Datele initiale:
1.4 MPI 40K la bord
- Corp clapeta curatat in service in Septembrie 2013
- Curatat senzor turatie tot atunci
- Bujii si filtru aer inlocuite tot Septembrie 2013
- Reglat culbutorii Septembrie 2013, mic joc
- Baterie Premiere de la Romabat 75A din Aprilie 2013
- Benzina in rezervor de 99 OMV, 3 liniute
Am lasat masina pe toata perioada zapezii. A stat bine acoperita cu zapada, dar a fost foarte frig. Ieri am pornit-o si a inceput sa se zdruncine bine. La sfert de cheie. Cand apas acceleratia are repriza buna, dar revenind in relanti tremura. O iau in mers ii dau forje, merge super. Dupa o perioada problema dispare. Bun se raceste dupa cateva ore plec, dau cheie la sfert o ia lejer, dar iar incepe sa tremure. Merg cu ea in trafic la turatii mari 4000 - 5000 super. Isi revine.
Astazi iar aceeasi problema. Deja ma calca pe nervi, masina a pornit brici inainte de a fi lasata deoparte. Mai ales o masina rasfatata in revizii.
Intrebari
- Sa fie bateria de vina?
- O fi MPP care face amestecul de benzina aer aiurea?
- Ce alte cauze ar putea sa aiba?
Si intrebare off topic: masina mea are 40K si 6 ani. Am fost la un control si unul mi-a zis ca n-are scapari dar s-a mancat in interior si trebuie sa o schimb.
Cat tine toba la logan si cat costa una originala de la catalizator incolo?
1.4 MPI 40K la bord
- Corp clapeta curatat in service in Septembrie 2013
- Curatat senzor turatie tot atunci
- Bujii si filtru aer inlocuite tot Septembrie 2013
- Reglat culbutorii Septembrie 2013, mic joc
- Baterie Premiere de la Romabat 75A din Aprilie 2013
- Benzina in rezervor de 99 OMV, 3 liniute
Am lasat masina pe toata perioada zapezii. A stat bine acoperita cu zapada, dar a fost foarte frig. Ieri am pornit-o si a inceput sa se zdruncine bine. La sfert de cheie. Cand apas acceleratia are repriza buna, dar revenind in relanti tremura. O iau in mers ii dau forje, merge super. Dupa o perioada problema dispare. Bun se raceste dupa cateva ore plec, dau cheie la sfert o ia lejer, dar iar incepe sa tremure. Merg cu ea in trafic la turatii mari 4000 - 5000 super. Isi revine.
Astazi iar aceeasi problema. Deja ma calca pe nervi, masina a pornit brici inainte de a fi lasata deoparte. Mai ales o masina rasfatata in revizii.
Intrebari
- Sa fie bateria de vina?
- O fi MPP care face amestecul de benzina aer aiurea?
- Ce alte cauze ar putea sa aiba?
Si intrebare off topic: masina mea are 40K si 6 ani. Am fost la un control si unul mi-a zis ca n-are scapari dar s-a mancat in interior si trebuie sa o schimb.
Cat tine toba la logan si cat costa una originala de la catalizator incolo?
Comment