Dupa codul rosu care a trecut pe la noi la Braila,nu a mai pornit masina.Constatare:Baterie dusa.Nu am mai reusit sa deschid capota deoarece cablul de deschis era blocat.Am obtinut mai multe variante de ajutor pentru a porni, dar toate se legau de capota sa pot porni de la alta baterie cu cabluri,schimb de baterie....Am rupt bineinteles parghia de tras capota,sufa,asta e.Am tras masina si am reusit sa o pornesc, s-a incarcat bateria si acum merge.Stie cineva CUM POT DESHIDE CAPOTA FARA SUFA.Nu as vrea sa stric prea multe ca nu da bine la imagine
Probleme De Deschidere A Capotei
Collapse
X
-
eu am desfacut-o cu surubelnita prin grila din fata dar dupa am schimbat inchiderea
-
Din pacate ati facut greseala dupa greseala...ati rupt si sufa iar pornirea masini prin tragere putea sa va coste distributia!
Poate din patania dvs. va invata altcineva: cel mai bire era sa duceti masina, pe platforma sau remorcata, la un garaj incalzit, in hala unui service mai serios...undeva unde cablul capotei se putea dezgheta in liniste si puteati deschide capota.
Din pacate e boala veche blocarea capotei la frig, cand baga zapada prin fata masinii....si eu am acum capota blocata. Sper sa porneasca si sa nu urmez sfaturile deabia date aici.
Acum....pentru a deschide capota blocata...va recomand cu toata seriozitatea o vizita la reprezentanta, sau la un sevice care va garanteaza ca stie ce face pe acolo. Asta ca sa nu va treziti si cu alte pagube din incercari cu tot felul de unelte, sarme surubelnite, etc.
Comment
-
daca s-a rupt doar gluma de maneta din bord de plastic se desface plastiele si se ajunge la cablul minune
cu un patent ca sa tineti contra si o cheie franceza, garantat o desfaceti
dupa aceea se pot face ceva modificari sa nu mai reveniti la gluma de cablu complet cu tot cu deschiderea din bord
de 2 ani am facut o improvizatie (cablul era intact,tot tot, asta a fost norocul ) si nu mai am probleme si nu m-a costat cat costa kitul de cablu nou complet !!!
cu ceva scule de acasa si piese, in 15 min am rezolvatLast edited by Leo0608; 31 January 2014, 01:09.
Comment
-
si eu am patit asa ceva dar am procedat altfel am slabit incuetoare din cele doua piulite de 8 cu un prelungitor prin grila din fata dupa care capota se ridica circa 4-5 cm si cu o sirma mai lunga groasa cu un carlig in varf am dat de clenci si surpriza sa deschis fara sa stric nimic.de ce nu se deschidea? acel cablu negru care se fixseaza pe incuietoare are un plastic de ghidaj acela sarise din locasul lui
Comment
-
pai e simplu. Am scos plasticele de 2 lei de sub bord unde se prindea cablul, am confectionat din tabla groasa o prindere fixa a cablului de stalpul masinii(am folosit 2 chei franceze si ciocan) cu acelasi surub cu cap torx cu care se prindea plasticul
Am pus fortat o rozeta de robinet , putina sarma otelita sa nu iasa rozeta de pe cablu si gata
am scapat de luat un kit complet de cablu
prostiile alea de plastic care se pun in cap patrat sunt slabe rau. Am rupt una noua dupa ce asezasem cablul care se miscase in mecanismul de plastic cand am dat prima oara mecanismul jos(acolo este si un arc ! )
Comment
Comment