If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Si cutia mea de viteze mai face nazbatii in I-a si R dar m-am obisnuit cu ea.
Cred ca o mare parte din vina il poarta uleiul ce e in cutie. Oare ce ulei ar fi mai ok ?
P.S. Am vazut in service ce uleiuri "Made in Turkey" folosesc. Asta e uleiul lor ........ de firma la revizii.
Uleiu din cutie n-are nici o vina. Daca vrei sa-l schimbi sa bagi ulei de cutie 75W80 , nu altceva (ca atunci risti sa ai si mai mari probleme cu tr I si R ).
PS: ref la uleiu folosit la revizii nu vad care e problema daca scrie Made in Turkey, erai mai linistit daca scria Made in UE ? ) (poate ar trebui dupa considerentu asta si pe Renault Symbol sa scrie ''Made in Turkey...'')
PPS: chiar am incercat ieri cu motorul/cutia incalzita, din tr II de la 1400-1500 rpm intra in tr I fara efort (de la 1100-1200 rpm intra lejer de tot in tr I).
Am condus pana acum 3 Loganuri. Problema march-arriere-ului o aveau toate, difera doar numarul de incercari 1-2-3, dar despre treapta I, eu nu am avut probleme. Este Dacie , ce vrei? Cea veche , 1310, trebuia sa trag de schimbator spre a II-a si dupa aceea "bagam" in prima treapta.
Daca ne bazam toti pe ideea ca " E dacie domne , Ce vrei ? .." am ajuns rau ..
Eu am intalit problema asta pe un logan , incercati sa bagati 5-a si apoi in R sa vedeti ce usor merge ..
Deci fie ca se mai uzeaza pinioanele/sincroanele, sau fie ca m-am adaptat eu bine la ea, dar mie (am mai spus) nu-mi mai caraie de vreun an.
La inceput o caraiam si eu, dar acum nu s-a mai intamplat.
Oricum, la R o manevrez cu blandete, nu rup schimbatoru.
poti da treapta 1 din mers chiar si la 35 km/h........merge garantat
trebuie sa o lasi pe liber,o turezi putin si cuplezi a 1-a
cat despre marsalier:o opresc pe loc,bag a 2-a si apoi R si intra fara probleme
poti da treapta 1 din mers chiar si la 35 km/h........merge garantat
trebuie sa o lasi pe liber,o turezi putin si cuplezi a 1-a
cat despre marsalier:o opresc pe loc,bag a 2-a si apoi R si intra fara probleme
Mergi cu a 1-a si vezi ce turatie ai la 35 km/h...apoi mai vorbim daca poti retrograda la 35 km /h in a 1-a...ori ai probleme cu ambreiajul/cutia, ori...
In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul
Nu va mai contraziceti, faceti proba (cutia calda) si vedeti.
Eu am bagat (de proba, fara sa eliberez ambreaju desigur!) si la 50 km/h din tr III am bagat tr I , un pic opune rezistenta apoi intra in viteza. N-am cutia varza, ambreaj sau alte belele.
De la 30-35/h intra sigurat.
PS: daca trebe fac un clip, dar oricum e tampenie, doar ca idee, intra si la 40/h in tr I.
intra cateodata in treapta I asa de usor, la viteze destul de ridicate de aprox. 20 si ceva km/h, iar atunci cand intra, am impresia ca am bagat a III-a
Intra cateodata? La mine nu intra niciodata a I-a la mai mult de 5 maxim 10 km/h decat un pic fortat! Cred ca totusi are o protectie cutia asta, sa nu bage "Gheorghe" a I-a in loc de a V-a si sa-i scoata pistoanele prin capota! Despre march arriere (sau cum s-o scrie) eu am auzit ca nu e sincronizat si e normal sa caraie putin daca e motorul rece ( turatie peste 750 RPM). Am 5000 km in bord si pun pariu ca nu i-mi baga nimeni a I-a nici macar la 30 KM/H , daca-mi crapa cutia sau motorul sa-l plateasca el ! Hai noroc!
nu am cutia varza,nu are absolut nici o problema
doar ca viteza a 1-a nu e sincronizata si ca sa intre din mers trebuie turat pe liber(ca sa intre pe la 35 km/h trebuie turata cam pana la 3000) pt ca pinionanele sa ajunga la aceasi turatie sau ceva de genu :)
PS:va aduc un martor cu care am mers chiar azi si am dat a 1-a la 35 kmh
si ca idee:nu incercati sa dati a 1-a peste 45 kmh pt ca s-ar putea sa faca poc
pun pariu cu oricine de pe forum ca dau a 1-a din mers
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment