Sacadare Motor Intre 2000 Si 3000 RPM

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Sacadare Motor Intre 2000 Si 3000 RPM

    Salut.

    Intampin urmatoarea problema: in aceleratie constanta intre 2100 si 2900 mai exact, motorul sacadeaza ca si cum nu sar alimenta (mers in socuri).
    Se simte efectiv cum tremura taota masina
    Simtomele sunt in treapta 2,3,4 in acelasi regim de turatie.

    Masina este un Dacia Logan 1.4 din 2008.

    Urmeaza sa schimb fisele de buji, pentru ca nu au fost schimbate pana la 90.000km .

    Folosesc buji ngk vline 28 si am schimbat bujiile la fiecare 20.000 km

    (Am vazut foarte multe comenturi legate de bobina+fise+bujii pe alte forumuri)
    Daca ati intampinat si voi problema va rog sa ma ajutati sa stiu ce sa schimb.
    http://www.youtube.com/watch?v=CqjwtuQAk-A

  • #2
    Calculatorul de injectie e resoftat? Ai chip tuning?
    sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

    Comment


    • #3
      Am uitat sa specific asta DA este resoftat de la 30k si acuma am 90k.
      Am mers cu pc-ul conecat pentru a vedea daca am erori in soft si nu a iesit nimic.
      Ar mai trebui sa mentionez ca defectul este intermitent si ca nu difera de benzina pe care o bag.
      http://www.youtube.com/watch?v=CqjwtuQAk-A

      Comment


      • #4
        Este o problema des intalnita la cei cu remapare. Nu gasesc acum, dar s-a discutat pe tema asta, iar singura solutie pentru a scapa de simptomele alea, este sa pui softul original inapoi. Iti spun asta ca sa nu te apuci sa schimbi degeaba fise, bujii, bobina, etc.
        sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

        Comment


        • #5
          Masina mea cu 3 feluri de softuri face la fel (cel mai tare se simte in treapta a 3-a in accelerare foarte usoara, pentru sofer e sesizabil, pentru pasageri mai greu).

          Masina cu 20 000 km resoftata cu unul din softurile puse de mine merge fara aceasta problema.

          Eu cred ca dupa softare daca exista o mica ezitare pe aprindere se simte mai repede decat pe softul din fabrica.

          Stiu exemplu care avea remaparea si a pus softul stoc si inafara de pierderea de cuplu la turatii medii nu s-a schimbat nimic. Intreruperea ramasese acolo.

          Faci ce crezi dar eu zic sa o lasi in pace si daca se agraveaza sa te impacientezi ( daca nu ai schimbata pana la 90 000 km bobina sa te pregatesti intr-o dimineata sa porneasca amsina si sa merga in 2 pistoane e timpul ei )

          Comment


          • #6
            Poi ii grav, pentru ca motorul nu trebuie sa functioneze asa.
            Si ma gandesc ca poate ii o anumita componenta pentru ca DEFECTUL ESTE INTERMITENT.
            Ma gandesc ca poate cine ia dat de cap deja.
            http://www.youtube.com/watch?v=CqjwtuQAk-A

            Comment


            • #7
              Sacadarea intre 2000 si 2500 de rpm o am si eu. (1.4 cu gpl din fabrica si cu remapare Dimsport)

              Cu cat este filtrul de aer mai infundat cu atat e sacadarea mai pronuntata.

              Totusi nu vad in asta un neajuns major. Disconfortul este mai mic decat avantajul remaparii.
              Logan GPL 1.4

              Comment


              • #8
                verificati bujii,fise, bobina ...
                Cum a zis cineva mai sus , daca e o problema la aprindere, softul o evidentiaza mai tare.
                Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                Comment


                • #9
                  Fara efect, am schimbat eu fise, bobina noua, bujii, la fel face. tot soft dimsport am si eu.
                  De la soft vine problema mai mult ca sigur, dar ai dreptate, daca ai o mica problema la aprindere, sacadarea este proieminenta.

                  Comment


                  • #10
                    Am gasit problema
                    Motorasul pas cu pas. Era imbacsit si plin de JEG dupa ce l-am curatat merge ok.
                    Ii multumesc lui Leu de ajutor si o sa pun o poza.
                    http://www.youtube.com/watch?v=CqjwtuQAk-A

                    Comment


                    • #11
                      Exact aceeasi problema o am si eu in aceleasi conditii de turatie si tot cu dimsport am schimbat bujiile tot nimic o sa incerc sa curat si motorasul pas cu pas.. dar e ciudat ca problema asta nu o are si cineva fara dimsport...mie mi se pare ca sacadatul se accentueaza cand este calda masina si cateodata face asa in toate treptele de viteza de obicei face decat in treapta 3. sacadatul se simte doar in plaja aceea de turatie 2000-2500 daca accelerez constant si repede nu se simte nimic, ma gandesc ca daca era bobina sau fisele facea tot timpul si nu puteam sa mai accelerez.

                      Comment


                      • #12
                        am curatat si motorasul pas cu pas tot sacadeaza se simte decat in treapta a 3-a ....pana sa schimb bujiile cu cap de iridium pentru GPL si sa curat motorasul se simtea si in treptele 2si 4 acum merge mult mai lin masina dar sacadatu nu a disparut

                        Comment


                        • #13
                          Si eu am o mica intrerupere dar intre 4000-4500 rpm si se simte doar in treapta 1 si 2 , benzina bag doar rompetrol , bujiile au vreo 7 mi de km iar softul este stock , nu i-am dat prea mare atentie pentru ca ajung foarte rar dupa 4.000 rpm, eu ma gandesc la un suport motor sau bieleta antirasturnare.

                          Comment


                          • #14
                            Când am postat problema am primit foarte multe raspunsuri, dar nici unul nu mă mulţumit aşa că am mai căutat şi pe alte forumuri.
                            Am găsit o discuţie asemănătoare pe un forum Renault Twingo.
                            Probabil îi pe ducă M p cu p.
                            Si în cazul meu sa păstrat sacadarea, dar fata de cum era pot sa zic că se simte 20% doar pe tr 3 de viteză
                            http://www.youtube.com/watch?v=CqjwtuQAk-A

                            Comment


                            • #15
                              am schimbat bobina si sa rezolvat nu mai sacadeaza masina merge foarte lin, este alta masina ..se simte si cand sta pe loc merge mult mai rotund inainte avea o mica intrerupere de care nu miam dat deama pana acum cand am schimbat bobina ....ca sa va convingeti o desfaceti si se vede ca e crapata si afumata pe spate , crapaturile sunt pe margine .

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google