Inainte de sarbatori am fost la un service sa-mi schimb kit-ul de ambreaj, iar cand m-am intors dupa masina, acesta mi-a aratat ca firul de masa de pe motor are izolatia topita in urma unui scurt circuit. Am mers la un electrician care mi-a spus ca cineva care a umblat la motor, nu a mai legat o alta masa si cand a pornit motorul, si-a luat masa de pe un singur fir (cel cu problema) si acesta este motivul supraincalzirii acestuia. Trebuia sa plec in acea zi la Iasi si apoi la Botosani. L-am intrebat daca este vre-o problema sa plec asa si mi-a spus ca pot merge dar sa verific daca acel fir de masa se incalzeste. L-am verificat si la pornire si in mers si dupa 3 ore de functionare a motorului si nu se incalzeste. Intre timp am facut cu masina in jur de 1500 km si l-am tot verificat in diverse situatii. Niciodata nu l-am gasit cald. Intrebarea mea este cum sa procedez?! Trebuie desfacuta instalatia sau pot circula asa in continuare?! Este posibila si adevarata presupunerea electricianului cu privire la cauza topirii acelei izolatii sau poate fi alta cauza?! Am descoperit tot cam in acea perioada ca si unul din contactii de pe luneta de la dezaburire este dezlipit. Poate avea o legatura (sa fi folosit dezaburirea si sa se supraincalzeasca si de aici acea problema cu firul de masa si dezlipirea acelui contact)?!
Astept raspunsuri de la cei care se pricep si ii rog respectuos sa nu posteze pe cei care au doar presupuneri. Multumesc.
Este vorba de firul de masa aflat in partea dreapta a motorului, cum privesc masina din fata acesteia.
Astept raspunsuri de la cei care se pricep si ii rog respectuos sa nu posteze pe cei care au doar presupuneri. Multumesc.
Este vorba de firul de masa aflat in partea dreapta a motorului, cum privesc masina din fata acesteia.
Comment