Ajuns acasa, am oprit masina, am fumat o tigara si cand am vrut sa o pornesc pauza. Nu merge. Am luat bateria si am sa o pun diseara pe redresor.
Ce vreau sa stiu?
Pentru ca scartie cureaua alternatorului e posibil ca aceasta sa se invarta doar pe role si sa nu actioneze alternatorul care la randul lui imi da pauza de curent in baterie?
De am acel hop la un sfert din cursa pedalei de acceleratie?
Multumesc
Deschid acest topic in speranta ca voi gasi la voi niste raspunsuri care mi-ar rezolva problemele.
Am un logan chel din 2004 pe benzina. Timp de o luna nu l-am pornit deloc, dupa care am facut un drum de vro 500 de km. Toate buna si frumoase, a pornit la cheie, pana aseara cand am plecat iar la drum. Dupa un km am observat ca iar a inceput cureaua de la alternator sa tipe, scartie de o ia naiba timp de vro 2-3 minute. Mi-am zis ca nu e problema isi revine ea caci asa imi scartie de vro 3 luni timp de 2-3 minute atunci cand e rece afara.
In mers am observat ca am un hop la pedala de acceleratie, adica apas pe acceleratie si la un moment dat pedala imi opune rezistenta, trebuie sa apas mai tare ca sa trec de acel hop si sa prinda viteza (pana aseara nu s-a mai intamplat). Dupa alt kilometru s-a aprins in bord martorul de la airbag. M-am trezit din somn si am realizat ca ceva nu e in ordine cu masina. Am tras pe dreapta, am oprit motorul, am fumat o tigara de draci si cand sa o pornesc... pauza. Avea simtomele ca bateria a murit. Am deconectat bornele am incuiat masina si am plecat acasa.
In dimineata asta am luat un voinic cu mine si cu cabluri, am ajuns la masina si m-am gandit ca inainte sa pun cablurile hai sa ii dau o cheie. Surprinzator a pornit si asa am ajuns acasa cu ea. Pe drum aceeasi problema cu acceleratia, am un hop pe la un sfert din cursa pedelei. Scartit la curea iarasi.
Ajuns acasa, am oprit masina, am fumat o tigara si cand am vrut sa o pornesc pauza. Nu merge. Am luat bateria si am sa o pun diseara pe redresor.
Ce vreau sa stiu?
Pentru ca scartie cureaua alternatorului e posibil ca aceasta sa se invarta doar pe role si sa nu actioneze alternatorul care la randul lui imi da pauza de curent in baterie?
De am acel hop la un sfert din cursa pedalei de acceleratie?
Multumesc
Comment