Rateu Aprindere Cilindru

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Rateu Aprindere Cilindru

    Domnilor, va rog sa imi dati si mie o sugestie, pentru ca nu mai stiu incotro sa ma indrept:
    De mai multe luni, Loganul benzinar isi alege cate o pornire la rece, din cand in cand, in care se balbaie, tremura zdravan, face ca tractorul, iar check-engine se arpinde intermitent. Daca ajut cu acceleratia, e ok. Deasemenea, uneori, dupa demaraj, in treapta a doua/a treia, merge "in suturi" o vreme. O problema este ca fenomenul nu e permanent, dar se agraveaza. La pornirile la cald, in general porneste unsa. La relanti nu prezinta probleme.

    Deoarece locuisec chiar in zona Meridian-Militari, am efectuat, la diverse intervale, vizite la acest service, cu urmatoarele rezultate:
    La prima vizita, au schimbat bujiile, si mai vedem. La a doua, au curatat MPP, si mai urmarim. Dupa cateva luni au constatat ca apare eroare de combustie numai pe cilindrul 4, mi-au retinut masina ca sa o incerce la rece, dimineata, apoi mi-au spus ca au incercat cu alta bobina de inductie, si face la fel, lucru pe care ei nu il inteleg. Sa mai merg cu ea asa, "masina ramane sub observatie".

    Pe toata durata acestor vizite, am avut tot timpul impresia unui profund diletantism, unei lipse de pricepere completata cu scarba a celor ce s-au ocupat de masina - cam aceiasi mereu - desi le-am lasat si lor cate ceva. Oamenii se uita prostiti, isi dau cu parerea, si nu stiu cum sa te expedieze mai repede. Ultima oara receptionerul mi-a predat cheia stingherit si a spus "nu stim ce are, nu va costa nimic, nici macar testarea".

    Ce credeti ca are si unde imi recomandati sa merg, in zona militari, ca sa beneficiez de un tratament apropiat de normal?

    Multumesc

  • #2
    Uite aici 8 pagini din care poti afla care ar putea fi cauzele ce determina aprinderea martorului antipoluare.
    http://www.loganclub.ro/forum/martor...or+antipoluare sau aici;http://www.loganclub.ro/forum/martor...or+antipoluare
    Last edited by IancuMIC; 28 December 2013, 12:54.
    Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

    Comment


    • #3
      incearca sa o pornesti cu un alt UCE. se poate ca problema sa fie pe placa electronica....o rezistenta arsa, decalibrata....ceva de genul. am avut experienta unei astfel de erori cu un UCE injectie.

      Comment


      • #4
        Verifica sonda de oxigen amonte(cea de pe galeria de evacuare),aceasta trimite date eronate spre calculatorul central si nu se face amestecul corect in camera de combustie de aceea se aprinde si martorul in bord.Un rateu de combustie poate duce la degradarea catalizatorului.

        Comment


        • #5
          Dupa cum se comparta aduce mult a injector care nu lucreaza cum trebuie/injector infundat, mai ales ca ai eliminat multi alti factori.

          Mergi in service si zi-le la mesterii pacii sa faca si operatiunea asta, data jos rampa de injectoare si curatata (in mod normal ar trebui sa aiba instalatie dedicata pt asa ceva daca e service de reprezentanta si nu cofetarie)

          Comment


          • #6
            Aceiasi problema si la mine.Cand si cand pornea balbait.Apoi a inceput sa merga in 3 si in cele din urma s-a aprins check engine intermitent.Am scos fisele pe rand, la cilindrul 4 scanteie anemica.Am pus bobina noua si s-a rezolvat.Poate nu au incercat cu o bobina buna nici ei...Nu stiu .Eu asta am patit saptamana trecuta.

            Comment


            • #7
              Cand e produsa masina? Are GPL cumva?
              Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

              Comment


              • #8
                buna.

                si eu am aceasi problema.rateuri,merge foarte greu pe benzina,relantiu rau.am pus un alt calculator de la un alt logan,mergea foarte bine.iar calculatorul de pe masina mea a mers bine pe masina cealalta de la care am schimbat calculatorul.a mers cam 2 luni dupa care a reaparut aceasi problema.am pus ieri un alt calculator de la cineva si iar merge bine masina.nu stiu ce ar putea deregla calculatorul.

                Comment


                • #9
                  cel mai probabil injector cu probleme

                  Comment


                  • #10
                    Injectorul sau calculatorul. Eu am patit asemanator cu cilindrul 3. La mine a fost din calculator, o rezistenta busita.Nu are legatura cu sonda. Sonda nu face corectie pe cilindrii.
                    Incearca cu un alt calculator in prima faza, este cea mai rapida si simpla metoda. Roaga un coleg sa te ajute
                    sigpic

                    Comment

                    Working...
                    X
                    Anulare DPF
                    Politica de Securitate Google