Probleme Logan 1.5 DCI euro 4

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    zgomotul ala de care se tot vorbeste, cand motorul e la 1300-1700 de rotatii (cu aproximatie) este ceva normal! e zgomotul de motor diesel subturat, nu stiu de ce va mai chinuiti asa! si nu numai loganurile fac asa, toate diesel-urile subturate fac tacanitul ala. asta este, asa e motorul, nu ii dati importanta, incercati sa nu fiti in situatia asta, etc, etc...
    iar chestia cu turometrul, cu variatia turatiei la relanti, mi se mai intampla si mie, de ex, cand o scot din viteza si mai rulez un pic cu ea asa, pe liber... nu cred ca e vreo problema nici aici...
    1.5 DCi Laureat Gri platine, a strong car for a strong man!

    Comment


    • #32
      Variatia turatiei la ralanti poate fi de la consumatori, deci nu e o problema.
      Cel mai nou proiect auto din România!
      Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

      Comment


      • #33
        Totusi de ce se aude bataia aia? Se poate cumva elimina? Ca totusi trebuie sa treci si pe la turatiile alea...

        Comment


        • #34
          Daca e un zgomot normal cum sa se elimine? Te deranjeaza asa rau?
          Cel mai nou proiect auto din România!
          Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

          Comment


          • #35
            Originally posted by pisicutz View Post
            Totusi de ce se aude bataia aia? Se poate cumva elimina? Ca totusi trebuie sa treci si pe la turatiile alea...
            e zgomot de motor subturat. da, se poate elimina astfel; dupa ce treci de treapta 1, da-i 3000 de ture, astfel incat cand schimbi sa vina pe la 2200 si o sa dispara tacanitul... dar eu nu as face asta... schimbi la 2500, vine pe la 1800 si e ok....
            1.5 DCi Laureat Gri platine, a strong car for a strong man!

            Comment


            • #36
              Pistoanele

              SAL!! as vrea sa imi cumpar un logan 1.5 dci 85 (prestige) dar am auzit ca din cauza motorinei se infunda pistoanele , e adevarat ????

              Comment


              • #37
                n-are ce sa se infunde la pistoane. eventual injectoarele. si da, e adevarat ca daca bagi motorina proasta risti sa strici injectoarele. detalii mai multe nu pot sa-ti dau, ca eu am benzinar
                Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                Comment


                • #38
                  multumesc

                  multumesc pentru info., am vrut sa zic injectoare

                  Comment


                  • #39
                    Manolo nu se infunda nimic daca vei folosi motorina buna sau f buna si daca nu o sa mergi cu el subturat ( ex 30 km/ora in treapta a patra .... ). Chestiile aste nu ii plac la nici un motor diessel care este euro 3, 4, 5. ( adica cu injectie controlata electronic). Si inca ceva nu le place motorina cu foarte mult aditiv de curatare a instalatiei de injectie.

                    Ce zgomot ca eu nu aud nimic diferit fata de cum ar trebuii sa faca un motor diesel.
                    La cele pe motorina numai datorita faptului ca presiunea de compresie din camera de ardere este mai mare se produce un zgomot mai puternic. asta fara sa mai luam in calcul ca in momentul in care se aprinde motorina detonatia este mult mai puternica si mai zgomotoasa.
                    Last edited by andrei; 22 February 2008, 22:55.

                    Comment


                    • #40
                      Sper ca nu sunt off topic prea mult..am desfacut filtrul de motorina la 20K Km..se vede doar un pic mai negru, ca sa zic o usoara tenta la baza filtrului 1,5cm maxim in lungime dar numai pe o parte a lui. In rest interiorul filtrului curat spre foarte curat-tabla fara depuneri de pilitura sau mai stiu eu ce impuritati! Motorina cum am mai zis E4 MOL.

                      Comment


                      • #41
                        Zgomot intre 1500-1800 Turatii

                        Am sesizat ca la 1500-1800 turatii se aude un zgomot ciudat ,mai are cineva problema asta sau dca stie cineva despre ce e vorba sa-mi spuna si mie(LOGAN 1.4l Euro 4).

                        Comment


                        • #42
                          Originally posted by lineup View Post
                          Am urmatoarea problema si daca e inchipuita sau nu sa-mi spuneti voi ... Motorasul meu dci 70cp inca din prima zi (acum are 370 km) intre 1200rpm ... ~1800rpm, cel mai pregnant cam pe la 1450 rpm produce un tacanit ca de tacheti ...Eu am pus problema pe rodaj sau poate e un zgomot specific acestui motoras diesel .... Cu toate ca peste 1900-2000 nu mai sesizabil acel zgomt ... Cei care au masina inca in rodaj ati sesizat sau nu aceste zgomote???

                          Da.. Acelasi sunet il am si eu. Apare la 1400 si la mine nu se aude numai in sarcina, se aude si scoasa din vit daca o accelerez. Daca te joci cu acceleratia si o tii la 1400 1500 scoasa din vit e mult mai pronuntat sunetul.
                          La inceput m-am speriat si am umblat pe la mai multe serviceuri dar toti mecanicii spuneau ca am eu pasarele si ca se aude chiar frumos. Beleaua era ca am renuntat din prima la garantie pe motiv ca in iasi la caremil se fac magarii mari si e ingrijita mai bine de mine. Intr-un final am bagat ceva spaga si am puso pe tester la caremil ca erau cam singurii care aveau pentru dci. Bineinteles ca tipul batea putin campii si cand a terminat testul a venit la mine si a zis ca is injectoarele obosite si in maxim 10.000 pica. Tin sa spun ca atunci aveam 30.000 Km; acum am 120.000 si nu am schimbat nimic.
                          Am inteles ulterior ca acel sunet e normal si il au toate dci-urile. Cica la turatia respectiva intra motorul in "rezonanta" sau ceva de genul... Sa stii ca zgomotu l-am intalnit si ma un bmw 525 numai ca apare intre 2000 si 2300 si il auzi, bineinteles daca stai cu capota ridicata si aproape de motor ca e antifonata ala germania)

                          Comment


                          • #43
                            Zgomotul de care se vorbea este normal nu conteaza ce ulei cum sau in ce fel ,este un zgomot normal, dar am si o problema am masina noua esteluata din mai 1.5 85cp si am 10000km facuti cu ea ,am facut schimbul de ulei la 7500 de km si am bagat CAstro Edge 5w40 am observat ca de la un timp(de la 8500km)cand o turez pana la 2500 parca se chinuie dar pana la 2000de ture merge bine, mentionez ca pana acum nu a mai facut asa ,nici nu scoate fum dubios ,ce sa fie filtru de aer ,motorina ?????

                            Comment


                            • #44
                              In sarcina sau la ralanti?
                              Cel mai nou proiect auto din România!
                              Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

                              Comment


                              • #45
                                Este in sarcina ,la relanti nu face asa

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google