Probleme cu I-a si marcharriere

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by bogdan_1984 View Post
    ................................
    dar a incercat cineva? ca eu am facut din greseala asta dar a hârâit urât dar nu mai tin minte daca a intrat sau nu
    Se pot schimba treptele si fara sa apesi ambreajul (cel putin pana in tr IV).
    Mai ales la cutia de pe logan, ca ''merge'' usor.
    Toata treaba e sa corelezi bine turatia motorului cu schimbatu treptei si se schimba ok, fara caraituri.
    Oricum, nerecomandat pt novici.

    Comment


    • Originally posted by madi View Post
      Pai loganul la 2200 rpm in tr I are 20 km/h. Vi se pare mare turatia pentru retogradare in tr I la 20 km/h ? Sub 20 km/h in tr II incepe sa tremure masina daca accelerezi.
      @ Cristi LCD. Patru trepte , e dacie din 75'
      @darksid3 . Daca citeai "postul 118" observai ca vorbesc de viteze de la 20 km/h in jos.Nu sunt nebun sa retrogradez in tr I la peste 20-30km/h.
      @skd ozenel . Istructorul este idiot cand afirma ca tr I este doar pentru plecarea de pe loc. Sau mai bine zis vine dupa un camion .
      Scuze dar nu este adevarat ce spui tu. Poti pleca si de pe loc in treapta a 2-a fara sa tremure masina, numai ca trebuie sa stii sa conduci. Poti sa te duci si sub 20km/h fara sa iti tremure masina.
      I HAVE A !sigpic
      fara linkuri externe in semnatura

      Comment


      • Merge dar stresezi ambreiajul
        In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

        Comment


        • Merge merge. Eu din greseala am plecat si cu a III-a, incet incet si tremurand toata, dar a plecat pana la urma. Greseli de incepator.

          Comment


          • planetare de dacia cu 350000km? wtf? ale mele au cedat inainte sa pun eu mana pe masina, cam pe la 55000 au inceput sa caraie...si masina aia chiar a fost menajata, condusa ca la carte, numa' incet si pe loc...nu vreau sa ma laud dar am rupt planetare noi de dacia 1300 in 18000km, ceea ce poate fi pus pe seama stilului de conducere, dar chiar 350000km? cat despre cutia aia meseriasa care bagai tr1 din mers...dar stiai sigur ca de fiecare data o gaseai in acelasi loc? ca era ba sub scaun, ba sub volan, ba in fata radiatorului...dar na, loganul e de rahat. ca are toate vitezele mereu in acelasi loc adevarul e ca de la o vreme devine plictisitor...
            Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

            Comment


            • aaa, nu e mare scofala seba sa rupi o planetare de dacia 1310. si eu am rupt una, parca sunt facute din plastilina. dar imaginatia intrece orice limite (350k). mai ales ca am scurtat durata de viata a motorului nesegmentat (din fabrica).

              am spus-o si o mai spun, in decelerare, se poate introduce in prima treapta, cu conditia sa fie calda cutia si cateodata intra foarte frumos si usor
              sigpic

              Comment


              • Originally posted by darksid3 View Post
                PS: Am vazut Dacii care intrau in viteza fara sa apesi ambreiajul...hidramate, ce sa mai ....al dreaq Logan asta nu stie sa faca
                Loganelu` saracu stie, de fapt, orice masina stie, conteaza sa stie soferu.

                Am si eu un mcv k4m jr5 din 2007, si imi face cateodata probleme cand ma grabesc, sau cand "dorm pe mine" si sunt prea "fin". Am observat ca atunci cand nu intra, nu este necesara scoaterea la punctul mort si repetarea operatiei, este de ajuns apasat ambreiajul pana la podea, si impins levierul putin mai mult in jos.. Nu fac mereu asa, mai uit , dar ca idee. Cand cuplezi "racheta" se simte cand a intrat in viteza si cand nu.

                Cu tr. I nu am avut probleme de genul, cat despre cuplarea din mers.. (20-30 km/h) intra fara probleme daca egalezi turatia cum trebuie. La cald/rece, nu conteaza. Oricum, f. rar e nevoie de asa ceva, poate chiar deloc.
                Si in parcare se poate merge lejer cu treapta a doua, atat timp cat nu i se mareste sarcina incat sa inceapa sa tremure.

                apropo, ca un mic offtopic: si la voi scoate sunet cand schimbati orice treapta? cu motoru oprit, pe loc, in mers, cu ambreiaj, fara ,se aude un zdrang, ca si cum loveste "batzu" in "h - gate". e din timonerie ceva sau ..? la service am primit celebra replica asa face toate. Precizez ca acum are 33339 km, dar face "din nastere" asa, nu mai e in garantie.
                Last edited by stefanb; 21 January 2009, 16:02.

                Comment


                • La 20/h mai intra cum intra, dar la 30/h intra f greu (tr I) si cu ea calda.

                  Important e ca intra bine in celelalte )))))

                  Comment


                  • Peste 10 km/h nu e nevoie de cuplarea treptei I, ca atare nu mai fortati cutia de viteze degaba. Daca se uzeaza diferite angrenaje in ea, o sa intre si dupa viteza asta, dar nu e nevoie de asa ceva.
                    Cel mai nou proiect auto din România!
                    Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

                    Comment


                    • Off topic @seba 1.Planetarele sunt glenzer ( sau cum dumnezeu se scrie )
                      2. S-a condus normal fara excese . Nu am nici o placere in a rupe masina .Daca vrei poti sa rupi planetarele la orice masina,
                      Plecati voi cu tr II dupa loc , eu nu vreau sa omor ambreiajul , eventual plec cu tr II de pe loc doar pe zapada sau gheata.

                      Comment


                      • Eu am bagat din greseala din treapta 4 in treapta 3-a in loc de a 5-a la peste 120 Km/h...........am crezut ca se rup planetarele asa de puternica a fost decelerarea, iar de intrat a intrat foarte usor de parca ar fi fost a-5a.

                        Comment


                        • @skd ozenel -Nu am inteles nimic din ce ai spus . Singura afirmatie coerenta e :" hai sa terminam aici ca nu vad rostul discutiei" .
                          Puteti sa ignorati tot ce am spus si nu trebuia sa fac acea afirmatie despre logan ,dar un singur lucru ramane , nu ne putem ascunde dupa afirmatii de genul " problema cu marsarierul e cunoscuta pe plan mondial la cutiile cu indicativul JH/JR" si "Meganul tot cutii de viteza din astea a avut" .Sa le fie rusine ca nu au remediat problema sau ca inca mai folosesc aceste cutii de viteza pe masinile lor, chiar daca sunt low cost. Cred ca a inceput din ce in ce mai mult sa se aplice expresia "lasa ma ca merge asa". Nu sunt pretentios cand e vorba de logan dar unele aspecte sunt deranjante , lasa loc de mai bine , care , de foarte multe ori tine de factorul uman.Singurul lucru de care ma mai plag sunt lufturile inegale peste tot , dar de am vrut Laureate + si cum la dealarii din Arges nu mai exista decat un singur Laureate + ,l-am luat asa cum era.( cel mai bun logan cu banii pe care ii aveam).

                          Comment


                          • 1 treapta intia [prima] e in special pentru plecarea de pe loc , daca nu aveti chef sa f.. cutia doar pentru asta o veti folosi ca doar nu e 4x4 stiu ca doar acolo tr I are pepriza mai lunga
                            daca vreti sa retrogadati din mers asteptati pina chind veti avea o viteza foarte mica 10km/h maxim [la mine merge perfect si fac asta de 2 ori pe zi]
                            2 in marsalier din cite imi aduc eu aminte stiu ca nu e sincronizata deci trebuie sa astepti ca va intra mai greu in orce situatie .
                            fratilor ne-am luat LOGAN masina lowcost no mai dati din cotita ca tot acolo ajungem
                            nu cred ca va pune nimeni pe o asfel de masina piese de ultima generatie ci din cele vechi care si-au dovedit fiabilitatea in timp
                            baiatu cu lenuta monteza filtre polen , alarme si alte cele

                            Comment


                            • Originally posted by MS1.6>16V View Post
                              Eu am bagat din greseala din treapta 4 in treapta 3-a in loc de a 5-a la peste 120 Km/h...........am crezut ca se rup planetarele asa de puternica a fost decelerarea, iar de intrat a intrat foarte usor de parca ar fi fost a-5a.
                              ala era tamponul de la cutie...care face un zgomot urat gen POC ,cand bagi aiurea in viteza.Seba stie mai bine )
                              Normal a 3a se poate duce pana aproape de 130 la un 16v...deci daca dai din 4 ,3 la viteza aia e un soc ,destul de mic ...problema e ca tu ai dat 3a si accelerat tot in 3a ...intr-un timp scurt a ajuns in decuplare ...gandestete ce balans a avut motorul .
                              La multe depasiri ,daca am sub 110...folosesc cu incredere treapta 3 ...deci mare branza nu e
                              Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                              Comment


                              • Nu, nu am mai accelerat pentru ca in secunda urmatoare am apasat ambreajul apoi am scos pe liber si mai departe a-5a.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google