Salutare tuturor! Scuzati-ma ca deschid un thread nou dar nu am gasit informatii relevante pe celelalte. Loganul maicamii are 45000 de km si a mers cu motorina numai de la pompa. A fost rulata cel mai mult in oras si la turatii joase. De cand a venit frigul a inceput sa porneasca greu (trebuia sa dau foarte mult la automat). I-am schimbat bujiile dar nu sa rezolvat problema. Intr-o dimineata am incercat sa amorsez circuitul la para si am obsevat conducta care iese din para nu era conectata foarte bine la para si scuipa motorina pe acolo cand faceam presiune, iar peste noapte se dezamorsa circuitul probabil din cauza asta. Masina a pornit cu chiu cu vai, am mers 4-5km dupa care am stationat in jur de o ora. Cand am vrut sa plec nu a mai vrut sa porneasca deloc. Am desfacut turul de la injectoare sa vad daca ajunge motorina la ele, dar nu curgea nimic cand la automat, deci din pompa nu pleaca deloc motorina, probabil o da toata pe retur.
Am tractato la un service unde au pusa pe tester cu singurul verdict: Lipsa presiune in rampa comuna. Mecanicul de acolo a schimbat regulatorul de presiune (imv) dar fara rezultat, a pus chiar si un dop in locul imvului dar degeaba. Mecanicul spune ca este uzura pe cei doi cilindri din capul hidraulic. Span nu a gasit deloc pe circuit. Din cauza uzurii el spune ca pompa nu face presiune suficienta astfel incat sa invinga o supapa si sa ii dea drumul in rampa la motorina.
Mentionez ca a spus ca pistonasele nu sunt blocate sau altceva, pur si simplu au o uzura de cativa micron.
Intrebarea mea este: Exista vreun sambure de adevar in ce mia spus pompagiul? Motorina nu intra in rampa daca nu are o anumita presiune? Ce ar putea fi defect de nu pleaca motorina de la pompa spre injectoare?
Imi este greu sa cred ca se poate uza pompa in 40k km.
Va multumesc pentru ajutor!
Am tractato la un service unde au pusa pe tester cu singurul verdict: Lipsa presiune in rampa comuna. Mecanicul de acolo a schimbat regulatorul de presiune (imv) dar fara rezultat, a pus chiar si un dop in locul imvului dar degeaba. Mecanicul spune ca este uzura pe cei doi cilindri din capul hidraulic. Span nu a gasit deloc pe circuit. Din cauza uzurii el spune ca pompa nu face presiune suficienta astfel incat sa invinga o supapa si sa ii dea drumul in rampa la motorina.
Mentionez ca a spus ca pistonasele nu sunt blocate sau altceva, pur si simplu au o uzura de cativa micron.
Intrebarea mea este: Exista vreun sambure de adevar in ce mia spus pompagiul? Motorina nu intra in rampa daca nu are o anumita presiune? Ce ar putea fi defect de nu pleaca motorina de la pompa spre injectoare?
Imi este greu sa cred ca se poate uza pompa in 40k km.
Va multumesc pentru ajutor!