If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Da este posibil;au mai fost cazuri cand au miscat mufe,au afectat diferite circuite dedicate.
Verifica in prima faza conexiunile de la calculatorul air-bag,care se afla undeva sub suportul de pahare.Ia in consideratie si postul mai sus de cel postat de tine.
Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.
Am fost azi in service si am schimbat caseta de directie, dupa inlocuire am ramas cu martorul airbag sofer aprins. Mai precis la punerea contactului se aprinde martorul luminos, se stinge dupa pornire, pana aici totul este normal, numai ca dupa aproximativ 15 secunde se reaprinde si ramane aprins.
Poate avea vreo legatura cu inlocuirea casetei de directie?
Daca a invartit cineva de volan cand nu era caseta pe masina e posibil sa fi rupt panglica de la airbagul sofer.
Toate mufele sunt ok, posibil sa fie afectata acea banda! Ce inseamna din punct de vedere financiar inlocuirea acelui circuit?
Suspiciunea mea este legata de modul in care s-a facut inlocuirea casetei de directie, respectiv la demontare mecanicul a lovit de vreo 2 ori cu ciocanul caseta care se incapatana sa nu iasa fara a desface surubul de la articulatia coloanei volan.
Pai acea panglica cu circuite tine de blocul de lumini,nu se poate lua separat.Deci ar trebui cumparat blocul de lumini.Da eu am o vorba; nu cumpara pana nu desfaci ca sa stii ce trebuie sa ei.
Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.
Daca a invartit cineva de volan cand nu era caseta pe masina e posibil sa fi rupt panglica de la airbagul sofer.
Diagnostic corect!
Reconstituire:
s-a demontat caseta cu rotile drepte, remontarea s-a facut cu rotile virate!!!, asta inseamna ca distributia infasurarii benzii s-a schimbat!
In conditii normale, se poate roti volanul aproape trei ture spre stanga pentru a se strange banda la maxim si respectiv aproape 3 ture spre dreapta pentru ca banda sa se destinda complet ( fara caseta din pozitia cu rotile drepte).
In cazul meu, daca s-a rotit cel putin o tura volanul fata de pozitia initiala, inseamna ca intr-o parte nu au mai ramas decat 2 ture!.
Pentru a vira maxim se roteste volanul 2 ture si 1/4 (caseta montata), este lesne de inteles ce s-a intamplat cand am depasit 2 ture!
Remediere:
am rezolvat-o cu un prieten, mai precis am relipit banda, nu-i usor dar se poate. Din pacate am pierdut vreo 2 cm din banda, sa vedem cum se va comporta in timp.
Lungimea ramasa este suficienta, permite rotirea maxim 2 ture si 1/2 (fara caseta) necesar fiind 2 ture si 1/4 ( caseta montata)!
PS: numarul de rotatii este valabil pentru caseta mecanica!
Ma bucur ca ai scapat ieftin.
Am mai spus-o tot pe acest thread:solutia lipirii nu a dat intotdeauna rezultate,se va vedea in timp.Sper sa tina si sa faci parte din categoria celor care au reusit.
Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.
Faraonw cauta tutoriale pe youtube sau la crististreulea.
Eu mi-am rezolvat problema cu martorul pana la urma.
Cum zicea petrutzmarian sunt niste mufe sub torpedou care se pare ca sunt pentru airbag pasager dar sunt si sub bord in partea cealalta, langa maneta de deschidere capota, care evident sunt pentru airbag sofer.Am miscat putin contactele, mufele alea, ca n-am reusit sa o desfac s-o curat.Nu se mai aprinde, probabil nu facea contact bine.
Celor care nu stiu sa mearga cu diesel cautati pe google: "Exploatare diesel ! MAK"
vad ca mai multi ati avut/aveti probleme cu martorul de la airbag si acuma si eu
ce am observat la masina mea, ca martorul acela se aprinde daca las masina in panta - nu glumesc. adica: o opresc in panta cu fata la vale pana acuma, invers nu am incercat , ma duc sa-mi fac treaba, plec cu masina si ramane aprins. cand ajung pe drum drept opresc motorul, il pornesc din nou si nu se mai aprinde.
are cineva idee care ar fii legatura?
am fost la service, fiind in garantie o sa-mi schimbe nu stiu ce, ca a dat o eroare pe tester, din cate am inteles panglica de la volan. inca nu am ajuns sa le spun si de treaba asta, da poate ar m-ar scuti de o asteptare mai lunga la service.
Mersi
Chiar ca nu are nicio treaba pozitia masinii cu aprinderea martorului airbag; daca aprinderea martorului se datoreaza unei agresiuni asupra panglicii din cochilia volanului, mai degraba conteaza pozitia in care ramane volanul dupa oprire.
Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment