Am un logan 1,4 din 2004. Nu am avut pana acum probleme cu el, doar mica rugina... In 10 ani mi s-a intamplat de 3 ori (ieri a fost a III-a oara) cand am pornit masina sa aud un bubuit sub capota, fum si motorul sa se tureze la maxim.
Primele doua dati s-a rezolvat prin schimbarea filtrului de aer, de fapt a carcasei ptr ca bubuitura s-a lasat cu ruperea picioruselor de fixare a carcasei. Si, cam atat. Ieri insa, oricat am vrut sa plec cu masina sa cumpar carcasa, a fost imposibil, cum dadeam la cheie, cum se tura motorul. Ma rog, am scos carcasa, am repus-o cum s-a putut si am plecat spre Vitan, dar... in bord... a aparut "beculetul portocaliu de motoras" aprins. In relanti se tura singura spre 2000-2500... Am ajuns in vitan, am schimbat, am sperat sa se stinga si becul, dar... nu...Azi dimineata, am zis sa mai incerc, poate cine stie... Porneste la prima cheie, becul insa aprins in continuare, plec cu ea. merge sa zicem bine. Am oprit la mai multe stopuri, dar la unul unde am oprti brusc s-a oprit si motorul. Initial am zis ca poate cine stie.... am gresit ceva la oprire.... Insa dupa asta.... pana sa ajung din Baneasa in Giulesti... am crezut ca... Orice frana cat de mica, la o curba... sau cand am urcat pe podul grant... m-a dus in oprire de motor. Maine ma duc la service... cu toate ca ma intreb cum voi ajunge... dar... ce credeti ca ar putea fi? Tocmai ma razgandisem de ideea rabla....
Primele doua dati s-a rezolvat prin schimbarea filtrului de aer, de fapt a carcasei ptr ca bubuitura s-a lasat cu ruperea picioruselor de fixare a carcasei. Si, cam atat. Ieri insa, oricat am vrut sa plec cu masina sa cumpar carcasa, a fost imposibil, cum dadeam la cheie, cum se tura motorul. Ma rog, am scos carcasa, am repus-o cum s-a putut si am plecat spre Vitan, dar... in bord... a aparut "beculetul portocaliu de motoras" aprins. In relanti se tura singura spre 2000-2500... Am ajuns in vitan, am schimbat, am sperat sa se stinga si becul, dar... nu...Azi dimineata, am zis sa mai incerc, poate cine stie... Porneste la prima cheie, becul insa aprins in continuare, plec cu ea. merge sa zicem bine. Am oprit la mai multe stopuri, dar la unul unde am oprti brusc s-a oprit si motorul. Initial am zis ca poate cine stie.... am gresit ceva la oprire.... Insa dupa asta.... pana sa ajung din Baneasa in Giulesti... am crezut ca... Orice frana cat de mica, la o curba... sau cand am urcat pe podul grant... m-a dus in oprire de motor. Maine ma duc la service... cu toate ca ma intreb cum voi ajunge... dar... ce credeti ca ar putea fi? Tocmai ma razgandisem de ideea rabla....
Comment