If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Am înlocuit fisele vechi cu unele noi de origine, pot spune ca maina merge foarte bine acum, chiar se simte diferena i la ralanti. Sunt bucuros ca am scpat i de sacadarea motorului în sarcina.
Este bine ca ai rezolvat....cu fisele am patit-o si eu, chiar mai des...
La mine frecvent fisa propriu zis iese din terminalul de metal in care sta si evident nu mai face contact si incepe sa intrerupa....invariabil am patito cu toate fisele incercate ( originale, beru aftermarket, ngk, magnetti, bosch)..
Eyquem recomanda schimbarea lor la 60 000 km din ce imi aduc aminte....cred ca grija cea mai mare trebuie avuta cand se scot de pe bujii, atunci se slabesc pana ajung sa iasa definitiv..
ai gpl pe masina, din fabrica, sau rampa de injectoare schimbata? e primul logan pe care-l vad cu regulator si cu mai mult de un furtun in rampa de injectie, toate pana la asta au fost conform manualului de service, adica simplu, fara nimic din ce ai tu acolo atarnat pe rampa
oricum, idee ae ca da, pe tururl pompei poti sa-l pui linistit, daca rezista filtrul la 4 bari. pompa ar trebui teoretic sa faca vreo 3 bari.
Am desfacut si eu pompa de benzina sa vad daca are mizerie.Dupa 130000 de km din care 60.000 facuti pe gaz nu avea nici un pic de mizerie.am masurat si presiunea
ai gpl pe masina, din fabrica, sau rampa de injectoare schimbata? e primul logan pe care-l vad cu regulator si cu mai mult de un furtun in rampa de injectie, toate pana la asta au fost conform manualului de service, adica simplu, fara nimic din ce ai tu acolo atarnat pe rampa .
Daca numai la motor cald apare sacadatul problema vine de la culbutorii dereglati .Cu timp (uzura normala)se micsoreaza distantele intre supape si culbutori,(supapele se bag incet in scaune / tija supapei se ridica mai sus / se micsoreaza distanta intre tija si culbutori)- altfel cand se incalzeste motorul materialele se dilata , distanta dispare = incepe sacadatul .Deci la rece exista distanta la limita si totul pare ca functioneza normal .
Trebuie reglati tachetii, la admisie 0,15 mm ,la evacuare 0,30mm. Un pic mai mult cum cere cartea si scapi de intreruperi. Bujia sa fie cu un singur electrod ,(Renault , 12 lei)pe care reglezi la o,7mm
La mine asa sa rezolvat problema, (sacadatul intre 2000/2500 dar si la relanti )nici vorba cu schimbarea senzoriilor ce am efectuat pe masina la gramada.
Exact asa face si la mine doar la drum lung (cu masina calda).Cel mai tare face in a treia la urcare cu acceleratie constanta sau usoara.
A mai rezolvat cineva problema la fel ca deak ? Doar la service se poate regla ?
Daca o problema se poate rezolva atunci nu trebuie sa te stresezi, daca nu se poate rezolva atunci chiar nu are rost sa te mai stresezi.
reglajul sa-l faci si la rece si la cald, daca ies valori diferite de ce zice cartea, iei valoarea de mijloc intre rece/cald. si inca o singura remarca, manualul de service recomanda ca distanta la bujii sa fie 0.9mm, nu 0.7mm.
Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.
nu va legati de poza caci am luat una de pe net.... scuze de eroare
intrebare era daca pot pozitiona un filtru de benzina in pozitia aceia?
revin:
sacadarea / intreruperea / mers neregulat
- are loc simtitor dupa 2000 rpm....
- nu apare tot timpul este INTERMITENT (s-ar putea sa ma duc pana la munca sa fac 12 km si sa nu faca deloc la fel de bine cand ma reintorc acasa imi sacadeaza)
- uneori se simte foarte tare, alteori de abia il simtit, uneori cand urc trebuie sa tin motorul peste 3000 rpm caci merge in socuri !
reglajul sa-l faci si la rece si la cald, daca ies valori diferite de ce zice cartea, iei valoarea de mijloc intre rece/cald. si inca o singura remarca, manualul de service recomanda ca distanta la bujii sa fie 0.9mm, nu 0.7mm.
O.K. Seba, deci sa inteleg ca asta-i rezolvarea problemei, am uitat sa precizez ca am curatat de curand MPP-ul si am buji cu doua brate (scria cineva ca trebuie musai cu un singur brat).
Intrebare: Se poate face doar la service sau se poate face si acasa ? Cat costa ?
Daca o problema se poate rezolva atunci nu trebuie sa te stresezi, daca nu se poate rezolva atunci chiar nu are rost sa te mai stresezi.
se poate face oriunde daca ai un mecanic bun si o lera spion. nu stiu cat costa, dar sfatul meu e ca orice umblatura in motor sa se faca in service. ca schimbi un brat, placute, bujii, filtre, asta poti sa faci si tu, dar la motor, daca nu esti mecanic sau nu stii sigur ce si cum sa faci sau n-ai nici sculele necesare, mai bine fa la un service. din amintiri, ora de manopera in reteaua dacia e in jur de 60 lei.
si nu in ultimul rand, nu fa exact cum zic eu, mai intreaba, s-ar putea sa vorbesc prostii citeste manualul de service, ca acolo scrie negru pe alb si ala e documentul oficial de reparatie.
Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment