If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Am pe logan acum discuri de VAN cu care am parcurs 41.000km dupa ce doar unul a fost rectificat pe strung la doar 4000km dupa ce am pus perechea pe masina.
Discurile sunt ATE si rectificarea a fost necesara din cauza unui butuc stramb, care evident a fost schimbat si el.
Masina nu are absolut nici o bataie in prezent.
Discutii, discutii, discutii ...
Mai are cineva pe masina disc/discuri rectificat/e cu peste 40.000km pentru o comparatie?
Sau poate nu am franat eu destul de racing sa le f#t dupa rectificare in traficul din Buc. si in zecile de drumuri Buc. - Rm. Valcea?
Daca nu s-au dus la Tavinushu sa le rectifice ! Asa le trebe ! A propos, incearca sa nu mai macani, sa scrii cat de cât corect românește și măcar de formă, îngrijit. De nivelul intelectual ori al cunostintelor in materie de metalurgie ne-ai lamurit. Pe ce axa sa fie deviatia ? O data ce s-a rodat placuta si discul, nu mai este plana suprafata de frictiune. Asta daca reusesti sa intelegi despre care plan se vorbeste.
@madhorsefuzzy: Daca esti sigur de calitatea unui disc rectificat, mergi la munte, incarca masina cu 4 persoane si dai la vale mai repede decat o faci de obicei. Daca nu le bulesti, norocul tau. Eu n-as fi asa de sigur, desi problema ta a fost generata de un defect al butucului, initial si nu de calitatea proasta a discului.
Un disc de calitate buna poate fi forjat pana ii sar capacele, atata vreme cat este apoi racit corespunzator.
Trebuie spus ca nu este cazul clasic de disc rectificat. Bataia nu ti-a aparut de la deformarea discului per se, ci din cauza rotatiei aiurea imprimate de butuc, din cate am inteles.
Dorele, nu vorbi despre scrisul corect romaneste, pt ca te bati singur. o sa iti sara tot forumul in cap, din moment ce nimeni nu foloseste uppercase si diacritice la tastatura.
observ intensa ta preocupare de a distrage atentia de la adevaratul subiect al discutiei si apreciez ca te-ai straduit sa scrii corect, din toate punctele de vedere, ultima postare, dar, nu ti-a iesit pe deplin.
cred ca de cunostintele tale in materie de metalurgie ne-am lamurit cu totii.
se pare ca sunt destui care si-au rectificat discurile si nu au mai avut probleme. asta e.... ne fortam norocul.
singurul lucru pt care ai nota 10 este ca ,intr-adevar, bataia poate fi imprimata si de butuc.
@madhorsefuzzy: Daca esti sigur de calitatea unui disc rectificat, mergi la munte, incarca masina cu 4 persoane si dai la vale mai repede decat o faci de obicei. Daca nu le bulesti, norocul tau. Eu n-as fi asa de sigur, desi problema ta a fost generata de un defect al butucului, initial si nu de calitatea proasta a discului.
Un disc de calitate buna poate fi forjat pana ii sar capacele, atata vreme cat este apoi racit corespunzator.
Trebuie spus ca nu este cazul clasic de disc rectificat. Bataia nu ti-a aparut de la deformarea discului per se, ci din cauza rotatiei aiurea imprimate de butuc, din cate am inteles.
Dap. Cred ca mai corect e sa zic ca discul meu era uzat neuniform de placute in 4000km decat sa zic ca era deformat.
pe tronsonul lugoj - caransebes s-au ovalizat doua discuri ventilate, logan MCV 1.5dci. pe tot acel traseu si-a luat frane brutale de la viteze de peste 140km/h, condus doar agresiv, pe timp de noapte si senin. oprit la Mioveni, cumparat discuri si schimbate in drum fix in fata magazinului.
discurile erau cele de origine si aveau undeva la 15.000km in momentul ovalizarii.
urmatorul set de discuri ATE s-au ovalizat dupa aprox 3000km in cam aceleasi stil caracteristic de condus. au fost inlocuite cu unele de logan VAN.
discurile ATE au avut o bataie de 0.3mm, au fost strunjite si de atunci au trecut peste 2 ani si aproximativ 30.000km. n-au mai aparut batai, dar urmeaza obligatoriu sa le schimb, sunt foarte uzate.
ce-i drept, n-au fost incalzite foarte tare in tot acest timp si nu si-au luat franari agresive.
Daca indeplinesti o sarcina prea bine, vei ramane cu ea pe cap, cum ar fi Tutoriale pentru Dacia Logan
astazi mi-am pus din nou celebrele ferodo premier care le-am avut la strungar... deocamdata nu am nicio vibratie nimic.... spre sa fie intr-un ceas bun caci altfel la fier vechi ajung... oricum sunt foarte dezamagit de ferodo....
Inteleptul nu spune ce stie, iar prostul nu stie ce spune.
pai eu am mers 170 si ceva de mii cu cele originale si acum ceva timp, cand le-am avut pe "cele noi" la strungar, tot pe ale batrane le-am pus... si culmea e ca aveam frana de nu-mi mai venea sa le dau jos... si nici uzura nu era foarte mare...
Inteleptul nu spune ce stie, iar prostul nu stie ce spune.
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment