eu cred ca alta e problema...nu doar filtrul de aer...masina trage bine, porneste bine se aude motorul foarte bine fara bataie fara nimic...ma gandesc ca egr-ul este posibil sa fie infundat.filtrul de aer de calitate slaba mareste consumul dar cu 1 liru maxim 2...dar nu cred ca ajunge la 2 plus ca este nou...
Probleme Logan 1.5 DCI euro 4
Collapse
X
-
salut. Am si eu o problema. Am un loganel diesel din 2006 full option, e un diesel de 65 CP si singura problema a lui pana acum au fost injectoarele. Am 200 000 de KM si l-em skimbat de 2 ori pana acum. O data am schimbat injectoarele cu totul noi noute de la Pitesti, norocul a fost ca am avut pe cineva ca altfel ma lasa falit, si o data acum 1 luna am schimbat decat diuzele de retur. Masina merge impecabil acum , singura problema e ca imi e frica sa nu o patesc iar, si am inteles de la cineva ca se poate pune un magnet in filtrul de motorina sau in rezervor, pt a opri (a atrage) particulele de pilitura care sunt produse de capul pompei (inaltele). Daca stie careva cum sa il pun magnetul in filtru, il rog sa ma ajute ca ma curata de bani daca se mai strica o data. Va multumesc! FAN LOGAN CLUB.
Comment
-
returul din injectoare se unifica cu cel din pompa,apoi se ramifica,o parte intra in capacul filtrului fara sa mai treaca prin elementul filtrant fiindca teoretic motorina este filtrata, iar cealalta parte merge in rezervor,poti taia un filtru in doua si te lamuresti.
Comment
-
pune ti filtre baieti poate reduc problemeleAttached Files
Comment
-
Originally posted by leu16 View Postsalut , pune filtru de aer de origine si ai rezolvat problema , asa am patit si eu .filtrul creste dar nu dubleaza consumul sa fim seriosi ,nici daca mergi fara filtru nu consuma dublu
Comment
-
Filtru
Originally posted by FLR View Postpune ti filtre baieti poate reduc problemele
Comment
-
sunt si eu curios, poate ne raspunde FLR.
Originally posted by o n i x View Postsalut.
am si eu urmatoarea problema:cand masina este in treapta a 4(doar in treapta a 4) de viteze pe undeva la 2500-3000rpm si continui sa o accelerez incepe sa se auda un tacanit(troncanit) nu cel specific, de la motor.Troncanitul se aude pana reduc din acceleratie.
Masina este un Logan din 2007 cu 40000km in bord,ulei castrol magnatec 5w40,alimentat toata viata lui cu motorina `mai ieftina`.
rog cei care au avut aceasta problema si cei care sunt mecanici sa imi spuna ce ar putea avea motorul.
va multumesc!
Comment
Comment