Mersi Marius,apar atatea probleme la masinile astea ca nu strica sa stii cat mai multe.
Martor Airbag
Collapse
X
-
vin fara nicio rezolvare.nu am reusit sa rezolvam problema, dar s-ar putea mai mult ca sigur si sper sa fie de la aceea panglica ( cea alba, si subtire) sa fie undeva intrerupta.pe aparatul de masura indica , ca pe undeva firul este intrerupt dar asta inseamna volan desfacut , si multele pentru a se ajunge pe rola pe care este infasurat.poate ca o sa ma duc si la reprezentanta sa fac un test pentru orice eventualitate.
Comment
-
Nu vreau sa te sperii dar reparatia se face prin inlocuirea blocului de lumini care costa cca.700 ron.(am scris 11 postari mai inapoi).Unii au reusit lipirea contactelor.Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.
Comment
-
Petrutzmarian;acea panglica,pe care se afla si circuite ce tin de air-bag,este o componenta a blocului de lumini.
Se poate intampla,din neatentie odata cu inlocuirea coloanei de directie,ca aceasta panglica sa nu fie fixata bine in locasul ei,iar prin miscarea axului volanului sa fie agresata.Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.
Comment
-
astazi am rezolvat problema.nu a fost vorba de nicio panglica, niciun bloc de lumini, nu a avut legatura cu toate astea.am fost la reprezentata, am facut o diagnoza, si era un circuit intrerupt al airbagului pasager.sub bord, sub capatul de la torpedou ( in partea dreapta langa mocheta) se afla doua "mufe" care fac legatura intre airbag si calculatorul airbagului.a fost desfacuta, curatata cu putin spray de contacte, suflata putin cu aer si gata.nu facea bine contact si d'asta se aprindea martorul.merita sa incercati si voi acest lucru, fiind foarte ieftin un spray pentru contacte si poate se rezolva ieftin.spor la treaba
Comment
-
Ma bucur ca ai rezolvat si ca nu a fost ce intuiam eu(te-ar fi costat enorm).Trebuie sa recunosc faptul ca me_catalin a ghicit defectul:sa dam cezarului ce-i al cezarului.Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.
Comment
-
Eu am ajuns la calculatorul airbagului sa vad daca este vreo mufa cu probleme dar mufa e intacta.Are si o siguranta care nu o lasa sa miste aiurea in soclu.Este o mufa galbena pe partea de la pasager cum ar veni...
La mine problema a inceput acum un an, in decembrie 2010 cand am plecat intr-o seara foarte friguroasa, la -15* constatand ca martorul de la airbag sofer a ramas aprins.Dupa 2 km am oprit si la pornire nu s-a mai aprins.
Urmatoarea "abatere" a fost asta vara, (august 2011) cand s-a aprins martorul airbag sofer aleator dupa 400km de mers continuu.
De atunci se aprind mai des, pe rand si simultan ambii martori, si cel de sofer si cel de pasager.Am inlocuit recent (acum 3 saptamani) volanul cu unul de piele si panglica respectiva este intacta iar spirala aceea cu mufa alba cu fire subtiri e ok..
Precizez ca martorii nu se aprind de fiecare data.Ci doar cand vor muschii lor.
Am sa ma uit si eu sub torpedou sa vad care-i treaba.
Partea mai nasoala e ca daca vrei sa vinzi masina nu mai pune botul cumparatorul ca e "un bug" dacia si crede ca masina ar fi fost trantita...
URAAAT !Celor care nu stiu sa mearga cu diesel cautati pe google: "Exploatare diesel ! MAK"
Comment
-
Am fost azi in service si am schimbat caseta de directie, dupa inlocuire am ramas cu martorul airbag sofer aprins. Mai precis la punerea contactului se aprinde martorul luminos, se stinge dupa pornire, pana aici totul este normal, numai ca dupa aproximativ 15 secunde se reaprinde si ramane aprins.
Poate avea vreo legatura cu inlocuirea casetei de directie?
Comment
Comment