Tremura Bine De Tot La Pornire, Dar Apoi Isi Revine

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Tremura Bine De Tot La Pornire, Dar Apoi Isi Revine

    Datele initiale:
    1.4 MPI 40K la bord
    - Corp clapeta curatat in service in Septembrie 2013
    - Curatat senzor turatie tot atunci
    - Bujii si filtru aer inlocuite tot Septembrie 2013
    - Reglat culbutorii Septembrie 2013, mic joc
    - Baterie Premiere de la Romabat 75A din Aprilie 2013
    - Benzina in rezervor de 99 OMV, 3 liniute

    Am lasat masina pe toata perioada zapezii. A stat bine acoperita cu zapada, dar a fost foarte frig. Ieri am pornit-o si a inceput sa se zdruncine bine. La sfert de cheie. Cand apas acceleratia are repriza buna, dar revenind in relanti tremura. O iau in mers ii dau forje, merge super. Dupa o perioada problema dispare. Bun se raceste dupa cateva ore plec, dau cheie la sfert o ia lejer, dar iar incepe sa tremure. Merg cu ea in trafic la turatii mari 4000 - 5000 super. Isi revine.

    Astazi iar aceeasi problema. Deja ma calca pe nervi, masina a pornit brici inainte de a fi lasata deoparte. Mai ales o masina rasfatata in revizii.

    Intrebari

    - Sa fie bateria de vina?
    - O fi MPP care face amestecul de benzina aer aiurea?
    - Ce alte cauze ar putea sa aiba?

    Si intrebare off topic: masina mea are 40K si 6 ani. Am fost la un control si unul mi-a zis ca n-are scapari dar s-a mancat in interior si trebuie sa o schimb.
    Cat tine toba la logan si cat costa una originala de la catalizator incolo?

  • #2
    Cat de veche e benzina aia din rezervor? Are peste o luna de zile? Adica esti cu alea 3 linii-n bord dinainte de zapezi? In 2013 a fost ultima alimentare?
    Cu fisele si bobina, cum stai?
    Last edited by Kojak; 23 February 2014, 01:20.

    Comment


    • #3
      Comteaza de cand e benzina? Eu mai am 3 linii din decembrie.

      Comment


      • #4
        Cand merge prost la ralantiu ai incercat sa vezi daca da scanteie pe toate bujiile? fisele sau bobina au mai fost si ele schimbate?

        Comment


        • #5
          N-am schimbat fisele. Masina are 6 ani si 40k. Bobina la fel. Totusi daca erau praf nu se stabiliza dupa incalzire.

          Banuiesc ori benzina ori bateria. As merge pe benzina. 15 litri in rezervor cam din 18 ianuarie lasata pana acum doua zile. Nu am pornit-o cat a fost zapada si frigul. Iar bateria a fost pe masina.
          Last edited by Winnie; 23 February 2014, 11:21.

          Comment


          • #6
            bobina uda sau fise coapte. usuca bine bobina (ia-o in casa pe calorifer), umple crapaturile cu silicon sanitar, si vezi daca mai face. daca tot face, schimba fisele.

            Comment


            • #7
              sa fim seriosi cu benzina, vecinul meu cand a dus dacia la rabla ( 2010)masina zacea de 5-6 ani, bineinteles cu benzina in ea . i-a pus o baterie, a dar de cateva ori la cheie si a pornit. Aceleasi simptome le am si eu, la relanti tremura rau, imi dadea si in nas, am schimbat fisele si nu mai da in nas, dar tot tremura la relanti.

              Comment


              • #8
                pierde curent de la bobina...

                Comment


                • #9
                  incearca cu alta bobina de la vreun coforumist si vezi daca mai face
                  nu de alta, dar sa nu dai banii degeaba
                  ​​​​​​

                  Comment


                  • #10
                    Problema la tine este de natură electrică (bobină, fişe), nicidecum de la benzină!

                    Comment


                    • #11
                      Dar de ce dupa 2 - 3 minute de la pornire intra in regim normal? N-am avut probleme cu ea inainte de a o imobiliza 1 luna de zile. Porneste la sfert. Am inspectat vizual bobina si fisele, impecabile, masina oricum este intretinuta bine. Am sa verific contactele la baterie.

                      Comment


                      • #12
                        Salut, te intreb si eu ceva: ralantiul cand iti tremura masina la cat sta ? 1000rpm daca e motorul rece ? sau 500 ori sub 500rpm. Daca e ultima varianta cred ca e motorasul pas cu pas iar dupa ce se incalzeste motorul isi revine, spun asta pentru ca am patit.

                        Normal cu motorul rece ar trebui sa fie ralantiul intre 1000 si 1250 rpm, iar cand se incalzeste sa scada la 750rpm, gresesc ? Daca la tine nu este macar la 1000 rpm cu motorul rece poate sa fie mpp cauza.
                        Last edited by Toorop; 23 February 2014, 13:52.

                        Comment


                        • #13
                          vizual inseamna si demontat de acolo sau doar le-ai "privit"?

                          Comment


                          • #14
                            Sper sa nu aberez dar poate fi si una din sondele lambda... De ele iti dai seama cel mai probabil daca pui softul pe masina sa vezi daca lucreaza.
                            Last edited by 77sky; 24 February 2014, 20:55.

                            Comment


                            • #15
                              Am aceeasi problema,am schimbat bobina dar fara succes,la fel face,urmeaza sa verific sonda MAP si eventual daca trage aer fals pe langa !
                              O sa fac o diagnoza la sfarsitul saptamanii si revin cu noutati !
                              sigpic
                              "BRABUS" STYLE

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google