Am scos fisele, am demontat bobina. Nu sunt crapaturi, semne de imbatranire a cauciucului. Impecabile. Am dus-o in intuneric aseara si am apropiat fiecare fisa de blocul motor nescoasa, doar camasa. Niciun furt de scanteie. Am scos fisele se simte clar ca merge in 3. Cand porneste dupa o perioada se zdruncina dar turatia se duce cam pe la 1300 rpm, dupa care scade in urmatoarele minute usor la 750 unde sta brici. Toba n-are partz, am pus mana la spate si nimic. N-am bec pe bord aprins.
M-am decis sa curat bornele la baterie si sa le strang nitel. O sa suflu cu aer comprimat blocul motor. Ori este un contact imperfect la baterie, ori este MPP care o fi imbacsit de cat a stat masina pe loc. Filtrul de aer este curat, uleiul bine, antigel la nivel. Am pe baterie 14.20V la alternator 14.1V. Sa o ia naiba, o sa merg cu ea sigur dispare dupa o perioada. Mi-a spus cineva ca o masina care sta se cocleste din cauza benzinei puturoase si a depunerilor.
M-am decis sa curat bornele la baterie si sa le strang nitel. O sa suflu cu aer comprimat blocul motor. Ori este un contact imperfect la baterie, ori este MPP care o fi imbacsit de cat a stat masina pe loc. Filtrul de aer este curat, uleiul bine, antigel la nivel. Am pe baterie 14.20V la alternator 14.1V. Sa o ia naiba, o sa merg cu ea sigur dispare dupa o perioada. Mi-a spus cineva ca o masina care sta se cocleste din cauza benzinei puturoase si a depunerilor.
Comment