Bubuit Motor?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Bubuit Motor?

    va salut
    am mai patit acest lucru o data. a fost o bubuitura puternica atunci cand a fost proasta benzina
    acum mi-a bubuit tare sub capota si a iesit si un miros de ars

    am cautat pe forum si am cautat problemele la fire

    singurul fir care l-am observat este cel semnalat din poza

    a iesit din soclu

    si am observat laintrarea bujiilor, cateva albine/muste moarte

    stiti care ar fi fost problema? rezolvari stiti?chem un electrician sau mecanic?

    va multumesc!
    Attached Files
    Last edited by ZEUS33; 25 May 2014, 07:32. Reason: mai multe lamuriri

  • #2
    ?

    sa fie de la sonda marsarier?

    Comment


    • #3
      Aia e sonda lambda;
      Detonatie, pare sa fie; ia desfa capacul de la filtru de aer si vezi daca sunt ceva semne pe acolo.
      Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

      Comment


      • #4
        O serie de 1.4 aveau probleme cu detonatiile...dar pe admisie, si sarea capacul cu filtrul de aer. Ce arati tu in poza e pe evacuare. Detonatiile pe admisie s-au rezolvat cu schimbarea soft-ului in reprezentanta.
        Cel mai bine mergi intr-un service serios. Cred ca trebuie pus si un tester.
        Cred ca scriam in acelasi timp cu dl. Iancu.

        Comment


        • #5
          verificat

          Originally posted by IancuMIC View Post
          Aia e sonda lambda;
          Detonatie, pare sa fie; ia desfa capacul de la filtru de aer si vezi daca sunt ceva semne pe acolo.
          am verificat si nu am gasit nici o urma de stricaciune
          Attached Files

          Comment


          • #6
            Daca a sarit acea sonda inseamna ca detonatia a fost pe evacuare. Am dat o cautare pe Google cu textul "detonatie evacuare" si am gasit cateva raspunsuri...cu multe cauze posibile.

            Comment


            • #7
              am prins sonda. si motorul merge bine
              maine la prima ora ma duc la mecanic, sper sa nu se intample nimic pe cei 2km

              va salut din nou
              eu de cand am cumparat masina (sh) imi apara in bord mereu aprins martorul poluare
              am fost la n teste: si la reprezentatnta, doar unii particulari au putut sa verifice sondele si erau bune

              acum intrebarea mea este mai generala
              eu de cand am masina:de 3 ani nu prea am schimbat multe

              schimbat: ulei, ulei cutia de viteze,cateva brate si bielete din cauza drumului,filtru de aer,

              as dori sa mai imi spuneti ce ar mai trebuie verificat periodic.gen curatare electromotor,chiar daca merge perfect


              va intreb, pt ca nu stiu daca propietarul anterior a avut grija de masina

              va multumesc!
              Last edited by ZEUS33; 25 May 2014, 20:24. Reason: Automerged Doublepost

              Comment


              • #8
                Martorul " Check engine" poate fi aprins de o multime de defecte ( bujii, fise, bobina, catalizator, sondele lambda, etc.) iti recomand sa faci o diagnoza si sa postezi aici erorile .
                http://www.loganclub.ro/forum/ct_03_fie-t42314.html ..My Ride

                Comment


                • #9
                  in primul rand schimba fisele. panaramele alea de bazar omara si bobina. daca tot esti acolo pune si bujii noi , bune.
                  o/____\o
                  (i)
                  .........

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by ZEUS33 View Post

                    am cautat pe forum si am cautat problemele la fire

                    singurul fir care l-am observat este cel semnalat din poza

                    a iesit din soclu

                    Ala e de la sonda lambda - amonte- mai ai una in aval ; daca era interrupt/iesit din soclu asta explica rateurile +check engine-ul aprins....

                    Daca dupa ce l-ai conectat merge bine, e posibil sa ai noroc si sa nu se mai repete; verifica totusi facandu-i o diagnoza si astfel vezi ce erori a avut/are (daca nu le-a sters cineva )

                    Grija la mufa aceea; nu e ok daca a iesit singura ( poate e deteriorate/roasa eventual de soareci, arsa etc..) sau poate cineva a scos-o....verific-o bine si verifica continuitatea firelor respective.....


                    Poza care ai pus-o dupa verificarea sugerata a...admisiei este egala cu 0 (zero), daca ai rateuri/rateu atat de puternic inca sa observi ceva direct in carcasa atunci a doua oara nu prea mai pornea....verfica traseul de sub carcasa filtrului de aer - corp clapeta+ galerie admisie- e posibil ca dupa rateuri sa ai si "aer fals" pe la garnituri etc....

                    Comment


                    • #11
                      Cand aveam 1.4, a bubuit de vreo 4 ori la pornire de am zis ca am dat motorul in sange in cativa zeci de kilometri (cateva zile adunate), mers in oras (dupa fiecare explozie puneam corpul-clapeta la loc, capacul filtrului, dezastru).

                      De precizat, motorul facuse taxi fara probleme 200.000 km., iar pana la 240.000 km. a fost modificat dupa care a fost facut standard, mai putin softul. Bobina nu era crapata, bujii bune, fise la fel.

                      Dupa ce a fost facut standard a explodat admisia de 4 ori (mi s-au rupt 3 urechi de prindere a capacului), am curatat senzorii de la corp-clapeta + cel de citire volanta, degeaba, lambda 2 era anulata, lambda 1 nu avea nicio eroare insa i-am dat de cap.

                      Senzorul MAP era problema din cate stiu. Am schimbat toti senzorii de pe admisie cu unii SH (mai noi oricum decat 240.000 km.) si n-a mai explodat neam.

                      Alta chestie, cu motorul care exploda, nu prindea mai mult de 145 km/h viteza maxima pe linie dreapta sau 155 km/h la vale (tinand cont ca era si resoftata). Dupa ce am schimbat senzorii de pe admisie a luat 170 km/h pe linie dreapta si tragea mai bine.

                      Senzorii de pe corpul-clapeta au ramas la locul lor! I-am schimbat pe cei de pe admisia de plastic, dupa ce se scoate corpul-clapeta, sunt mai jos pe admisia motor, 2 sau 3 nu mai stiu exact (acolo era eroarea pe DDT)...

                      Cam greu cad senzorii aia, trec vieti de om uneori dar uite ca pica... Spor !!
                      4 pistons + GPL + tuningu' casei = km multi & 1.5 dCi 85 BoiP

                      Comment


                      • #12
                        Se cheama rateu, detonatiile sunt altceva.
                        Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

                        Comment


                        • #13
                          ce bine ca mai posteaza cineva aici
                          dupa prima bubuitura de la proasta benzina mi-am schimbat fisele si bujiile ,
                          am luat de la Magnecor si fisele si bujiile sport

                          intra-devar. aceea mufa de la sonda lambda era rupta, doar ca nu stiu daca s-a desprins inainte sau dupa bubuitura
                          am facut comanda de o noua sonda

                          acel check engine, asa cum am mai spus, am fost la 7 service-uri particulare si la 1-2 service dacia si nu au putut intra in calculatorul masinii pt aceea problema
                          ziceau ca e o intrerupere pe fir si nu puteau citi, in rest puteau citi tot

                          doar un service a putut sa verifice ambele sonde si erau bune, aveam si sondele cumparate la momentul respectiv, si mi-au zis ca merg perfect

                          inca o problema
                          am citit aici si tot nu am inteles 100%
                          dupa ce merg in oras pe caldura,mai agresiv, normal,ventilatorul merge si dupa ce am oprit masina
                          odata a mers chiar si 30 minute

                          am citit ,sa mai las motorul pornit inca 1-2 minute si se inchide singur

                          e normal? sa fie prea putina apa in radiator?

                          si acum ceva banal:

                          cum lasati masina in rapaos? ma refer o lasati pe liber. in viteza, frana de mana trasa?

                          si am observat ca dupa ce pun contatctul, pedala de accelaratie se apasa putin in jos, de capul ei


                          va multumesc ca a-ti avut rabdare sa cititi tot mesajul

                          Comment


                          • #14
                            Originally posted by ZEUS33 View Post
                            ce bine ca mai posteaza cineva aici
                            dupa prima bubuitura de la proasta benzina mi-am schimbat fisele si bujiile ,
                            am luat de la Magnecor si fisele si bujiile sport
                            Nu stiu cat a fost de la benzina proasta si cat a fost de la fire/mufa sonda rupta....
                            Ok, sa zicem ca fisele Magnecor ar fi bunicele ( banuiesc ca leai masurat sa vezi ce rezistenta minunata au comparative cu cele stock nu?).....insa spune-ne de bujiile sport.....ca e fffff interesant!


                            Originally posted by ZEUS33 View Post
                            dupa ce merg in oras pe caldura,mai agresiv, normal,ventilatorul merge si dupa ce am oprit masina
                            odata a mers chiar si 30 minute

                            am citit ,sa mai las motorul pornit inca 1-2 minute si se inchide singur

                            e normal? sa fie prea putina apa in radiator?
                            Folclor local la treaba cu lasatul 1-2 minute.....e normal sa se raceasca ; verifica sa ai lichid de racire sufficient si verifica si calitatea lichidului- presupunand ca nu sa supraincins niciodata si nici nu ai avut problem cu garniture de chiulasa

                            Originally posted by ZEUS33 View Post

                            cum lasati masina in rapaos? ma refer o lasati pe liber. in viteza, frana de mana trasa?
                            Hmm....asta e chestie de scoala de soferi....tu cum asiguri masina? sau cum spune legea sa procedezi? normal ca in tr1 cu frana de mana trasa

                            Comment


                            • #15
                              interceptor am cumparat de un an acele bujii si fise la 350 ron de pe racingnick

                              nu cred ca fac reclama ca nu stiu alt site care mai vinde produse din Anglia

                              acum pe site-ul lor vad cu mai este produsul

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google