Invarte Da Nu Porneste

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    salut,
    invatre bine, am dat panama lasat bateria, pompa deinjectie am schimbato acu2 ani, testu de injectori l am facut si pe retur a dat chiar bine,l am facut in 2 locuri, nimik,
    oare alternatorul sa nu incarce cum trebuie, am 140000 si nu l am schimbat , zic si eu .

    Comment


    • #17
      eu tot nu vad legatura cu alternatorul daca bateria avea putere si a invartit. Problema a fost in alta parte. Poate a fost motorina proasta si a inghetat pe la filtru.

      bv xplood.
      Last edited by o8MeLC; 2 February 2014, 13:01. Reason: Automerged Doublepost

      Comment


      • #18
        sau poate sa fie acelas senzor pe care l-a schimbat si xplod...
        Inteleptul nu spune ce stie, iar prostul nu stie ce spune.

        Comment


        • #19
          Senzorul ala e si la motorina?.cat costa unu?

          Comment


          • #20
            Problema 1.5

            Originally posted by paunescu View Post
            salut,
            invatre bine, am dat panama lasat bateria, pompa deinjectie am schimbato acu2 ani, testu de injectori l am facut si pe retur a dat chiar bine,l am facut in 2 locuri, nimik,
            oare alternatorul sa nu incarce cum trebuie, am 140000 si nu l am schimbat , zic si eu .
            Din cate am inteles la diesel e mai urata treaba cu "Invarte dar nu porneste" poate sa fie de la injectoare .
            http://www.loganclub.ro/forum/ct_03_fie-t42314.html ..My Ride

            Comment


            • #21
              Eu nu am gasit senzorul asta la mi e stie careva (poza) unde e ?

              Comment


              • #22
                In 5 minute iti pun poze .
                http://www.loganclub.ro/forum/ct_03_fie-t42314.html ..My Ride

                Comment


                • #23
                  Pozele promise .. sunt cu senzorul vechi sper sa intelegi ceva din ele .
                  Attached Files
                  http://www.loganclub.ro/forum/ct_03_fie-t42314.html ..My Ride

                  Comment


                  • #24
                    Ms, dar nu avem acelasi motor nu mai conteaza ca era de la pompa de injectie.
                    Se pare ca norocul e de partea mea, am schimbat 2pompe in 2ani.
                    Aunt curios cat I sa mearga

                    Comment


                    • #25
                      La postul 6 (prima pagina) ziceam de un vecin cu probleme la o Solenza. Pana la urma masina s-a reparat si revin pentru a spune ce a fost in acest caz : distributia sarita de la lunct!
                      A avut ghinionul sa aibe un surub rupt la capacul de la distributie, capacul un pic distantat 2-3 mm, iar in zilele de viscol pe acolo a intrat zapada fina care s-a intarit/inghetat pe curea si rola. Cand a vrut sa porneasca a sarit cureaua cu 4 dinti si gata beleaua. Au fost afectate 4 supape (nu stiu daca admisie sau evacuare).
                      Masina a fost reparata la un mecanic particular dar bine cotat de toti cei ce au lucrat cu el de-a lungul timpului.

                      Comment


                      • #26
                        sal! eu am un logan 1,4 mpi, aseara dupa o alimbare prin oras am oprit la un prieten 10 min cand am vrut sa plec canci, cred ca am dat la automat vreo 30 de min,intr-un final a luat-o...
                        de dimi am vrut sa plec cu ea ,canci plecare, verificat pompa benzina girla,electro invarte de ii vin spumele,nu aveam scanteie, am schimbat bobina, nici un rezultat, dupa mai multe incercari(relee,sigurante, chiar si un alt calc de bord decodat)am ajuns si la senzorul de volanta pe care l-am curatat si l-am montat la loc,masina a pornit,un pic mai greu dar a luat-o....
                        cand m-am intors am oprit in fata blocului si canci pornire....cred ca tre sa schimb senzorul acela
                        help pls!!!!

                        Comment


                        • #27
                          Yep , schimba senzorul de turatie.
                          sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

                          Comment


                          • #28
                            Originally posted by alexe george View Post
                            sal! eu am un logan 1,4 mpi, aseara dupa o alimbare prin oras am oprit la un prieten 10 min cand am vrut sa plec canci, cred ca am dat la automat vreo 30 de min,intr-un final a luat-o...
                            de dimi am vrut sa plec cu ea ,canci plecare, verificat pompa benzina girla,electro invarte de ii vin spumele,nu aveam scanteie, am schimbat bobina, nici un rezultat, dupa mai multe incercari(relee,sigurante, chiar si un alt calc de bord decodat)am ajuns si la senzorul de volanta pe care l-am curatat si l-am montat la loc,masina a pornit,un pic mai greu dar a luat-o....
                            cand m-am intors am oprit in fata blocului si canci pornire....cred ca tre sa schimb senzorul acela
                            help pls!!!!
                            Schimba senzorul de turatie si o sa vezi ca scapi de probleme !
                            http://www.loganclub.ro/forum/ct_03_fie-t42314.html ..My Ride

                            Comment


                            • #29
                              Salut, am un Logan 1.5 2006 65 cp, si de 2 luni am urmatoarea problema: prima simptoma a fost dupa ce am oprit motorul si la 2 minute l-am repornit insa tineam cheia la automat si motorul invartea incontinuu insa nu pornea, nu caraia nu nimica doar ca invartea incontinuu normal. am pus iar contactul si a pornit la sfert de cheie, dupa cateva zile sau chiar saptamani iar aceeasi problema doar ca de data asta am incercat de 4-5 ori sa dau la automat insa fara succes, motorul invartea dar nu pornea. la a 6-a incercare acesta a pornit la sfert de cheie fara probleme, timp de cateva saptamani iar aceeasi problema, nu am patit-o niciodata cu motorul rece! Zilele trecute iar aceeasi problema, insa o las cu contactul pus cam 6-7 secunde dupa ce se sting martorii luminosi si pornste la sfert de cheie. acuma nu face figuri porneste stas, dar iar ma astept sa imi faca fite. Ce parere aveti, poate fi problema de relee? Sau partea electrica? Injectoarele sunt bune nu arunca multa motorina pe retur.
                              sigpic

                              Comment


                              • #30
                                sal! eu am un logan 1,4 mpi, aseara dupa o alimbare prin oras am oprit la un prieten 10 min cand am vrut sa plec canci, cred ca am dat la automat vreo 30 de min,intr-un final a luat-o...
                                de dimi am vrut sa plec cu ea ,canci plecare, verificat pompa benzina girla,electro invarte de ii vin spumele,nu aveam scanteie, am schimbat bobina, nici un rezultat, dupa mai multe incercari(relee,sigurante, chiar si un alt calc de bord decodat)am ajuns si la senzorul de volanta pe care l-am curatat si l-am montat la loc,masina a pornit,un pic mai greu dar a luat-o....
                                cand m-am intors am oprit in fata blocului si canci pornire....cred ca tre sa schimb senzorul acela
                                help pls!!!!sal!

                                revin cu multumiri celor care mi-au raspuns
                                am inlocuit senzorul de turatie de 7 zile nu mai are nici o problema ,o ia la sfert de cheie!!!!

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google