Problema Motor

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Problema Motor

    Salutare, detin un Logan 1.4 din 2006, am 148.000km, si recent am inceput sa am o problema, si anume, cand pornesc masina, imi apare indicatorul rosu in centru jos, care ar trebui sa indice problema la injectoare, dar dupa 3-4 min de mers dispare, dar asta nu ar fi problema, in timpul asta daca pun frana mai brusc, mi se opreste motorul de tot, scad turatile brusc si moare, si bag a doua si o ponesc din mers, in rest turatile stau cu aprox la 600 turatii. Daca stie careva cam ce ar putea fi sau daca patit la fel ca mine. Multumesc.

  • #2
    PUNE-O PE CALCULATOR. s-ar putea sa fie mpp-ul evita repornirea cu bagatul in viteze caci s-ar putea sa cam rupi cureaua de distributie.

    Comment


    • #3
      Mpp ?¿ Nu ma pricep prea bn , ce e ala ?¿

      Comment


      • #4
        curata corpul clapeta si o sa mearga brici .daca tot asa face schimba motorasul de relanti.
        sigpicPreturi decente va asteptam pe la Garajul lui Sobolanu
        evacuari inox
        0720542118 0766964690 strada Soimus nr100 buc sec 4

        Comment


        • #5
          eu am avut aceeasi problema si a fost motorasul pas cu pas -si ar fi bine dupa ce ti-ai rezlovat problema sa ne scrii si noua ca si altii ar putea avea acelasi tip de defect

          Comment


          • #6
            problema nerezolvata

            Am cumparat alt motoras pas cu pas lam schimbat dar face la fel ca inainte...

            Comment


            • #7
              sa nu fie de la bobina... sa nu iti lucreze bujiile mereu... de asemenea verifica si senzorul de turatii(deasupra cutiei de viteze prins in 2 suruburi cu cap de 10- un fluture)

              Comment


              • #8
                Eu am schimbat bobina si acum merge perfect!

                Se poate regla consumul de benzina?Si daca da unde si cum! Multumesc anticipat!
                Last edited by gheorghiules; 10 December 2014, 19:36. Reason: Automerged Doublepost

                Comment


                • #9
                  Se poate regla doar din pedala de acceleratie.
                  sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

                  Comment


                  • #10
                    dupa montarea unui motoros pas cu pas nou ai nevoie de deschiderea lui prin resoftare, asa ca nu recomand sa il schimbi de unul singur. ai nevoie de service. eu mi-am luat-o mai demult

                    Comment


                    • #11
                      a

                      Originally posted by zambyoo7 View Post
                      Salutare, detin un Logan 1.4 din 2006, am 148.000km, si recent am inceput sa am o problema, si anume, cand pornesc masina, imi apare indicatorul rosu in centru jos, care ar trebui sa indice problema la injectoare, dar dupa 3-4 min de mers dispare, dar asta nu ar fi problema, in timpul asta daca pun frana mai brusc, mi se opreste motorul de tot, scad turatile brusc si moare, si bag a doua si o ponesc din mers, in rest turatile stau cu aprox la 600 turatii. Daca stie careva cam ce ar putea fi sau daca patit la fel ca mine. Multumesc.
                      Un test pe valori reale,la sonda lambda,ne va spune daca gazele de evacuare sunt bogate in oxigen,ceea ce indica un amestec sarac in benzina,cu cauze de genul,presiune mica in rampa sau injectoare cu problema.De fapt bec aprins,inseamna eroare memorata in calculator,citirea ei si rezolvarea fiind destul de simple.La cald necesarul de benzina este mai redus,si problemele dispar. Scuze ca fac trimitere din nou,la tester...Atentie la informatiile eronate...,MMP se autoadapteaza,pina la atingerea temperaturii de regim,daca motorul este cald,se adapteaza in aproximativ 25-30 secunde...
                      Last edited by lenush64; 11 December 2014, 20:26. Reason: c

                      Comment

                      Working...
                      X
                      Anulare DPF
                      Politica de Securitate Google