Am mers cu adypala in masina si da intra a1a la 35km/h.Masina nu are cutia varza,e logan ph 2 are in jur de 10.000km deci nu are cum sa fie terminata.
Probleme cu I-a si marcharriere
Collapse
X
-
-
am citit si eu topicul si as avea ceva de spus:
Cutiile de viteze tip JH care echipeaza motoarele 1,4 si 1,6 MPI de Logan nu sunt prevazute cu sincronizator pentru treapta de mers inapoi (pe scurt MAR).
Cutiile de tip JR ce vin din Spania pentru motorizari diesel si 1,6 16V au sincronzator pentru mersul inapoi. n-au Problema aceasta.
Revenind la cele spuse de Meseriasu: dantura pinioanelor (cele trei este dreapta) - cand bag in MAR actionez pinionul intermediar. Apare o interferenta a danturii de cuplare care face dificila actionarea in MAR - solutia s-a dat - astepti 3 sec apoi actionezi levierul dar se mai poate intampla sa nu mearga nici asa - ex. daca ai frana de mana trasa adica rotile inca blocate - ideea este sa eliberezi autoturismul prin deplasare usoara inainte (cativa cm) si apoi sa actionezi levierul (evident cu motorul la relanti).
Cam atat ...
Din pacate nu exista solutie pentru acest tip de incident, decat daca faci un bricolaj al cutiei de viteze si anume recuperezi de la dezmembrari o cutie tip JR (renault), recuperezi din ea pachetul de mers inapoi cu sincronizare si il montezi in cutia ta (la faza asta trebuie studiate putin manualele de reparatie pentru ca elementele sa fie perfect compatibile)
O mica rectificare: se poate folosi pt solutionare, ansamblul mers inapoi de la cutiile JH3-060 ce echipeaza logan diesel 1,5, 65 caluti. Se gasesc ca piese de schimb la service - dar mutarea se poate face dupa ce iesi din garantie.
Pont: pentru economie de combustibil la drum lung pt loganisti cu motor 1,6 MPI se poate in locui pachetul (treapta a 5 a) cu un pachet (2 pinioane) de la cutia de diesel 1,5 65 cai adica JH3-060. Au alt raport ce functioneaza ca uns pe motorizarea 1,6 MPI.
Comment
-
Salutare.
Nici la mine nu le inghite din prima, dar ii fac dublu debreiaj si o ia direct.Nu imi place sa fortez pinioanele , dar nici nu sufar sa simt ca nu intra .
Asta este. Sunt ale noastre si sa le stapanim sanatosi .real power..... diesel power by
Comment
-
Faptul ca face zgomot la culpare MAR nu e asa grav (distructiv) - ideea este sa nu fortati levierul de viteze cand faceti aceasta manevra pentru ca forta in cutie e multiplicata de vreo 7 ori si riscati sa "tundeti" profilul danturi de cuplare,din (V) ajunge (U) iar apoi caraie tot timpul.
Comment
-
Controleaza in acest caz - cablul de ambreiaj - daca nu te pricepi te duci la service
trebuie sa scriu mult sa-ti explic - cablul poate avea tendinte de intzepenire , fie gresaj neconform fie un fir al cablului rupt, fie agata la articularea lui cu pedala, etc ...
Comment
-
Am si eu o intrebare. Mi se mai intampla sa nu imping pana in capat schimbatorul de viteze ( cand incerc sa bag in treapta a doua ) si incepe sa caraie . Cand aud zgomotul apas rapid pe pedala de ambreaj. Vream sa stiu daca se poate strica ceva la cutie?
Chestia asta se intampla numai in viteza a doua. Bag a I -a , si cand dau sa schimb a doua, trag de maner se simte un mic blocaj si atunci las picioru de pe ambreaj, rezultatul fiind o caraiala de toata frumusetea. Cine are 1.4 simte o mica agatare in treapta a doua, dupa care intra de tot in viteza?
Comment
Comment