Tremura Bine De Tot La Pornire, Dar Apoi Isi Revine

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Am scos fisele, am demontat bobina. Nu sunt crapaturi, semne de imbatranire a cauciucului. Impecabile. Am dus-o in intuneric aseara si am apropiat fiecare fisa de blocul motor nescoasa, doar camasa. Niciun furt de scanteie. Am scos fisele se simte clar ca merge in 3. Cand porneste dupa o perioada se zdruncina dar turatia se duce cam pe la 1300 rpm, dupa care scade in urmatoarele minute usor la 750 unde sta brici. Toba n-are partz, am pus mana la spate si nimic. N-am bec pe bord aprins.

    M-am decis sa curat bornele la baterie si sa le strang nitel. O sa suflu cu aer comprimat blocul motor. Ori este un contact imperfect la baterie, ori este MPP care o fi imbacsit de cat a stat masina pe loc. Filtrul de aer este curat, uleiul bine, antigel la nivel. Am pe baterie 14.20V la alternator 14.1V. Sa o ia naiba, o sa merg cu ea sigur dispare dupa o perioada. Mi-a spus cineva ca o masina care sta se cocleste din cauza benzinei puturoase si a depunerilor.

    Comment


    • #17
      Domnu', fa-i un plin cu omv 100 si ia-o la COXat pe autobanda (de preferat) sau unde vrei tu (numai sa nu fie in drumu' meu ) si unde e safe, minim 100km si ture inalte, eventual cu a 4-a.
      Io raman la ideea ca e de la benzina.
      MPP nu se imbacseste de la stat pe loc, de la benzina nasoala, da. Oricum, in timp, nu asa de pe o sapt. pe alta.
      Last edited by Kojak; 24 February 2014, 20:40.

      Comment


      • #18
        Eu am patit o chestie similara dupa ce masina a stat 3 saptamani , nepornita deloc si am rezolvat problema in felul urmator: facut plinul la ROmpetrol cu benzina cea mai scumpa si mers si la 3000 si la 5000, si nu am mai avut probleme de atunci. Succes

        Comment


        • #19
          Am schimbat bobina,fisele....rezultat neschimbat,incerc cu alte buji,si sa-i refac jocul la culbutori !
          sigpic
          "BRABUS" STYLE

          Comment


          • #20
            Am scapat de tremuratul la pornire. Din pacate am un usor tremurat in relanti. Am saltat capota si pe stanga se aude un greieras ca de rulment. Iar la culbutori zgomotul este cam mare ca si cum masina ar fi diesel. Cand o turez peste 3500 in parte din spate a esapamentului se aud vibratii. Dupa ce o pornesc sta mai mult la turatie mare decat inainte. Posibil sa trebuiasca sa fac niste lucrari de intretinere:

            - reglare joc culburori, verificare arcuri ca e cam mare galagia acolo
            - curatat corp clapeta si mpp
            - curatat senzor turatie
            - verificat baterie la depozitul furnizorului cu unelte speciale
            - verificare intinzator curea accesorii si distributie, sa nu rontaie careva
            - poate o bag si pe un tester

            Scapi de una, dai de alta. Asa e la Dacie.

            Comment


            • #21
              Cu senzorul de turatie nu are rost sa te complici atata timp cat iti porneste la cheie. Oricum ala cand incepe sa aiba probleme schimbarea lui e inevitabila, doar o amani un pic cu curatarea, deci daca merge lasa-l asa Culbutorii mai mult ca sigur necesita un reglaj daca tacanitul e cam mare pe acolo. Bafta si nu fi trist, sunt niste intretineri care sunt normale si trebuie facute ... stai linistit ca si la masinile straine poti pati la fel .. sa scapi de una si sa dai de alta nu numai la dacie. Sa auzim de bine!

              Comment


              • #22
                Cand pornesc masina tot se bataie, nu atat de tare, dar se bataie. Apoi dupa ce se incalzeste, se reduce din bataiala, dar nu dispare, se simte cate un pac mai puternic in mers.

                Parerea mea ca este o problema de amestec, sau o detonatie intarziata la un cilindru printr-un joc cam mare la culbutori? Daca o pun pe tester pot afla ceva?

                Comment

                Working...
                X
                Anulare DPF
                Politica de Securitate Google