Bubuitura La Filtru Aer, Acum Moare Motorul Cand Decelerez

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Bubuitura La Filtru Aer, Acum Moare Motorul Cand Decelerez

    Am un logan 1,4 din 2004. Nu am avut pana acum probleme cu el, doar mica rugina... In 10 ani mi s-a intamplat de 3 ori (ieri a fost a III-a oara) cand am pornit masina sa aud un bubuit sub capota, fum si motorul sa se tureze la maxim.
    Primele doua dati s-a rezolvat prin schimbarea filtrului de aer, de fapt a carcasei ptr ca bubuitura s-a lasat cu ruperea picioruselor de fixare a carcasei. Si, cam atat. Ieri insa, oricat am vrut sa plec cu masina sa cumpar carcasa, a fost imposibil, cum dadeam la cheie, cum se tura motorul. Ma rog, am scos carcasa, am repus-o cum s-a putut si am plecat spre Vitan, dar... in bord... a aparut "beculetul portocaliu de motoras" aprins. In relanti se tura singura spre 2000-2500... Am ajuns in vitan, am schimbat, am sperat sa se stinga si becul, dar... nu...Azi dimineata, am zis sa mai incerc, poate cine stie... Porneste la prima cheie, becul insa aprins in continuare, plec cu ea. merge sa zicem bine. Am oprit la mai multe stopuri, dar la unul unde am oprti brusc s-a oprit si motorul. Initial am zis ca poate cine stie.... am gresit ceva la oprire.... Insa dupa asta.... pana sa ajung din Baneasa in Giulesti... am crezut ca... Orice frana cat de mica, la o curba... sau cand am urcat pe podul grant... m-a dus in oprire de motor. Maine ma duc la service... cu toate ca ma intreb cum voi ajunge... dar... ce credeti ca ar putea fi? Tocmai ma razgandisem de ideea rabla....

  • #2
    Ai gpl ? daca da , ai facut revizia la instalatie vreodata ?
    sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

    Comment


    • #3
      nu. e pe benzina
      Last edited by 77sky; 29 June 2014, 18:22.

      Comment


      • #4
        O fi vreo defectiune la corpul clapeta de nu mai merge nici acceleratia cum trebuie. Dute cat mai curand cu masina la service sa-ti zica aia ce are dar la un service bun nu la dinalea de cartier.

        Comment


        • #5
          maine ma duc... sa vad cum ajung pana la un service dacia....

          Comment


          • #6
            Ai avut un rateu pe admisie, de aia ti-a pocnit carcasa de la filtru de aer. Problema cu turatie e de la motorasul pas cu pas mai mult ca sigur. Chestia cu rateu pe admisie a necesitat rechemarea unui lot de masini de prin 2004 sau 2005 parca si solutia a fost resoftarea calculatorului la reprezentanta. Probabil masina ta nu a fost rechemata.

            Comment


            • #7
              am fost prima data ca sa o fac sa mearga macar un pic, la un service de cartier. dupa ce au curatat-o, mi-au dat verdictul corp clapeta. Nu se stinsese senzorul din bord. Am reusit sa plec la Meridian, si acelasi raspuns... Corp clapeta. Deci... dupa unele informatii vreo 9-1000 lei plus manopera. Aveti idee merita sa iau de la dezmembrari?

              Comment


              • #8
                Originally posted by vergu View Post
                Corp clapeta. Deci... dupa unele informatii vreo 9-1000 lei plus manopera. Aveti idee merita sa iau de la dezmembrari?
                NU lua de la dezmembrari, schimbi un gunoi pe alt gunoi!

                Uite aici 2 exemple cu preturi decente de unde poti lua piesa noua, de origine:



                si



                Ambii vanzatori vand marfa buna, de origine, testat pe propria masina.

                La fel si cu manopera, doar daca n-ai ce face cu banii, mergi la meridian sau la alta reprezentanta.
                Ai si aici destule alternative de buget.
                Last edited by Kojak; 30 June 2014, 22:56.

                Comment


                • #9
                  De banii aia iti luai alt motor...

                  Ia una de la dezmembrari si gata, ce atata agitatie.
                  Ti-as fi recomandat sa o montezi singur si sa ai grija la garnityuri ca daca nu le siliconezi sau nu pui noi o sa ai relanti instabil, dar mai bine pune pe altcineva sa lucreze, pentru ce ai patit nu prea aveai ce cauta in service, e problema cunoscutal a Logan.

                  Comment


                  • #10
                    Luai pe dracu cu 400lei...poate un motor de dacie 1300 obosit.

                    400lei pe un copr clapeta de origine e mai mult decat decent vs 1000lei cat e la dacia.

                    daca dai 2 lei, de 2 lei te tine piesa.

                    in fine, asa as proceda io, fiecare face cu banu' lui ce vrea.
                    Last edited by Kojak; 30 June 2014, 23:04.

                    Comment


                    • #11
                      iti dau eu un corp clapeta de 1.4 cu 60k
                      am avut gpl pe masina si mi-a dat compu peste cap si am zis ca e MPP, apoi tot corpul si asa am ajuns sa am doua.
                      Anunturi gratuite , peste 4 milioane: anunturi imobiliare, anunturi auto, telefoane mobile, locuri de munca, apartamente de inchiriat, masini second hand, haine.


                      ps; si eu am avut o bubuitura din aia, dar fara probleme dupa. altora li s-au fisurat pe acolo palsticele si lua aer fals, etc

                      Comment


                      • #12
                        Masina are o problema din fabricatie si trebuie resoftata! Este cunoscuta problema nu stau sa intru in detalii aici.Se rezolva la reprezentanta nu la Vitan, nu la service de cartier si nici cu piese "de origine".
                        Piese premium Dacia Logan, Sandero, Duster
                        Consumabile tinichigerie/vopsitorie IXELL,piese schimb

                        Comment


                        • #13
                          Salutare,

                          Aceeasi problema am intampinat si eu in aceasta seara.

                          Sper sa o rezolv cat se poate de repede.
                          sigpic
                          Contact: 0799.999.255 - Pravalia cu leduri.

                          Comment

                          Working...
                          X
                          Anulare DPF
                          Politica de Securitate Google