..poate e vorba de T I R aici.....treapta mica/mare...
Probleme cu I-a si marcharriere
Collapse
X
-
eu la a mea cand o bag in marcharier cateodata face asa ca un "pac" si se simte ca o bataie .. fara sa caraie sau altceva .. parca ar fii o bataie .. nu stiu care o fii problema .. eu cred ca nu dau destul in partea dreapta inainte sa trag in spate ...Its just a car ...
Comment
-
Orice caraiala, bataie, neintrat din prima, etc la marcharier este absolut normala pentru ca este asincron si cutia nu este una "de lux" ... asta e, asa face toate, cui nu-i place sa-si cumpere masina de >20.000eur
in schimb in rest, treptele 1-5 sunt sincron si ar trebui sa intre fara nici o problema chiar si pe loc sau in miscare. lucru care nu prea se intampla (mai ales cu viteza 1, tocmai ptr ca nu este acea cutie de lux) ...
treapta I:
intra un pic "agatat" cand masina stationeaza
intra "liber" cand masina se deplaseaza cu aprox 2-3 km/h
intra destul de greu cand masina se deplaseaza cu o viteza care ar cere tr II
Deja sunt prea multe discutii si "probleme" pe tema asta, parerea mea
Comment
-
Originally posted by raduprov View Posteu la a mea cand o bag in marcharier cateodata face asa ca un "pac" si se simte ca o bataie .. fara sa caraie sau altceva .. parca ar fii o bataie .. nu stiu care o fii problema .. eu cred ca nu dau destul in partea dreapta inainte sa trag in spate ...Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.
Comment
-
Originally posted by Cristi_Xp View Postcaraie numa cand ma grabesc
Comment
-
Am facut aproximativ 1000 km cu laureatul si din greseala, din treapta a III de viteza, in loc de a IV-a, am introdus maneta schimbatorului in march-arriere, de fiecare data auzindu-se un scrasnet (carait) puternic. Acum, dupa aceasta situatie, intampin cateodata dificultati la intratul in march-arrire, dar dupa ce plimb schimbatorul in treapta I si a II si calc din nou ambreajul, manevra reuseste. Sa-i fi cauzat oare cutiei de viteze tampenia pe care am efectuat-o ?
Comment
-
Am observat de cand am cumparat masina ca facea urat cand vream sa schimb in R. Chiar daca apas pe ambreaj mai tare, cum mi-a recomandat cei de la service tot asa facea. Singura modalitate care a mers la mine a fost sa bag in R mai usor. Ca sa explic mai bine, in loc sa imping schimbatorul de viteze in dreapta pana la maxim si apoi in jos, il imping putin in dreapta si apoi in jos. Asa intra in R fara nici un zgomot.
Comment
-
Si eu mai am cateodata probleme cu schimbatul vitezelor, ma astept sa plece masina si ea tot sta. In viteza I-a si in R, o turez si vad ca nu pleaca, imi dau seama ce e si refac manevra, atunci imi iese. E periculos in intersectii cu un pic de panta, vrei sa pleci de pe loc inainte iar masina incepe sa o ia inapoi, risti sa il lovesti pe cel din spate. La inceput am fost banuitor ca e ceva in neregula cu cutia, am intrebat pe altii cu alte tipuri de masini si mi-au raspuns ca e problema generala asta, sa nu imi fac griji ca si ei patesc la fel cu cutia.
Comment
-
Nu prea e in regula. Adica treapta I e cuplata si masina nu porneste?
Mie nu mi s-a intamplat niciodata asa ceva.
Comment
-
Originally posted by waderus View PostNu stiu cum o fi la Sandero. Poate au remediat chestia.
Comment
-
+ Inca un nefericit ... Exact aceeasi problema o am si eu ... Trebuie sa ridic piciorul dupa ambreiaj sa-l las 2 secunde sa apas iar si cand bag trosneste rau de tot, uneori se aude ca si cum nu as apasa ambreiajul. Mai sunt momente in care intra frumos.
Comment
Comment