Originally posted by Cristi_Xp
View Post
Probleme cu I-a si marcharriere
Collapse
X
-
@ Madi
nu pot sa spun decat ca am avut masina din '75, nu era dacie si intra si la ea marsarierul din mers...dar dintr-un singur motiv. mi se rupea daca se spargea ceva in cutie. cu 100RON luam alta cutie si o si puneam pe masina.
dadeam in ea pana nu mai putea saraca, nu vreau sa continui discutia dar pe mine in scoala de soferi asa m-a invatat: "tr I-a e doar pentru plecare de pe loc. ai miscat masina din loc, ii dai a doua.".
la logan ma doare sufletul cand caraie cutia si nu inteleg de ce ai avea nevoie sa ii dai 1-a in mers. daca chiar vrei sa faci asta o fortezi si intra garantat. dar te si apropii de service sa faci o reparatie, incet-incet
Comment
-
Eu de exemplu cand intru in parcare reduc mereu din a II-a in I-a pentru ca trebuie sa merg foarte incet, sa fac jaloane, sa ma feresc de garduri si treapta a II-a e prea rapida pentru ce-i acolo. Am citit tot pe forum daca e recomadat sa fac asa si am vazut ca n-are nimic, din contra nu merg cu ea subturata.
Comment
-
@ skd ozenel - Am invatat sa merg pe o dacie din 75' , care inca mai functioneaza la parintii mei , are peste 350000 km si nu s-a umblat la cutie . Intra si acum in reducere in tr I . Daca loganul nu e capabil de aceasta performanta , e de rahat.
PS . si planetarele sunt originale .
Comment
-
Originally posted by Juristul2000 View PostCristi si care sunt partile pozitive ale cutiei tale, se simte ceva diferenta in exploatare intre cea de 16v si 8v?Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.
Comment
-
Originally posted by madi View Post@ skd ozenel - Am invatat sa merg pe o dacie din 75' , care inca mai functioneaza la parintii mei , are peste 350000 km si nu s-a umblat la cutie . Intra si acum in reducere in tr I . Daca loganul nu e capabil de aceasta performanta , e de rahat.
PS . si planetarele sunt originale .
PS: Am vazut Dacii care intrau in viteza fara sa apesi ambreiajul...hidramate, ce sa mai ....al dreaq Logan asta nu stie sa facaLast edited by darksid3; 20 January 2009, 11:55.In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul
Comment
-
Originally posted by darksid3 View PostPS: Am vazut Dacii care intrau in viteza fara sa apesi ambreiajul...hidramate, ce sa mai ....al dreaq Logan asta nu stie sa faca
dar a incercat cineva? ca eu am facut din greseala asta dar a hârâit urât dar nu mai tin minte daca a intrat sau nusigpic
Comment
-
Originally posted by darksid3 View PostLoganul e de rahat ca nu are astfel de "performante"?...asa o fi si Megane-ul ca si ala tot cutii d-astea de viteza a avut...ai mai mers cu alte masini sa vezi ca sunt destule care fac asa?Vezi ca, conteaza si la ce viteza bagi din a 2-a in a 1-a...din pacate observ ca unii nu stiu cum functioneaza o cutie de viteze dar isi dau cu parerea.Nu e o problema de proiectare ci e in functie de rapoartele unei cutii si mai ales fenomenul apare la masinile care nu au cuplu mare pentru ca primele rapoarte de viteza sunt scurte si e logic ca atunci cand retrogradezi de la 30km/h sau 20km/h intr-a 1-a sa caraie ca e viteza destul de mare pentru treapta unu de viteza...au si sicroanele alea rostul lor si d-aia te "lasa" mai greu sa retrogradezi
PS: Am vazut Dacii care intrau in viteza fara sa apesi ambreiajul...hidramate, ce sa mai ....al dreaq Logan asta nu stie sa faca
"Cutia de viteze nu este proiectata sa cupleze 1-a din mers...spuneti voi la ce masina cu cutia in toate mintile ati vazut asa ceva???
problema cu marsarierul e recunoscuta la nivel mondial...de toti utilizatorii de JH / JR.
toti se plang de logan...ati uitat din ce 1310 ati coborat? unde vitezele erau pe unde aveau ele chef? unde uleiul la cutie se schimba in functie de magazinul de unde il luai si era mai apt/inapt ?"
Comment
-
Pai loganul la 2200 rpm in tr I are 20 km/h. Vi se pare mare turatia pentru retogradare in tr I la 20 km/h ? Sub 20 km/h in tr II incepe sa tremure masina daca accelerezi.
@ Cristi LCD. Patru trepte , e dacie din 75'
@darksid3 . Daca citeai "postul 118" observai ca vorbesc de viteze de la 20 km/h in jos.Nu sunt nebun sa retrogradez in tr I la peste 20-30km/h.
@skd ozenel . Istructorul este idiot cand afirma ca tr I este doar pentru plecarea de pe loc. Sau mai bine zis vine dupa un camion .
Comment
-
ma scuzi dar la o masina utilizata pe drum nu ai nevoie de mai mult sa faci cu tr I.
sa nu crezi ca daca scrie la locatie bucuresti eu si sunt de aici...daca tu vrei sa te dai la vale cu loganul pe unde te dai si cu 4x4 e alegerea ta, daca ai dat cu ea de pamant sau cine stie ce si nu vezi garantie? si nu cred ca e nevoie sa te invete in scoala de soferi sa nu pui piciorul in frana cand cobori ca faci tumbe.
eu la a mea nu am nevoie de I-a decat la plecarea de pe loc, in rest ...fara sa omor ambreiajul pot sa plec si cu a doua...K4M si JR5, de...
hai sa incheiem aici discutia asta pentru ca nu ii mai vad rostul...
se transforma in diesel vs otto
Comment
-
Nu stiu...cert e ca mie nu mi s-a parut nimic in neregula cu cutia de viteze de pe Logan si am tot tras de ea in toate situatiile...daca e sa caraie, caraie ca orice alta cutie normala. Nu ma refer la limuzineIn fata unei minti tacute, se preda intreg Universul
Comment
Comment