Probleme Logan 1.5 DCI euro 4

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    S-ar putea sa fie filtrul de aer murdar sau sa nu fie destul ulei in masina daca se aude zgomotul ala de tacheti lovindu-se. Uita-te cat ulei ai, ia daca nu e asta problema, nu stiu care ar putea fi.
    Cel mai nou proiect auto din România!
    Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

    Comment


    • #17
      repede la serv ice cu ea sa primesti pareri de la cei in cauza
      toora,llumar fata spate,zender,borla,calc reno sport,1.6 93cp,vw mk1,1.8,sparco sprint,roll bar omp,centuri 6 puncte sandtler,bf goodrich,bbs,borla

      Comment


      • #18
        zgomote ciudate se aud intre 1200-1500-1700 doar din cauza treptei de viteza...asa facea si la dacia 1300 ...troncanea de ziceai ca-i disel daca turatia era mica...

        alt zgomot "ciudat" apare cand se incalzeste peste 2 liniute...si ... observi la relanti ca parca baraie mai tare, vibreaza...e mai zgomotoasa....asta e din cauza ventilatorului....eu am observat ca e foarte zgomotos...ori e de proasta calitate (dezechilibrat...neuns) ori asa trebuie sa faca

        o chestie foarte ciudata e ca la oprirea motorului se opreste si electroventilatorul...e normal?

        Comment


        • #19
          Azi am fost la service cu urmatoarea problema...daca o las o noapte cand o pornesc dimineata becul de la ulei se stinge dupa ce porneste motorul ...aproximativ dupa 2-3 secunde dupa ce a pornit motorul...daca o pornesc dupa aceea (in cursul zilei) becul de la ulei se stinge inainte de a porni motorul...atunci cand invarte electromotorul...cei de la service mi-au spus ca nu este nici o problema...la ceilalti posesori de dci cum este ...sau la benzinari?La loganul de la munca nu am observat asa ceva...chiar o sa fac o proba maine...Multumesc.
          sigpic

          Comment


          • #20
            Dimineata cand motorul este rece (n-are nici o liniuta) becul de le ulei se stinge dupa ce se porneste motorul, e ceva normal. Iar in timpul zile se stinge in timp ce pronesti motorul pentru ca este motorul cald (cel putin o liniuta).
            Cel mai nou proiect auto din România!
            Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

            Comment


            • #21
              asa suna toate dci-urile, nu va faceti probleme, dupa 10.000 km trece...

              Comment


              • #22
                Originally posted by dadosh

                alt zgomot "ciudat" apare cand se incalzeste peste 2 liniute...si ... observi la relanti ca parca baraie mai tare, vibreaza...e mai zgomotoasa....asta e din cauza ventilatorului....eu am observat ca e foarte zgomotos...ori e de proasta calitate (dezechilibrat...neuns) ori asa trebuie sa faca
                La a mea, la relanti turometrul sta la 750, dar uneori sare la 900 , odata cu aparitia unui barait. Daca e de la ventilator, de ce trebuie sa creasca si turatia ?

                Comment


                • #23
                  Poate ca (,) creste turatia motorului si nu mai e corectata prin corectia de relanti in functie de balanta consumatorilor electrici, si se adauga la zgomotul normal zgomotul sporit de relanti subturat...
                  Last edited by andrei; 29 November 2007, 00:05.
                  Cel mai nou proiect auto din România!
                  Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

                  Comment


                  • #24
                    Cum " Poate ca scade turatia motorului ", daca turometrul arata ca a crescut la 900 ?
                    Eu sunt "doctor" in Dacii 1310, dar la injectii asistate electronic,common rail ,cu turbina ,sunt aproape zero ; dar trebuie sa existe o logica !
                    Mersi oricum !

                    Comment


                    • #25
                      Gata, am corectat.
                      Cel mai nou proiect auto din România!
                      Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

                      Comment


                      • #26
                        sal....am si eu o prb ....acum 2 luni cam asa ....am ab bagat niste motorina cam naspa ...ns cred ca avea f multa apa in ea ....dupa ce am bagat`o am pornit masina si mi sa aprins beculetzul acela "martor luminos preincalzire sau defectiune electronica"...m`am speriat si am oprit`o ....am scos tot ce aveam in rez ..l`am curatzat bine ....am scimbat si filtrul de motorina ...am bagat si niste aditiv....un timp nu am mai avut prb cu ea..mergea bn.. beculetzul nu se mai aprindea...era ok..acum vad ca a inceput sa se aprinda iar ....merg putin cu ea si se aprinde 2 3 sec se stinge ...si tot asa ....motorina numai de la peco am bagat de atunci...nu am mai facut prostia sa bag din alta parte ... sa fie o prb grava asta ...?...pe parcurs sa am prb mai mari ?....vreaau si eu o parere pls....

                        Comment


                        • #27
                          Ne omori cu genul irc, sau ce o mai fi si el, mi-a luat o gramada sa il citesc. Whyyy ?
                          Fotografie ... in cat mai putine cuvinte

                          Comment


                          • #28
                            @danim: Trebuie mers la service si sa curete pompa de motorina.
                            Cel mai nou proiect auto din România!
                            Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

                            Comment


                            • #29
                              La mine a disparut zgomotul da tzacait..cred ca a fost de la ulei..asta imediat ce am pus castrol magnatec!la 10K..acum am 23k tot cu castrol..daca e frig apar tot felul de zgomote..si chestia cu becul de ulei care sta mai mult aprins dupa pornire nui problema..

                              Comment


                              • #30
                                motorina

                                io bag ii masina mea numai motorina ieftina, nu am bagat nici odata din peco, am 50 000 de km si zboara ... nu ii de la motorina ...

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google