Probleme Logan 1.5 DCI euro 4

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #76
    eu cred ca alta e problema...nu doar filtrul de aer...masina trage bine, porneste bine se aude motorul foarte bine fara bataie fara nimic...ma gandesc ca egr-ul este posibil sa fie infundat.filtrul de aer de calitate slaba mareste consumul dar cu 1 liru maxim 2...dar nu cred ca ajunge la 2 plus ca este nou...

    Comment


    • #77
      salut. Am si eu o problema. Am un loganel diesel din 2006 full option, e un diesel de 65 CP si singura problema a lui pana acum au fost injectoarele. Am 200 000 de KM si l-em skimbat de 2 ori pana acum. O data am schimbat injectoarele cu totul noi noute de la Pitesti, norocul a fost ca am avut pe cineva ca altfel ma lasa falit, si o data acum 1 luna am schimbat decat diuzele de retur. Masina merge impecabil acum , singura problema e ca imi e frica sa nu o patesc iar, si am inteles de la cineva ca se poate pune un magnet in filtrul de motorina sau in rezervor, pt a opri (a atrage) particulele de pilitura care sunt produse de capul pompei (inaltele). Daca stie careva cum sa il pun magnetul in filtru, il rog sa ma ajute ca ma curata de bani daca se mai strica o data. Va multumesc! FAN LOGAN CLUB.

      Comment


      • #78
        Eu am pus magnet pe filtru, in filtru nu ai cum.

        Comment


        • #79
          pai daca e "inalta presiune" crezi ca sta ceva la magnet? mai ganditi putin.
          Celor care nu stiu sa mearga cu diesel cautati pe google: "Exploatare diesel ! MAK"

          Comment


          • #80
            inalta presiune nu o sa ai niciodata in filtru,intre pompa si injector ai inalta presiune.

            Comment


            • #81
              particulele de pilitura care sunt produse de capul pompei ...
              mi-e lene sa-mi bat capul.
              Celor care nu stiu sa mearga cu diesel cautati pe google: "Exploatare diesel ! MAK"

              Comment


              • #82
                Ba poti.la nr.7,........ ca mecanica e grea.

                Comment


                • #83
                  Cu magnet probabil prinzi pilitura care trece prin injector, iese pe retur ajunge in rezervor si dupa aia ajunge la filtru.

                  Comment


                  • #84
                    returul din injectoare se unifica cu cel din pompa,apoi se ramifica,o parte intra in capacul filtrului fara sa mai treaca prin elementul filtrant fiindca teoretic motorina este filtrata, iar cealalta parte merge in rezervor,poti taia un filtru in doua si te lamuresti.

                    Comment


                    • #85
                      pune ti filtre baieti poate reduc problemele
                      Attached Files
                      http://www.loganclub.ro/forum/flr_ul_meu-t22090p6.html

                      Comment


                      • #86
                        pais si ce crezi ka filtrele alea de 2 bani retin ceva
                        ))

                        Comment


                        • #87
                          Originally posted by leu16 View Post
                          salut , pune filtru de aer de origine si ai rezolvat problema , asa am patit si eu .
                          nu are cum filtrul de aer sa influenteze consumul in asa fel incat masina sa consume aproape dublu .....eu cred ca este de la o piesa mult mai vitala motorului! filtrul creste dar nu dubleaza consumul sa fim seriosi ,nici daca mergi fara filtru nu consuma dublu

                          Comment


                          • #88
                            ai dreptate slim dady. Intradevar filtru creste consumul dar nu il dubleaza dal reaqu de filtru pana la urma urmei )

                            Comment


                            • #89
                              Filtru

                              Originally posted by FLR View Post
                              pune ti filtre baieti poate reduc problemele
                              Pai si FLR filtrele alea pt dacie pe benzina iti influenteaza in sens pozitiv sau negativ? adika se simte la tras,tragea mai bine inainte ca acum , mizerie ceva gasesti in filtre ? adica intr-un cunvant isi au rolul acolo sau a fost un moft de al tau ? RESPECT

                              Comment


                              • #90
                                sunt si eu curios, poate ne raspunde FLR.

                                Originally posted by o n i x View Post
                                salut.
                                am si eu urmatoarea problema:cand masina este in treapta a 4(doar in treapta a 4) de viteze pe undeva la 2500-3000rpm si continui sa o accelerez incepe sa se auda un tacanit(troncanit) nu cel specific, de la motor.Troncanitul se aude pana reduc din acceleratie.
                                Masina este un Logan din 2007 cu 40000km in bord,ulei castrol magnatec 5w40,alimentat toata viata lui cu motorina `mai ieftina`.

                                rog cei care au avut aceasta problema si cei care sunt mecanici sa imi spuna ce ar putea avea motorul.

                                va multumesc!
                                Asa face si la mine de cativa ani, acum am 76500 km, la fel la diagnoza au iesit ok injectoarele, dar din ce mi-au zis mie macanicii de la ele ar fi problema. Cica sa nu imi fac griji decat atunci cand incepe sa porneasca motorul greu.
                                Last edited by 77sky; 18 January 2012, 19:50. Reason: Automerged Doublepost

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google