Sare Busonul De La Vasul De Expansiune Si Fierbe Apa

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Sare Busonul De La Vasul De Expansiune Si Fierbe Apa

    Am un Logan 1,4 GPL cu 400.000 de km. La un moment dat a crapat (cred) termostatul si a fiert motorul. Am schimbat termostatul, a mers cateva zile ok. Pe urma a inceput iar sa fiarba dupa 2000 de km sa zicem. Am schimbat din nou termostatul, iar a mers ok vreo 1000 de km. Pe urma a inceput sa sara busonul de la vasul de expansiune. L-am schimbat, am pus unul nou. A mers bine iar 100 de km. Si a inceput iar sa sara si sa fiarba apa. Am gasit in momentul respectiv in vasul de expansiune urme de ulei, de gaze arse or smth si am schimbat garnitura de chiulasa plus termostat nou. Si acum dupa 100 de km iar zboara busonul si creste temperatura cu 2 linii peste normal. Ventilatorul merge.

    Ce sa aiba? De ce imi face presiune? Sa schimb vasul de expansiune cu totul?

  • #2
    Dar cand ai schimbat garnitura ai dus si chiuloasa la planat ???
    sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

    Comment


    • #3
      Da, am rectificat-o. Furtunul care iese din termostat si intra in radiator pare un pic umflat, semn ca poate e infundat radiatorul. Dar totusi, furtunul de iesire din radiator e fierbinte si el.

      Comment


      • #4
        In mod sigur sunt problme cu chiulasa. As spune ca este fisurata, daca zici ca ai planat-o si ai schimbat garnitura.

        Remediu: alta chiulasa.
        sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

        Comment


        • #5
          Cand desfaci busonul la vasul de expansiune incearca sa vezi daca arde ce iese de acolo...
          Poate e vaporizatorul varza...daca nu, ce dreacu cauti cu asta in zona de GPL ?
          Diagnoza-reparatii-montaj instalatii GPL
          Contact pe site-ul din Profil- infotehnic

          Comment


          • #6
            Daca desfac imediat busonul dupa ce opresc motorul, incepe sa iasa apa fiarta, cred ca in jur de 250 de ml. Daca e vaporizatorul varza ce se intampla?

            Am pus aici pentru ca masina e pe GPL si ma gandeam ca poate are vreo influenta

            Comment


            • #7
              Gaz in apa...
              Diagnoza-reparatii-montaj instalatii GPL
              Contact pe site-ul din Profil- infotehnic

              Comment


              • #8
                Dar atunci ar trebui sa se simta puternic in consum, nu? Si miros cand deschid vasul de expansiune.

                Am schimbat radiatorul si vasul de expansiune. Temperatura tot creste. Daca e merge cu 70-80 la ora, temperatura ramane la cele 4 linioare. Cum se merge mai tare, cum creste.

                Dupa schimbare, macar nu mai sare busonul de la vasul de expansiune.

                Ok bun, am șuntat caloriferul si vaporizatorul, sa le elimin ca posibile probleme. Nu prea s-a schimbat nimic. Termostatul deschide, ventilatorul porneste se opreste si tot asa. Presiunea parca e mai mica in instalatie. Am urcat o pante mare in a 2-a vreo 3 km, destul de turat, evident a crescut 2 linioare temperatura peste normal, dar dupa 1 minut stat la ralanti, a coborat inapoi. Nu am auzit ventilatorul sa mearga si pe treapta a 2-a totusi.

                Intrebarea care ma intereseaza in mod deosebit e: atunci cand opresc motorul si deschid busonul, la alte masini am vazut ca face un mic Fâs și atât și aia e. Acum la Logan face ca naiba daca incerc sa deschid busonul. Cum deschid un pic de el, incepe sa scape presiune, iar daca il desfac mai mult, fierbe apa exploziv in vas. Parca si iese un pic de miros de ebonita arsa, dar ar putea fi si vasul nou. Eh, intrebarea e, e normal sa faca asa? Nu ar trebui sa faca precum la alte masini, un mic fâs și aia să fie?

                Acum 2000 de km am schimbat si pompa de apa, cu una originala, dar am vazut ca apa baga in calorifer.

                Ce sa-i mai fac? Ca parca nu as vrea sa-i desfac iar chiulasa.
                Last edited by ssilviu; 14 August 2014, 18:29. Reason: Automerged Doublepost

                Comment


                • #9
                  un pic de fas parca face cand motorul este rece , cand este cald trebuie sa fie mai violent pentru ca " apa " este sub presiune si fierbe la o temp mai ridicata parca

                  Comment


                  • #10
                    Am observat ca acum face relativ fata la trafic usor, doar pe trafic greu si ac tot crestea foarte mult. Nu mergea ventilatorul pe treapta a 2-a. Am schimbat releul (ala vechi avea un pin topit) si acum urmeaza sa testez masina in trafic. Sper sa se fi rezolvat.

                    Comment


                    • #11
                      Am pus antigel in loc sa apa, am schimbat si releul si totul pare sa mearga ok acum. Deci cursul a fost in felul urmator. Termostat stricat, motor fiert de cateva ori, am schimbat termostatul, tot fierbea. Garnitura ciupita, am schimbat-o, tot facea figuri. Dar facea figuri pentru ca avea apa in loc de antigel si fierbea rapid si pentru ca, erau 35 de grade si ac pornit plus trafic greu de oras iar treapta 2 la venitlator nu mergea. Am pus antigel, am reparat treapta 2 si acum e totul ok. Multumesc tuturor.

                      Comment


                      • #12
                        Cum sa lasi in instalatie doar apa?! Are si antigelul ala un rost si cand nu e iarna. Si in Hawaii se pune antigel in motoare.

                        Comment


                        • #13
                          Lasa-l ca e la inceput...
                          Unii au namol in loc de antigel...zici ca au pus apa din balta nu distilata
                          Diagnoza-reparatii-montaj instalatii GPL
                          Contact pe site-ul din Profil- infotehnic

                          Comment

                          Working...
                          X
                          Anulare DPF
                          Politica de Securitate Google